Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haha heb je even voor mijn?

Pagina's : [1] 2 3

praatjes
29-11-2003, 16:41

Maak wat tijd voor me klaar :D Haha wie heeft dat gezien?

miss_saliha
29-11-2003, 16:44
hahaha jij zoekt echt altijd veeel aaandacht meneertje...:hihi:

Lady_moi
29-11-2003, 16:46
neen :ego: meiskeshater :lekkerpuh :zwaai:

praatjes
29-11-2003, 16:48
Origineel gepost door miss_saliha hahaha jij zoekt echt altijd veeel aaandacht meneertje...:hihi: Nee lieverdje, ik denk dat jullie meiden zelf niet zonder al die aandacht van mijn kunnen. En wanneer ik aandacht zou zoeken dan doe ik dat lekker op straat. :D

Tarkiztia
29-11-2003, 16:49

hahaha, meskien!!!!

praatjes
29-11-2003, 16:50
Klaar ik weet genoeg geen een van jullie heeft die Marokkaanse Frans Bouer zien optreden op de Nederlandse T.V.

miss_saliha
29-11-2003, 16:53
Origineel gepost door praatjes Nee lieverdje, ik denk dat jullie meiden zelf niet zonder al die aandacht van mijn kunnen. En wanneer ik aandacht zou zoeken dan doe ik dat lekker op straat. :D ahhaha hoor wie het zegt .... :eek: wie zoekt er hier aandacht jij of wij de meiden?? sorry hoor maaar je zit zwaaar verkeerd...:D

praatjes
29-11-2003, 16:58
Origineel gepost door schema en dat was jij of niet Haha :D nee ik heb geen stemmetje, ik ben niet geintegreerd. Ik ben meer het type wat schrik aanjacht bij mensen, het zou nooit mogelijk zijn voor mijn om op t.v te komen. Meer lijk ik op een bajes klant :)

praatjes
29-11-2003, 17:00
Origineel gepost door miss_saliha ahhaha hoor wie het zegt .... :eek: wie zoekt er hier aandacht jij of wij de meiden?? sorry hoor maaar je zit zwaaar verkeerd...:D Oke goed dan bied ik jou niet meer die aandacht aan. Blijkbaar heb jij mijn aandacht niet nodig. Als je me voortaan nodig hebt dan ben ik daar niet voor jou. Hier lekker :p

miss_saliha
29-11-2003, 17:01
Origineel gepost door praatjes Oke goed dan bied ik jou niet meer die aandacht aan. Blijkbaar heb jij mijn aandacht niet nodig. Als je me voortaan nodig hebt dan ben ik daar niet voor jou. Hier lekker :p HAHAHAH....beter....:hihi: maar me vriendinnen die willen nog wel hoor..:stout:

praatjes
29-11-2003, 17:03
Origineel gepost door schema hahhaa is wel goed dat je het toegeeft Ik geef alleen toe dat ik aandacht geef :D En dat jullie erom vragen en niet zonder kunnen. haha :D

praatjes
29-11-2003, 17:05
Origineel gepost door miss_saliha HAHAHAH....beter....:hihi: maar me vriendinnen die willen nog wel hoor..:stout: Hoe bedoel je, verduidelijk je zelf. En zet die vrouwentaal opzij als je met mijn praat :D

mocro_hyena
29-11-2003, 17:06
ik heb die marokaanse fransbouwer wel gezien

praatjes
29-11-2003, 17:06
Origineel gepost door schema ik geef het toe ik vind aandacht leukkkkkkkkkkkkkkkk Haha ik weet wel dat je het lekker vind :D

praatjes
29-11-2003, 17:08

Origineel gepost door mocro_hyena ik heb die marokaanse fransbouwer wel gezien Heb je ook zo geschrokken, ik heb er scheurtjes in mijn hart van over gehouden. Haha die man doet de aarde schudden :D

Pagina's : [1] 2 3