Bekijk originele versie : Gesluierde vrouw zonder klleding!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Gister liep ik ergens in de buurt van de stad, en zag een poster met een gesluierde vrouw.. oow mooi dacht ik... komen we dichterbij.. zien we dat het zo een schijnposter is.. en dat je gewoon een blote lichaam dus ziet...
M.a.w. Spotten met de hijaab.. onzin gewoon.. En dan zijn wij altijd zogenaamd de gene die spotten volgens hen!!!
Heeft iemand het al eens gezien... zijn vaak langs autowegen te zien... :kwaad: :kwaad: :kwaad:
Wat moet ik van jou reactie vinden, behalve kinderachtig. :rolleyes:
Als iemand zich kleed om beschermd te zijn, van nieuwsgierige blikken... en vreemde fantasien.. hoor je dat te respecteren toch??? Want in Nederland hebben ze het ALLEEN maar over respect.. :confused: nou dan hoor je er ook naar te gedragen vind ik!!
Tegen zulke reclame kun je protest aantekenen. Want het mag niet dat je anderen door reclame kwetst. Zulk soort dingen gebeuren ook tegenover dingen die christenen dierbaar zijn. Die hebben er inmiddels organisaties voor die tegen zulke dingen ingaan. Inderdaad zijn het flauwe, smakeloze grapjes. Ik denk dat je hiertegen kunt schrijven met reclame-code-comissie. Maar ik weet het niet zeker
Een ieder die bezwaar heeft tegen een reclame-uiting kan (onder vermelding van naam en adres) bij de Reclame Code Commissie schriftelijk of door middel van het klachtenformulier per email (www.reclamecode.nl)een klacht indienen.
Daarbij moet worden aangegeven:
tegen welke reclame de klacht zich richt;
waarom de reclame-uiting in strijd met de Nederlandse Reclame Code is, indien mogelijk onder vermelding van de overtreden artikelen uit de Reclame Code;
in welk(e) medium/media de reclame is opgenomen (zie hieronder)
-
Een reclame op een abri, billboard of mupi moet zo duidelijk mogelijk worden omschreven zodat de uiting kan worden opgevraagd bij de adverteerder;
-
Indien de klacht een reclame op een internetsite betreft dient (dienen) de pagina('s) waartegen bezwaar wordt gemaakt in het bezit van de Commissie te worden gesteld. Per pagina dient te worden aangegeven tegen welke zinsnede(n) uw bezwaar zich richt.
-
Indien de klacht een gedrukte reclame-uiting betreft, dient deze aan de Commissie te worden toegestuurd.
-
Indien het gaat om een radio/tv reclame dan dient de reclame zo duidelijk mogelijk te worden omschreven, zodat deze kan worden opgevraagd bij de betreffende zender.
Het postadres van de Reclame Code Commissie is Postbus 12352, 1100 AJ Amsterdam
Hmmm thnxx dames voor de info..;)
Ikrame_girl
29-11-2003, 19:51
ik hebook wel van diegsluierde vrouw gehoord. maarw moeten ons laten horen, want ik ben hier in lk geval tegn.
Oeps....ff vissen, en hap...ik heb beet!!
Origineel gepost door rytje
Hey peepz,
Van mij mogen jullie een klacht indienen hoor...denk wel ff na hoe je dat precies denk te gaan formuleren onder de noemer reclame....en nee, ik heb (nog) geen grap gemaakt over hoofddoekjes, ennuh, ik vind jullie wel verkramp hoor...jullie hoefen mijn grappen niet leuk te vinden, maar mag er niet meer gerelativeerd worden? ...of moeten we hier telkens doodserieus een potje met elkaar van mening verschillen? Ik vind dat juist zo saai worden...dus ik dacht, ik ga ff flauw doen...ok, ik ken r nog een paar...ps; De kijkwijzer stelt: deze grappen zijn niet bedoeld voor mensen die het moeilijk vinden te relativeren:
Waarom is een nederlander zo gierig?
...omdat ie alles uit zn eigen zak moet betalen!!
Waarom zijn Surinamers 's nachts zo actief:
....omdat ze in het donker wat minder opvallen!!!
(oeps, volgens mij was die eerste ook nog een beetje seksistisch...en manonvriendelijk)
Damens en Heren: Welkom in het prachtige Nederland, Nederlanders staan elders in de wereld vooral bekend om hun volwassen kijk op zaken, en hun tolerantie...damn: i love this place!!
PS; kunnen we nu gewoon weer verder gaan met de orde van de dag? Ik heb namelijk geen zin om verder in te gaan op een grap, waar mensen meer achter zoeken dan ik zelf bedoeld heb..
Origineel gepost door rytje
Oeps....ff vissen, en hap...ik heb beet!!
Flipper vindt dat je vervolg een wat grotere hengel moet gebruiken. Zo irritant dat klein maaitje daar neemt Flipper geen genoegen mee. Een scottie-maai lijkt mij geschikter....en dan hopen dat Flipper op dat moment in een haai kan veranderen.....Tjakka
HeyoanQT
30-11-2003, 00:11
Klinkt sexy :D, maar ik denk niet dat de vrouwen het waarderen :rolleyes:
Origineel gepost door Flipper
Flipper vindt dat je vervolg een wat grotere hengel moet gebruiken. Zo irritant dat klein maaitje daar neemt Flipper geen genoegen mee. Een scottie-maai lijkt mij geschikter....en dan hopen dat Flipper op dat moment in een haai kan veranderen.....Tjakka
Hm, ik hou het liever op mn rytje-hengel...ik heb m immers zelf gemaakt....en als flippertje daar geen genoegen mee neemt...dan sta ik daar met mn hengel toch? Is Flippertje op dat moment net wat slimmer dan rytje - de hengelaar, en de andere visjes...
Interessant wat jullie allemaal denken:rolleyes: maar blijf het beledigend vinden, er wordt ermee gespot. Het is net alsof wij met Jezus gaan spotten... De mensen die in god geloven zullen daar ook niet blij mee zijn.
Heeft het wel nut, als je wat gaat sturen, ze zullen zeker zeggen dat het een grapje is.. Maar ik neem aan dat er genoeg mensen zijn, die het niet mee eens zijn met die poster( is nu nog een beetje onbekend..)
HeyoanQT
30-11-2003, 04:53
Die Niqaab is gewoon pure vrouwenonderdrukking.
Origineel gepost door HeyoanQT
Die Niqaab is gewoon pure vrouwenonderdrukking.
En als ze het nou voor hunzelf dragen, dus ze kiezen voor de niqaab noem je het dan nog vrouwenonderdrukking? ;)
Bachelorette
30-11-2003, 14:05
De Gesluierde Monologen
Ik heb het ook gezien ja :kwaad: die vrouwen die er in spelen en dat plaatje ook goedkeuren...echt dom!!!
http://www.rijswijkseschouwburg.nl/programma/voorstelling.asp?voorstellingId=266
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.