Bekijk originele versie : Reclame van mcdonald's op Yasmina chat, maar Voedsel van Mcdonald's is toch haram?
Jemal2002
03-09-2002, 19:45
Ik hoor vaak dat fast food, Mcdonalds Burger King etc haram is???
maar mag je wel reclame maken voor ze???
jamila_nador
03-09-2002, 19:46
hoezo haram :rolleyes: :rolleyes:
dit is marokko.nl
geen islam.nl
:)
hahaha..
Ja dat had iik nou net in me HOOFD waarom maken ze nou reclamie van die MACDONALD..
en dan open jij deze topic..
hmm ja burgers van DE MAC ..de vlees is niet ISLAMITISCH geslacht ofso..vandaar is het niet halal.
Ciao Baby ;)
Jemal2002
03-09-2002, 19:47
Origineel gepost door Crazy_Baby
hahaha..
Ja dat had iik nou net in me HOOFD waarom maken ze nou reclamie van die MACDONALD..
hmm ja burgers van DE MAC ..de vlees is niet ISLAMITISCH geslacht ofso..vandaar is het niet halal.
Ciao Baby ;)
ja ik dacht ook zo van uh??? :confused: maar misschien hebben de rest wel gelijk het is geen isam.nl............
ow well
hahaha..
Ciao Baby ;) Ik zag toen ik laatst in casblanca was bij die advertentie voor die Big Mac menu rechtsonderaan zo een cirkeltje met in het arabisch en in het westers HALAL staan...ik denk niet dat ze liegen...anders is dat tog misleiding?!?!?!?!
Origineel gepost door Jemal2002
ja ik dacht ook zo van uh??? :confused: maar misschien hebben de rest wel gelijk het is geen isam.nl............
ow well
Ja,
Maar Marokko.nl betekent niet gelijk dit is een islam site..niet alle Marokkaanen zijn eigenlijk automatisch moslim ofso.. :rolleyes:
Dus ik denk dat die reclame wel kan..
Ciao Baby ;)
Sarahsalima
03-09-2002, 19:50
whateverrrrrrrrrrr
kom mij nou niet duidelijk maken dat geen een marokkaan, bij mac donalds eet
ga eens op een donderdagavond de binnenstad van Amsterdam in, meer dan 5 mac donalds daar en 3 op de 10 gasten zijn van Marokkaanse komaf.
ik vind dat je die stelling over "mac, haram of halal" individu bij jezelf moet toepassen, en niet marokko.nl moet aanvallen
weet je iedereen gaat er gelijk van uit dat alle marokanen moslims zijn
en das irritant :)
maarre hamburger is haram maar groente of visburger toch niet
geen vlees toch
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Ik zag toen ik laatst in casblanca was bij die advertentie voor die Big Mac menu rechtsonderaan zo een cirkeltje met in het arabisch en in het westers HALAL staan...ik denk niet dat ze liegen...anders is dat tog misleiding?!?!?!?!
Kijk Mac donald in Marokko is weer wel Halal.Want daar word het vlees islamitisch geslacht.WEet het niet zeker anders moet je het nazoeken..
Maar in NEderland is het zeker weten niet ISlamitisch geslacht.
ciao Baby ;)
Origineel gepost door Sarahsalima
whateverrrrrrrrrrr
kom mij nou niet duidelijk maken dat geen een marokkaan, bij mac donalds eet
ga eens op een donderdagavond de binnenstad van Amsterdam in, meer dan 5 mac donalds daar en 3 op de 10 gasten zijn van Marokkaanse komaf.
ik vind dat je die stelling eerst bij jezelf moet uitwerken en niet marokko.nl moet aanvallen
duhhhhhhh iedere week maccie hoor :D
kan er niet zonder mee..
neeeeeeeeeee joh..heel af en toe..kan het toch niet betalen..:)
Ciao Baby ;)
Kijk Mac donald in Marokko is weer wel Halal.Want daar word het vlees islamitisch geslacht.WEet het niet zeker anders moet je het nazoeken..
Maar in NEderland is het zeker weten niet ISlamitisch geslacht.
ciao Baby ;)
maar dan twijfel ik toch...ik heb gehoord dat alle benodigdheden vanuit één centraal punt in de wereld wordt geleverd...
Jemal2002
03-09-2002, 19:52
Ik zag toen ik laatst in casblanca was bij die advertentie voor die Big Mac menu rechtsonderaan zo een cirkeltje met in het arabisch en in het westers HALAL staan...ik denk niet dat ze liegen...anders is dat tog misleiding?!?!?!?!
hier in nederland zal het echt niet halal zijn ik durf wel te wedden!
maar dan twijfel ik toch...ik heb gehoord dat alle benodigdheden vanuit één centraal punt in de wereld wordt geleverd...
Ja dat weet ikdan ook weer niet.
MAar anders als je gewoon weer in marokko bent gewoon vragen..
Maar je hebt veel burgers en frikandellen die v.b in Nederland worden gekocht maar Halal zijn..
Ciao Baby ;)
Origineel gepost door FarD
Ik had net in de topic Yasminachat geschreven dat ik die reclame minder vind. Niet vanwege haram/halal maar vanwege de Palestina kwestie.
ach we leven in nl
die zijn ook grote pro israeliers
dus als je er iets tegen wilt doen ga dan niet in nl leven :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.