Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag Voor Marokaas

Pagina's : [1] 2 3

madv
29-11-2003, 13:49

waarom noemen jullie jezelf marokaan. als je woont in marokko ben je marokaan . als je woont in nederland ben je nederlander. waarom denken jullie dat je geen nederlander bent? :giechel:

amina01
29-11-2003, 13:53
Origineel gepost door madv waarom noemen jullie jezelf marokaan. als je woont in marokko ben je marokaan . als je woont in nederland ben je nederlander. waarom denken jullie dat je geen nederlander bent? :giechel: Omdat ik niet in Nederland woon. :zwaai:

madv
29-11-2003, 13:58
Origineel gepost door amina01 Omdat ik niet in Nederland woon. :zwaai: heb het ook tegen marokazen belgen tellen niet mee :p

Perez
29-11-2003, 14:09
Jullie worden wel als nederlanders gezien toch?????? Hebben jullie stemrecht of niet??? Delen jullie in de nederlandse voorzieningen als bijv. ziektewet, bijstand, enz. of niet? Er zijn voorbeelden waarin nederlanders je niet accepteren. Maar er zijn ook genoeg voorbeelden waarin nederlanders moeite doen om jullie cultuur, achtergrond, religie, enz. te leren kennen en begrijpen. Doen jullie die moeite ook?? Gelukkig velen wel. Helaas velen ook niet.

islamicgirl3
29-11-2003, 14:17

Origineel gepost door Perez Jullie worden wel als nederlanders gezien toch?????? Hebben jullie stemrecht of niet??? Delen jullie in de nederlandse voorzieningen als bijv. ziektewet, bijstand, enz. of niet? Er zijn voorbeelden waarin nederlanders je niet accepteren. Maar er zijn ook genoeg voorbeelden waarin nederlanders moeite doen om jullie cultuur, achtergrond, religie, enz. te leren kennen en begrijpen. Doen jullie die moeite ook?? Gelukkig velen wel. Helaas velen ook niet. nou als nederlander gezien??? dacht het niet.......... ik heb gemerkt dat je eerst als een nederlander moet praten, uitzien,en zelsf als een nederlander moet denken voordat je een beetje mee mag doen!! dit is toch bizar..... ik weet wel dat je je moet houden aan de nederlandse regels ets en dat klopt ook voor 100%, maar waarom kan ik dan niet mijn geloof uitoefenen???? de autochtonen zeggen toch ook niet tegen brabanders dat ze geen carnaval mogen vieren?????? ik ben een nederlander op papier, maar verder dan dat wordt ik absoluut niet gezien, geloof me ik spreek uit ervaring!!

amina01
29-11-2003, 14:30
Origineel gepost door madv heb het ook tegen marokazen belgen tellen niet mee :p Marokazen? Marokaaz? waar ligt dat? Als Belgen niet mee tellen, moet je het duidelijk aangeven Gegroet

grendel
29-11-2003, 14:31
Origineel gepost door madv waarom noemen jullie jezelf marokaan. als je woont in marokko ben je marokaan . als je woont in nederland ben je nederlander. waarom denken jullie dat je geen nederlander bent? :giechel: Nationaliteit heeft niks te maken met je woonplaats. Er zijn mensen in Nederland met wel 3 a 4 nationaliteiten :D Dus, ik begrijp je point niet zo ;)

rnaj
29-11-2003, 14:34
Origineel gepost door grendel Nationaliteit heeft niks te maken met je woonplaats. Er zijn mensen in Nederland met wel 3 a 4 nationaliteiten :D Dus, ik begrijp je point niet zo ;) Grendel. Ik ben nu wel nieuwsgierig hoe jij je noemt. Marokkaan of hollander? :cool:

outlandmoro
29-11-2003, 14:54
Ik ben een Marokkaan die in Nederland woont!!!! :p Weet je wat het probleem is???: In Marokko wordt je een Nederlander genoemd en hier in Nederland ben je weer 1 van die Marokkanen!!!!!!!!!!!!!!! Laat ik het zo zeggen: Ik ben een moslim!!!!! :D Nationaliteit, cultuur, huidskleur...., het maakt allemaal niet uit!!!! Je religie is het belangrijkste!!!!!!!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

grendel
29-11-2003, 14:55
Origineel gepost door rnaj Grendel. Ik ben nu wel nieuwsgierig hoe jij je noemt. Marokkaan of hollander? :cool: Amsterdamse Maghrebijn :D ..klinkt wel aardig ;)

rnaj
29-11-2003, 14:58
Origineel gepost door grendel Amsterdamse Maghrebijn :D ..klinkt wel aardig ;) Weer zo'n Amsterdamse 1 persoons minderheid :D. Ik begin het langzaam in de gaten te krijgen. Jij bent geen liefhebber van hokjes ;)

amina01
29-11-2003, 15:01
Origineel gepost door rnaj Grendel. Ik ben nu wel nieuwsgierig hoe jij je noemt. Marokkaan of hollander? :cool: Grendel is een SLECHTE Marokkaan :D

rnaj
29-11-2003, 15:02
Origineel gepost door amina01 Grendel is een SLECHTE Marokkaan :D Bedankt voor de waarschuwing. Dan zal ik hem maar niet ten huwelijk vragen :)

Ikrame_girl
29-11-2003, 15:09
islamicgirl3 heeft groot gelijk. zo gaat dat er tegenwoordig aan toe hier in nederland. je wordt pas gezien asl nederlander als je net zoals hun zijn. Ze lopen wel te zeggen intergratie, maar dan moeten hun ons laten integreren. Maar ik voel me meer marokaans dan nederlands omdat ik hier in nl als een k*tmarokaan wordt gezien en in Maroc als een Nlder. En trouwesn iedereen voelt zich of meer nederlnads of meer marokaans. uiteindelijk is de keus aan jou.

amina01
29-11-2003, 15:10

Origineel gepost door rnaj Bedankt voor de waarschuwing. Dan zal ik hem maar niet ten huwelijk vragen :) Gij zijt een zot. Grendel ten huwelijk vragen, je slaat nog de verkeerde weg in..... :o

Pagina's : [1] 2 3