Bekijk originele versie : Hellpp! ik heb een BRANDENDE vraag!!!!
en die luidt:
Als je wettelijk getrouwd bent met een illegaal (du nog geen bruiloft) maar je van m scheiden omdat je met een ander wil trouwen (die niet weet dat je wettelijk getrouwd bent) en dat ook zo wil houden, dus nu is de vraag: kan die andere man met wie je wie trouwen dr achterkomen dat je getrouwd bent geweest of kan t zo ongedaan worden dat hij dr niet achter hoeft te komen????
j, ik weet t, t is een ingewikkeld verhaal, maar pleaassse mensen, t is voor mij echhhhht belangrijk, dus als iets niet duidelijk is of jullie hebben vragen, please laat me weten, ik wacht dringend op een antwoord van iemand die hier meer van weet en me hiermee kan helpen... dus Djazak Allahikoem, help me? :(
oh dank je wel lieve meid voor je reactie! maar weet je t zeeekkker??? o, mij god! dit breekt mijn hart!!!
Origineel gepost door Timoucha
Voor 100% zeker, zulke dingen worden gewoon niet verzwegen. Het zijn belangrijke zaken, jij zult toch ook willen weten of je aanstaande ooit getrouwd is geweest of niet? En lieve schat, veel mensen en zeker je familie weet dat je ooit verloofd/getrouwd bent geweest..... als deze jongen echt je man zal worden, zal hij er ooit achterkomen. Je weet marokkanen en hun mondjes, die kunnen nooit dicht!! Nou ik denk dat je het beter zelf kunt vertellen, voordat iemand anders je voor is.
:confused: en je hebt toch nu geen relatie met die jongen en de zin van intieme relatie?
nee, heb geen relatie (zolang ik wettelijk getrouwd ben kan dat niet)
Origineel gepost door Alive
oh dank je wel lieve meid voor je reactie! maar weet je t zeeekkker??? o, mij god! dit breekt mijn hart!!! En waarom zou je dat niet vertellen? Denk je dat dat niet uitkomt als je met hem getrouwd bent. Denk je dat mensen dat niet vertellen.. Een goed huwelijk is gebaseerd op oa wederzijds vertrouwen anders kun je er maar beter niet aan beginnen
zeg_het_maar
29-11-2003, 15:58
en die luidt:
Als je wettelijk getrouwd bent met een illegaal (du nog geen bruiloft) maar je van m scheiden omdat je met een ander wil trouwen (die niet weet dat je wettelijk getrouwd bent) en dat ook zo wil houden, dus nu is de vraag: kan die andere man met wie je wie trouwen dr achterkomen dat je getrouwd bent geweest of kan t zo ongedaan worden dat hij dr niet achter hoeft te komen????
j, ik weet t, t is een ingewikkeld verhaal, maar pleaassse mensen, t is voor mij echhhhht belangrijk, dus als iets niet duidelijk is of jullie hebben vragen, please laat me weten, ik wacht dringend op een antwoord van iemand die hier meer van weet en me hiermee kan helpen... dus Djazak Allahikoem, help me? :(
Hij zal er achterkomen...gewoon op administratief vlak al zoals de zuster bovenaan al zei.
Waarom vertel je hem dat gewoon niet?? Je hebt nu toch geen andere keus...
glassynoor
29-11-2003, 16:12
Salaam Aleykoum,
Eerlijkheid duurt het langst!!!
Zelf als je het zou willen verbergen lukt dat niet!!!
Trouwens als jullie dan willen trouwen, wordt de burgerlijke staat gevraagd. En die luidt voor jou dan GESCHEIDEN!!!
talliban
29-11-2003, 19:17
...WETTELIJK getrouwd met een ILLEGAAL.................
kan dat?
RomaySa17
29-11-2003, 19:23
Uh jah blijkbaar wel man, saa kan hier nog wel wat lere!!
Maare schat wens je erg veel stekte toe!!
Origineel gepost door glassynoor
Salaam Aleykoum,
Eerlijkheid duurt het langst!!!
Zelf als je het zou willen verbergen lukt dat niet!!!
Trouwens als jullie dan willen trouwen, wordt de burgerlijke staat gevraagd. En die luidt voor jou dan GESCHEIDEN!!!
dit komt echt hard aan: GESCHEIDEN!! :(
alsof ik er in godnaam zelf om heb gevraagd, ik leef in een HEL en niemand die t ziet!! :kwaad:
Origineel gepost door talliban
...WETTELIJK getrouwd met een ILLEGAAL.................
kan dat?
weet jij wel wat dat inhoudt??? "wettelijk trouwen"
als je met een ILLEGAAL trouwt, dan MOET je wel eeeeerst wettelijk trouwen om die heeeeele shit van papieren in orde te maken!!! dus het kan, moet zelfs!! :rolleyes:
zeg_het_maar
30-11-2003, 16:08
ILLEGAAL. spreek je zo over je man?
Tuurlijk leef je in een hel. Je zoekt naar oplossingen die gebaseerd zijn op leugens, hoe wil je dan dat je huwelijk gezegend wordt en dat Allah Ta'Ala andere poorten voor je opent ook al wil je niet met je "illegaal" trouwen?
Heb geduld en pak het islamitisch aan. Wil je niet met je man verder gaan, dan kan je het ook nog op een volwassen manier doen waar uiteindelijk jij en hem hun eigen wegen zullen nemen.
Als je zo blijft gaan zuster, dan zal het een "hel" worden, nog erger zelfs want Allah Ta'Ala zal je niet helpen totdat je jezelf eerst verandert.
hey juniortje je wilt scheiden maar die illegaale zei:"oh nee w8 tot ik me papieren heb ik zweer je krijgt geld van me 10.000 okey, ondertusen ben jij natuurlijk verliefd geraakt op een ander, en die heeft t over dat ie misschien wilt trouwen, oeps
ChOcOtOfFfF
01-12-2003, 00:21
De topics worden steeds gekker hier:jammer:
sneakynawal
01-12-2003, 00:22
en die luidt:
Zelfs in Goede Tijden Slechte Tijden, zouden ze erachter komen!
Origineel gepost door MO_1983
hey juniortje je wilt scheiden maar die illegaale zei:"oh nee w8 tot ik me papieren heb ik zweer je krijgt geld van me 10.000 okey, ondertusen ben jij natuurlijk verliefd geraakt op een ander, en die heeft t over dat ie misschien wilt trouwen, oeps
waar slaat jouw reactie op???
ik begrijp m niet, maar ik wou je effe zeggen dat ik NIKS heb aan "grappige" reacties of wat dan ook! ik heb HULP nodig! en als jij hie niets van weet, reageer dan aub niet!!!
dank U.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.