Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dit kon mij tog niet overkomen??????

Pagina's : [1] 2 3

against_me
29-11-2003, 11:39

hoi ik heb al bijna 15 maanden een vriend en mijn familie is er gewoon achter gekomen. maar het was mijn eigen domme schuld. ik werd door hem gebeld en mijn broer kwam binnen en hij hoorde alles.hij pakte mijn mobiel af en mijn simkaartje heeft hij weggegooid. je zou denken dat ik geluk heb maar ik mijn mobiel die slaat alle ontvangen en gezonden smsjes op in de geheugen van de mobiel. ik ben gewoon dood. en hij heeft hem gebeld en uitgescholden. mijn broers hebben nog niks tegen mij gezegd. maar dat komt nog wel. maar aan alle dames die stekiem een vriend hebben, denk goed na. wil je er mee door gaan neem dan het zekere voor het onzekere en wis alles. en bedenk of hij het waard is. mijn vriend bood aan om te trouwen maar we zijn zo jong. dat kunnen we niet maken. wie heeft hier ervaring mee. liever geen reactie zoals "zie je nou wel". want die mogen jullie in jullie hol stoppen :engel: thx any way

berbersbloedje
29-11-2003, 11:42
Als ik jou was zou ik alles uit leggen. Je moet zeggen dat het een serieuze relatie is en zeggen dat jullie wilden trouwen maar nog te jong waren en inshallah komt het goed.

Masriya
29-11-2003, 11:44
HAHAHAHHAHAA, damn dit doet me echt denken aan toen ik altijd savonds met zo een schoolgenoot smste elke nacht gingen we sexverhaaltjes zenden totdat mijn broer ze las weyoow ik schaamde me kapottttttt hij had die simkaart opgegeten. :D

against_me
29-11-2003, 11:47
en dannn........... moet je je dan verloven en hoe lang??? 4 jaar. mijn school is egt belangrijk voor mij. en mijn ouders zouden nooit het feit accepteren dat ik een vriend heb. kan ik niet alles ontkennen??? ik had mijn vader vertelt dat het een leerling van school was en dat we samen wat aan school moesten doen met nog andere mensen. ach dit heeft geen zin........thx voor je reactie ben dood :[

against_me
29-11-2003, 11:49

bedankt voor je waardevolle reactie. ik kan tenminste lachen. ha ha ha ha

Masriya
29-11-2003, 11:50
Origineel gepost door against_me bedankt voor je waardevolle reactie. ik kan tenminste lachen. ha ha ha ha :D

voetbalgirl82
29-11-2003, 13:14
ik heb gelukkig geen broers ben de oudste, maar meid hoe oud ben je,je kunt toch ook een paar jaar verloven en dan trouwen.veel succes

voetbalgirl82
29-11-2003, 13:18
he als jou vriend berichtjes stuurt he zet ie jou naam onder aan dat berichtje, als ie dat niet doet zeg je gewoon dat het voor je vriendin is en dat haar tel kapot was en als je broers het niet geloven dan zeg je dat ze je vriendin moeten bellen,je moet wel dan ff je vriendinnen inlichten dat je broer gaat bellen. en anders zeg je dat het een jongen is die jou lastig valt,maar dan is je vriend volgens mij echt dood. dus ga voor je vriendin zou ik zeggen

NES
29-11-2003, 13:20
je broers zijn nu denk ik wel boos, maar dat blijft niet voor altijd. ze zullen hoogstens een week boos op je zijn en dan vergeten ze het weer. en wat je vriendje betreft, praat met hem over de situatie en misschien heeft hij wel een oplossing. en als je gaat trouwen betekent het niet het einde van je leven, je kan nog steeds je school afmaken. tenzij je nog erg jong bent suc6

SweetRose
29-11-2003, 13:22
Stap naar hen toe en begin er zelf over! Vertel hen alles, want als je dat niet doet en ze komen later achter dat je wat verzwegen hebt, is hun vertrouwen helemaal gezakt in je! En zo gaan ze denken dat je nog veeeel verzwegen hebt! Maar praten is de boodschap en niet beginnen roepen é, laat zien dat je volwassen aant worden bent..Succes

semir
29-11-2003, 14:12
INA lI LAH WA Ina ILAYHI RAZJIJOEN :giechel:

naisha
29-11-2003, 14:22
Origineel gepost door semir INA lI LAH WA Ina ILAYHI RAZJIJOEN :giechel: :eek: :kwaad:

tatouzient
29-11-2003, 14:25
Origineel gepost door voetbalgirl82 ik heb gelukkig geen broers ben de oudste, maar meid hoe oud ben je,je kunt toch ook een paar jaar verloven en dan trouwen.veel succes je hebt gelukkig gn broers??? da komt heel erg positief over... tis ni da je broers hebt, da je gn leven hebt of kunt hebben?? veel heeft ook te maken met de omgang die je hebt met je broer(s) ik ben zelf de voorlaatste en heb drie oudere broers, :goedzo:, kom heel erg goe met ze overeen en ze leven hun leven en ik het mijne. dus da je broers hebt hoeft ni persé negatief te zn. veel heeft ook van jezelf af te hange... bisous xxx

littlegirl
29-11-2003, 14:32
damn... meissie.. k denk dat k word verlult via via iemand die mij niet kent maar hij kent mijn broer wel en mijn vriend en k denk dat hij alles gaat verlullen die klootzak maar k ben heeeel voorzichtig maja.. ghihih ik heb 4 broers.... dikke knuffel :zwaai:

semir
29-11-2003, 14:47

Origineel gepost door naisha :eek: :kwaad: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3