Bekijk originele versie : De zionbeest j0den zijn land ROVERS..
Laat ik het maar meteen duidelijk zeggen: De joden zijn land Rovers...
19e eeuw was er in het heilige land maar 900 joden die in jerusalem en 137.100 palestijns arabieren woonden. Het land dat ze (ZIONbeesten) nu i$rael noemen was practisch vol arabieren. De verandering begon aan het eind van de 20e eeuw, toen de rijk joden in het westen eigen beesten van de rest van de wereld begonnen te transporteren naar het gast land palestina.... j00dse aanwezigheid was in het land Palestina bijna nothing van te bekenen behalf de oude door moslims bewaarde davids klachmuur, In 1854 bestond 99% van de bevolking van Jeruzalem bestaat uit Moslims arabieren. de totale bevolking van de stad circa 150.000 was, waarvan 13.000 Christenen, 136.100 Moslims en maar 900 Joden. "Het aantal Joden is de laatste bezetings decennia sterk gestegen,en arabieren werden gedwongen door moordende zionbeesten en bedreigingen te verhuizen...
Toen de Joden zich steeds in groote getalen in Palestijns Islamitisch land te vestigen en ik kan ze natuurlijk begrijpen. Zij hadden een goede reden om te komen. Zij krijgden al hulp van moslims om zich te vestigen,. Zij kwamen voor werk. Zij kwamen voor welvaart. Zij kwamen voor vrijheid en veiligheid. Wat vertrouwelijk moslims niet wisten, is dat onbetrouwbaar joden met een ander doel naar Palestina zijn gekomen...
De doel is uiteindelijk van 1906 tot heden arabieren te verjagen en eigen j00ds raciststische staat midden de islamitische wereld te stichten en dat met behulp van marika en europa.. 1948 vonden de j0den dat het de juist tijd om Paaalestina te dopen tot i$rael....
De Verenigde Naties wordt gedomineerd door zion-j0den... ze dwongen arabiren om Palestina te verdelen in twee staten. joden zullen 2/3 van het Palestina land krijgen en 1/3 gaat naar Paalestijns arabieren ...
De vol trots Arabieren weigerden dat te accepteren en joden verklaarden met behulp van amerika en europa de oorlog aan Palestijnen.
De joden begonen zuiveringen onder Palestijns bevolkingen uit te voeren en er kwam een vluchtelings stroom van miljoenen Palestijnen op gang. ...
Ik kan niet verder........ ik stop..........
Nou, Rizkki, het is te hopen dat je ook huilt voor de Koerden die hun land nog lang niet terug hebben en jouw tranen ook stroomden toen Saddam zijn bevolking liet vermoorden in de plaats die onder jouw avatar staat.
Ik zie dat Wolfowitz en Budster gelijk en vitueel de handen ineen hebben geslagen om dez huilebalk even op te frissen, als ik het zou mag zeggen ...
Ongetwijfeld is , Riksii Al Zjaziere niet jouw favoriete zenden ander zou je niet zulke onzin schrijven.
Al Zjaziera, vijdag 28 september. "The latest deaths raised to 3624 the number of people killed since the September 2000 outbreak of the Palestinian Intifada, including 2704 Palestinians and 854 Israelis, according to a count by news agency AFP."
Dat het Palestijns conflict vreselijke momenten kent, voor beide partijen is waar, maar dat je zoveel leugens en zoveel rascimse nodig hebt om dat nog maar eens te bevestigen is een beetje overdreven.
Maar goed, het zal de leeftijd wel zijn, dan laat je je eerder meeslepen door emoties dan door verstand
Buiten ook nog mistig.
Scottie.
Vol? vol? Er wonen nu per vierkante kilometer MEER Marokkanen in nederland als er toen palestijnen wonen. Ten 1st wat hebben marokkaanen hier mee te maken!!!!
Officieeel wonen in nl zogenaamde 30.000 zionj0den (1/4 is joods) maar als je kijkt wat zij bezitten of beroofd hebben van duitsers alles alles???j00d denkt alleen aan geld en 't zijn door 4 mileniums de grootste moord machine die er ooit bestaan heeft....en ze blijven de wereld verleugenen..hun eind is in aankomst
Welke welvaart?? Joden die hadden welvaart, zo een beetje alle banken en de totale diamant en textiel handel was over de gehele wereld in handen van de joden.
Eindelijk een eerlijk j00d die toe geeft dat j0den de wereld in hun macht houden. bravo
Nederland na amerika en i$rael, het land waar zionbeesten 't meest zeggenschap hebben...
Ha zwakzinnige RiSSki is terug
HeyoanQT
29-11-2003, 19:52
De stad Jeruzalem is nog altijd gesticht door de Joodse Koning David, dat geeft te denken , overigens zou ik niet eens op israelisch grondgebied willen wonen in de wetenschap dat Allah dit land aan hen heeft beloofd.
De wereld zal pas veilig zijn wanneer we met z'n allen totaal verzet bieden tegen deze moordlustig virus ...
de j0den hebben nu offocieel de totaal oorlog verklaart aan moslims en daarom is ieder moslim waar hij/zij ook leeft z'n verzet opzet om de saratan tegen te houden...tenminst als wij in de toekomst nog iets te betekenen willen z'n.
HeyoanQT
30-11-2003, 04:48
Non-sense, de joden zijn kinderen van Allah, net als de Moslims als zij geweld tonen, moet jij gelijk zo Allah het wil vrede brengen. Oog om oog tand om tand werkt niet , en zo heeft Allah het niet gewild.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.