Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn er hier mensen aanwezig die in Berkane wonen???

LZN
03-09-2002, 18:28

Salem broeders en Zusters...... ik zelf ben berbers maar wonen in Berkane,,,,,, en ik vroeg me af of er andere leden zijn die ook in Berkane wonen....? groeten van Tarifscht............ :zwaai:.

Diano
03-09-2002, 18:32
Berkania meldt zich DiaNo :zwaai:

Diano
03-09-2002, 18:37
Origineel gepost door Tarifscht En mag ik vragen waar in Berkane je woont....? xxjes Tarifscht. laatste deel van Bayo and you ? DiaNo

Diano
03-09-2002, 18:44
Origineel gepost door Tarifscht oh grappig ik woon zelf ook in Bayo maar waar precies weet ik niet ik ben daar niet echt helemaal bekend...... ken jij misschien die nieuwe groene moskee....? in de buurt van zotia (markt). xxjes Tarifscht markt van Bayo of nie ? k woon verder bij een roze moskee :D DiaNo

Diano
03-09-2002, 18:53

Origineel gepost door Tarifscht ja klopt de markt van bayo dat is zotia........ oh ja die roze moskee is niet ver van de groene volgens mij..... was is de kleur van jullie huis.....? Tarifscht roze DiaNo

Diano
03-09-2002, 18:59
Origineel gepost door Tarifscht woon jij daar? die ken ik niet... maar ik ben daar ook niet zo bekend en ik vindt het eerlijk gezegd niet echt leuk om daar te wonen en ik spreek niet echt goed arabisch dus dat maakt het nog moeilijker Tarifscht nou in Berkane spreekt t grootste gedeelte OOK berbers k vind t er heel erg leuk :D DiaNo