Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom roddelen sommige marokaanse meisjes zoveel????????????

Pagina's : [1] 2 3

sweetymarocia
28-11-2003, 23:02

:( zo zielig vind ik dat door een paar marokaanse roddeltantes die me vriendinnen moesten voorstellen ben ik het belangrijkste in me leven kwijt ik was al 4 maanden verloofd en ik zou volgende maand trouwen met de liefste mooiste aardigste man op de wereld :traan1: tot die wijfen gingen roddelen en nu 1 maand voor het huwelijk is het over ik snap niet hoe ze met zichzelf kunnen leven :jammer:

rachidabella
28-11-2003, 23:04
allah ihdihoem...

chicamaroquia
28-11-2003, 23:05
Da's k*t voor je... Maar als je iemand door roddels kwijt kan raken dan was de liefde misschien niet sterk genoeg. Ik begrijp dat roddels een bepaalde druk op een relatie kunnen uitoefenen, maar als jij en je toekomstige een goede verstandshouding hebben, de liefde groot is en elkaar vertrouwen dan moet er in principe niks zijn wat jullie uit elkaar kan drijven...

sweetymarocia
28-11-2003, 23:05
Origineel gepost door rachidabella allah ihdihoem... :traan1: amien

rachidabella
28-11-2003, 23:06

Origineel gepost door sweetymarocia :traan1: amien kom op meid het was niet mektab voor je inschallah vind je gauw iemand beters.... ;)

LellaBerkane
28-11-2003, 23:07
Origineel gepost door sweetymarocia :( zo zielig vind ik dat door een paar marokaanse roddeltantes die me vriendinnen moesten voorstellen ben ik het belangrijkste in me leven kwijt ik was al 4 maanden verloofd en ik zou volgende maand trouwen met de liefste mooiste aardigste man op de wereld :traan1: tot die wijfen gingen roddelen en nu 1 maand voor het huwelijk is het over ik snap niet hoe ze met zichzelf kunnen leven :jammer: Allah I Hdie Ma Glak!!! Zo zie je maar weer, sommige meisjes hebben er alles voor over om het leven van anderen zuur te maken :kwaad: Tfoe jaloerse krengen zijn het gewoon!!!

sneakynawal
28-11-2003, 23:08
K.lote voor je zeg!!!

sweetymarocia
28-11-2003, 23:08
Origineel gepost door chica*******a Da's k*t voor je... Maar als je iemand door roddels kwijt kan raken dan was de liefde misschien niet sterk genoeg. Ik begrijp dat roddels een bepaalde druk op een relatie kunnen uitoefenen, maar als jij en je toekomstige een goede verstandshouding hebben, de liefde groot is en elkaar vertrouwen dan moet er in principe niks zijn wat jullie uit elkaar kan drijven... eerst zei hij tegen me laat ze maar ze gaven me nummer aan vreemde jongens en toen nam hij op :traan1: ik had alle woorden die ik gebruiken gezegd maar hoe moet ik hem uitleggen dat ik die jongens niet ken terwijl die gasten alles wisten over mij door die wijfen het ene moment leek me leven zo volmaakt en toen hadden hun er een hel van gemaakt :verdriet:

sweetymarocia
28-11-2003, 23:10
Origineel gepost door LellaBerkane Allah I Hdie Ma Glak!!! Zo zie je maar weer, sommige meisjes hebben er alles voor over om het leven van anderen zuur te maken :kwaad: Tfoe jaloerse krengen zijn het gewoon!!! amien lieverd :(

chicamaroquia
28-11-2003, 23:11
Origineel gepost door sweetymarocia eerst zei hij tegen me laat ze maar ze gaven me nummer aan vreemde jongens en toen nam hij op :traan1: ik had alle woorden die ik gebruiken gezegd maar hoe moet ik hem uitleggen dat ik die jongens niet ken terwijl die gasten alles wisten over mij door die wijfen het ene moment leek me leven zo volmaakt en toen hadden hun er een hel van gemaakt :verdriet: Lieverd, ik begrijp je volkomen. Ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt. Alleen in mijn geval werkten de roddels averechts en groeiden mijn verloofde en ik meer naar elkaar toe. Ze hebben de ergste dingen verzonnen, iedereen deed mee, maar onze liefde was zo groot, dat niemand de kans kreeg er tussen te komen. En nu, nu praat niemand meer over ons...

chicamaroquia
28-11-2003, 23:13
Ik vind dat je het alsnog moet uitleggen. Niet zodat het weer goedkomt tussen jullie (want je moet natuurlijk ook bij jezelf te rade gaan of je wel bij iemand wil blijven die jou niet eens de kans heeft gegeven om je te verdedigen tegen die belachlijke accusaties) maar zodat hij een beeld kan vormen van wat er daadwerkelijk aan de hand is geweest... Misschien dat er in de toekomst toch nog een kans voor jullie bestaat...

sweetymarocia
28-11-2003, 23:14
Origineel gepost door chica*******a Lieverd, ik begrijp je volkomen. Ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt. Alleen in mijn geval werkten de roddels averechts en groeiden mijn verloofde en ik meer naar elkaar toe. Ze hebben de ergste dingen verzonnen, iedereen deed mee, maar onze liefde was zo groot, dat niemand de kans kreeg er tussen te komen. En nu, nu praat niemand meer over ons... ben blij dat die haat die ze hadden jullie alleen meer liefde bracht insha allah blijven jullie voor altijd samen gelukkig lieverd

chicamaroquia
28-11-2003, 23:16
Inch'allah...

sweetymarocia
28-11-2003, 23:17
Origineel gepost door chica*******a Ik vind dat je het alsnog moet uitleggen. Niet zodat het weer goedkomt tussen jullie (want je moet natuurlijk ook bij jezelf te rade gaan of je wel bij iemand wil blijven die jou niet eens de kans heeft gegeven om je te verdedigen tegen die belachlijke accusaties) maar zodat hij een beeld kan vormen van wat er daadwerkelijk aan de hand is geweest... Misschien dat er in de toekomst toch nog een kans voor jullie bestaat... :( weet je lieverd hoe graag ik hem ook terug wil hoe meer pijn het doet ik gaf hem me leven en alles wat me dierbaar was en dan geloofde hij meiden van de straat....zoveel pijn deed het me..het ergste wat je kan overkomen is je leven laten verpesten door leugens :traan1:

littlegirl
28-11-2003, 23:20

wat balen meid.. k snap niet dat mensen dat gewoon kunnen maken en durven en laterna doen alsof ze nix gedaan hebben... tfoeee zooo schijnheilig allemaal getver... inshallah vind je de echte ware die ondanks alles van je houdt.. dikke knuffel :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3