Bekijk originele versie : Voor de computer freaks onder ons..
Wie weet; hoe je je schijf kan formatteren?????
Kan weer zoals gewoonlijk mijn schijf(-ie) niet openen, Ik weet dat er een manier is om je schijfje te formatteren, maar ik weet niet meer hoe dat moest..!!! :confused:
Is niemand zo slim dit te weten!!!!!
Bent_Fes
28-11-2003, 21:08
Naar Ms-Dos gaan, en dan opdracht geven; C:format
Als ik me niet vergis? :confused:
MS Dos..huh hoe kom je daar???…Ms dos is dat niet een programma dat niemand haast meer gebruikt,,als ik het me niet vergis is deze programma erg oud..
Ik dacht eerder ergens bij; bestand, of bewerken of Invoegen of opmaak, misschien zit het wel bij extra, en dat je van hieruit weer verder klikt…
Bent_Fes
28-11-2003, 21:37
Origineel gepost door Salaama
MS Dos..huh hoe kom je daar???…Ms dos is dat niet een programma dat niemand haast meer gebruikt,,als ik het me niet vergis is deze programma erg oud..
Ik dacht eerder ergens bij; bestand, of bewerken of Invoegen of opmaak, misschien zit het wel bij extra, en dat je van hieruit weer verder klikt…
Nee tuurlijk niet meid, je hebt toch windows?? Dan heb je al het goed is ook MS DOS!
Je wilt toch formatteren?? M.a.w. je harde schijf opschonen/leeg maken?? Of een floppy??
Bent_Fes
28-11-2003, 21:44
Start---->programma's----->Bureau-accessoires--->Opdrachtprompt
(Heb zelf Windows XP Pro).
talliban
28-11-2003, 22:10
whahaha, kijk in mijn profiel en je weet hoe betrouwbaar mijn advies zal zijn.
Trouwens, wil je je harde schijf formatters? of wil je een floppydisk formatteren?
Bent_Fes
28-11-2003, 22:14
Origineel gepost door talliban
whahaha, kijk in mijn profiel en je weet hoe betrouwbaar mijn advies zal zijn.
Trouwens, wil je je harde schijf formatters? of wil je een floppydisk formatteren?
Leg eens uit Talliban... :D
Bent_Fes
28-11-2003, 22:16
Heb zelf een laptop (win xp) ntfs, maar is niet simpel te formateren heb je tips??
Blizzard
29-11-2003, 01:17
START.. UITVOEREN/RUN.....type in: cmd......C;format ofzo
of naar
Deze Computer ( desktop )
Rechtermuisknop op een hardeschijf C: bijvoorbeeld
Eigenschappen/Properties
FORMAT
ZO MOEILIJK is het ook weer niet :)....vraag hoe je moet hacken das moeilijk ;)
C_warrior
29-11-2003, 16:20
Je kan niet je schijf niet formateren via windows tenzij je een partitie wilt formateren
je moet altijd op een andere locatie staan omdat te kunnen dus het makkelijkste is
opstart diskette, met het opdracht format erop en dan ga je naar
A:
dan type je a:/> format c:
en dan type Y
en dan gaat hij formateren en format c: /q is quik format, maar je hebt geen haast toch? dus kan je beter normaal formateren
talliban
29-11-2003, 19:10
Origineel gepost door Blizzard
START.. UITVOEREN/RUN.....type in: cmd......C;format ofzo
of naar
Deze Computer ( desktop )
Rechtermuisknop op een hardeschijf C: bijvoorbeeld
Eigenschappen/Properties
FORMAT
ZO MOEILIJK is het ook weer niet :)....vraag hoe je moet hacken das moeilijk ;)
Whahahahahaha, beste vriend, de C-schijf is een systeempartitie in dit geval waar windows op staat geinstalleerd. Dan kun je die niet formatteren terwijl je nog in windows zit!
Is toch anders gek!
Jij wilt een glas water breken zonder dat het water eruit valt......hihi
De andere jongens hebben gewoon gelijk:
Windows98, ME > opstartdiskette en als ie met de diskette opstart > format c: (q)
Windows 2000 en later > tijdens windows setup, opstarten met de cd dus.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.