Bekijk originele versie : Hulp
Ik vraag mij af waarom mensen je willen kapot maken...
Juist da je je leven wilt beteren wilt iedereen je kapot maken
ik ging uit, dronk alcohol, blowde
toen was alles goed en wel
Nu ik mijn leven heb veranderd willen mijn eigen vriendinnekes van vroeger mij kapotmaken
wallah da kwetst enorm
op dit moment doe ik niks verkeerd
IK BEGRIJP HET NI WIJ ZIJN MOSLIMS IN PLAATS VAN ELKAAR OP HET GOEDE PAD TE HELPEN ZIEN WE ELKAAR LIEVER SLECHT BLIJKBAAR
is er iemand die mij een antwoord kan geven
WAAROM
sneakynawal
28-11-2003, 17:44
De duivel is om de hoek....
miss_saliha
28-11-2003, 18:19
Origineel gepost door Sista
Nu ik mijn leven heb veranderd willen mijn eigen vriendinnekes van vroeger mij kapotmaken
wallah da kwetst enorm
IK BEGRIJP HET NI WIJ ZIJN MOSLIMS IN PLAATS VAN ELKAAR OP HET GOEDE PAD TE HELPEN ZIEN WE ELKAAR LIEVER SLECHT BLIJKBAAR
WAAROM
ewa meid het enige wat ik je kan zeggen is sterkte..
want ja je weeet vriendinnen zijn zegt ook nix...je kan zelfs hartsvriendinnen zijn maaar dat zegt echt helemaaal nietss.
red je zelf en laaat hun maaar stikken...jij doet wat het beste voor je is en zei mogen oprotten...want als ze echt van je hielden zouden ze je helpen...met wat dan oook...mohiem sterkte en er zijn zat goeie meiden die je graaag willen helpen en van je zullen houden als beste vriendinnen ..... trust me.... ;)
mensen ik ben er weer bovenop
het heeft lang geduurd maar nu weet ik dat het het waard was
ik weet dat er veel mensen in deze situatie zitten HOU VOL je komt eruit
bedankt meisjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
mensen ik ben er weer bovenop
het heeft lang geduurd maar nu weet ik dat het het waard was
ik weet dat er veel mensen in deze situatie zitten HOU VOL je komt eruit
bedankt meisjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
blij om te horen dat het goed met je gaat. Ik herken wel wat in je verhaal, als jij als enige van je vriendenkring verandert, dan ben je eigenlijk een gevaar voor hun. Jou waarderen is moeilijker, omdat ze zelf nog niet zover zijn om de rotzooi te laten wat het is. Hou vol en blijf bidden, dat helpt je om op het rechte pad te blijven.
Moge Allah jou helpen om op het rechte pad te blijven en van die rotzooi af te blijven, Insha Allah!
Sahira.. :zwaai:
JustAGirl22
14-01-2004, 20:56
Waarom wel dat spreekt toch voorzich er zijn veel mensen die jou liever zien gaan dan komen omdat mensen tegenwoordig SLECHT zijn (niet allemaal hmdl) maar ik ben heel trots op je dat je je hebt herpakt en op tijd want wie weet waar je morgen zal zijn dus ten eerste GOED MEID.
Nu wat betreft je vriendinnen ja die willen dat je die slechte dingen blijft doen zodat je geen normale toekomst meer zal hebben en dus altijd op het slechte pad zal blijven m.a.w. DAT ZIJN GEEN VRIENDINNEN!!!!Gewoon afstand van nemen...doe gewoon verder hoe je nu bezig bent en je zal zien dat je je veel beter zult voelen dan ervoor. En wat betreft die andere mensen laat ze maar doen... ze kunnen het niet onder ogen zien dat je nu een beter mens bent omdat zij nog met slechte dingen bezig zijn...dit is een reden meer om je nog te verbeteren en je zal zien dat ze zullen stikken in hun jaloezie omdat jij iets hebt gedaan wat zij blijkbaar niet kunnen...TERUG OP HET RECHTE PAD KOMEN en meid iedereen maakt fouten maar ben fier op je dat je van je fouten hebt geleerd dus laat je zeker niet doen.Laat die slecht mensen maar oprotten...ze komen zichtzelf ooit nog wel tegen...Voila ik begin te zagen dus ga maar beter afsluiten ;-) ...hopelijk begrijp je wat ik hier probeer te zeggen...
Dikke kus
littlegirl
14-01-2004, 21:27
shytaan ardoe bie allahie miena shytanie arazjiem (ofzoiets..)
wallah da kwetst enorm
WAAROM
ik zat ook in zo'n soort situtatie meid. ik heb veel meegemaakt en veel geleerd. maar die vriendinnen van jou dat zijn geen vriendinnen. ik zou als ik jou was afstand van die meisjes nemen. ik heb ze mijn rug toegekeerd en gewoon verder gegaan met mijn leventje. ik maak me echt niet meer druk om zulke mensen. dat zou jij ook moeten doen meid. k weet het kost misschien even tijd.. maar daarna zul je je echt beter voelen!
Bedankt iedereen
Ondertussen ben ik hervallen en er terug bovenop geraakt
het was héééél zwaar
Heb niemand gedurende die procedure laten vallen de ultieme keuze diegene die mij volgt, volgt, diegene die da ni doet gewoon mijn nr. wissen ik wilde beter en bewuster gaan leven
Ondertussen beseften veel mensen da ik toch gelijk heb en besloten mij te volgen
dus inch'allah god laat mij ni hervallen
alle meisjes die in mijn situatie zitten, wees ni depressief voel je sterk
als je echte VRIENDINNEN hebt zullen ze je VOLGEN
esmaatjuuh
18-10-2004, 13:53
Sista, MashaAllah!
Goed van je dat je bent gestopt met het slechte en dat je daar je rug naartoe keert!
Goed van je, echt waar!
Luister niet naar die Wanne-B vriendinnen van je. Ze kunnen het gewoon niet hebben dat jij daar vanaf bent!
Dat jij nu je eigen leventje weer oppakt, je leven voor je het slechte hebt gekend.
Blijf vooral meer kennis op De islam doen!
Allah Swt zal je voor je goede daden belonen, en je slechte vergeven, InshaAllah!
Esma
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.