Bekijk originele versie : XtC
unamoslima
28-11-2003, 17:18
salaam,
ik moet een projectje maken over xtc...
om het niet te saai te maken wil ik praten over de jeugd (marokkaanse) van tegenwoordig en hun ervaringen met xtc..
en daarvoor heb ik jullie hulp nodig.. :
- heb je ooit xtc genomen?
- ken je mensen die het nemen?
- ben je iemand verloren geraakt die het nam?
- als je uitgaat zie je het vaak?
- ...
je moet het niet per se hier plaatsen.
stuur me een pm met je ervaringen/ bevindingen of mail me op unamoslima@yahoo.com
ik ga geen namen gebruiken maar spreken over 'de jeugd' dus bang moet je niet zijn...
ideetjes, tips of opmerkingen die me kunnen bijsturen zijn van harte welkom!!
wa salaam
sorry aan mij heb je denk ik niet veel..
alle vragen is het antwoord nee.. :o
ik heb vriendinnen van mij die het slikken
sneakynawal
28-11-2003, 17:35
Misschien kan je het wel aan Tnawies vragen :D
berbersbloedje
28-11-2003, 18:07
Ik zou het echt niet weten want ik en mijn vriendinnen gebruiken niks sorry!!!
unamoslima
28-11-2003, 19:08
Origineel gepost door Sista
ik heb vriendinnen van mij die het slikken
meen je 't?
dan heb ik jou nodig...
kan ik op je hulp rekenen?
unamoslima
28-11-2003, 19:11
berbersbloedje en naisha >>>
gelukkig maar dat jullie 't niet nemen, 't is niet zo gezond weet je.. alleen jammer want nu kunnen jullie me niet helpen : p
Origineel gepost door unamoslima
berbersbloedje en naisha >>>
gelukkig maar dat jullie 't niet nemen, 't is niet zo gezond weet je.. alleen jammer want nu kunnen jullie me niet helpen : p
:haha:
abdeo027
29-11-2003, 08:41
dat is het laatste put wat je in kan vallen, en kom je niet meer uit.eerst denken dan doen. je bent een proef konijn.
unamoslima
29-11-2003, 19:39
proefkonijn?
denk dat diegenen die het nemen het bewust en met volle verstand doen
Lady_moi
29-11-2003, 21:03
alhamdoulilah ken ik niemand die het pakt..echt waar mense noooooooit pakke..hou jullie verweg van zulke dingen xtc is trouwens een harddrug!!
slecht nieuws ik heb het wel gedaan die shit genomen ik werd helemaal agresief en wou alleen maar slaan ik werd gepakt op school door me leraar een vriendin nam het ook zij was bijna dood van een kwart nog wel en ik een hele ik heb geen spijt het was een ervaring die ik nooit zal vergeten!
unamoslima
30-11-2003, 07:12
Origineel gepost door samia15
slecht nieuws ik heb het wel gedaan die shit genomen ik werd helemaal agresief en wou alleen maar slaan ik werd gepakt op school door me leraar een vriendin nam het ook zij was bijna dood van een kwart nog wel en ik een hele ik heb geen spijt het was een ervaring die ik nooit zal vergeten!
jij bent de 1e van wie ik hoor dat ie er agressief van werd...
meestal is het net andersom, men wordt heel rustig van die troep, je ziet alles door een roos brilletjes...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.