Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : -->Parijs<-- Wat kan je daar allemaal doen, Alle tips zijn welkom!

Ihsane2007
11-02-2008, 16:30

Zie titel zegt al genoeg..:D Kom maar op meiden! :goedzo:

Morjana
11-02-2008, 16:42
Parijs :love: Wat een heerlijke stad.. Ben er een paar keer geweest met vriendinnen maar dat is nog echt een stad die ik moet bezoeken met me man. Je kan er van alles doen.. Ben je gek op musea dan is een bezoekje aan het louvre het zien waard. De oude begraafplaats; La peré la chaise was ook prachtig.. Het is groter dan een wijk en je vind er hele oude graftombes.. De Eifeltoren natuurlijk, ik raad je aan helemaal naar boven te gaan.. Het zicht is GRANDIOOS! Je kan er ook eten bij het restaurant. Het wijkje monmarte ligt op de hoogste heuvel van Parijs, je kan echt heel parijs zien als je op de top staat. Bovenop vind je ook een kunstenaarspleintje waar je door onbekende maar top kunstenaars een potret kan laten maken! Zo kan ik ff doorgaan..:o :o :o Met andere woorden ik vind parijs een top stad!!

Ihsane2007
11-02-2008, 17:26
Parijs :love: Wat een heerlijke stad.. Ben er een paar keer geweest met vriendinnen maar dat is nog echt een stad die ik moet bezoeken met me man. Je kan er van alles doen.. Ben je gek op musea dan is een bezoekje aan het louvre het zien waard. De oude begraafplaats; La peré la chaise was ook prachtig.. Het is groter dan een wijk en je vind er hele oude graftombes.. De Eifeltoren natuurlijk, ik raad je aan helemaal naar boven te gaan.. Het zicht is GRANDIOOS! Je kan er ook eten bij het restaurant. Het wijkje monmarte ligt op de hoogste heuvel van Parijs, je kan echt heel parijs zien als je op de top staat. Bovenop vind je ook een kunstenaarspleintje waar je door onbekende maar top kunstenaars een potret kan laten maken! Zo kan ik ff doorgaan..:o :o :o Met andere woorden ik vind parijs een top stad!! Dankje wel meid:goedzo: Hmm nee musea's is niks voor mij:hihi: En begraafplaatsen al helemaal niet.. Ik ga met mijn mannetje inchallah. En wil leuke/romantische dingen gaan doen.. Wat kan je zo als in de Eifeltoren doen? Las ergens dat je daar kan schaatsen maar wat nog meer? Meid alle tips zijn welkom:D

Goodwife
11-02-2008, 17:28
geweldig :love: van alles en nog wat......waar hou je van?

Ihsane2007
11-02-2008, 17:30

geweldig :love: van alles en nog wat......waar hou je van? Ik hou van alles en nog wat.. Tell me.. Alles is welkom :)

bruidje
11-02-2008, 21:14
up, ik wil ooooook

Ihsane2007
11-02-2008, 21:27
Ik weet dat er genoeg meiden naar parijs zijn geweest... Kom op meiden.. Help me met tips..

DWVDMV
12-02-2008, 13:35
Oowww meid, nu je het over Parijs hebt... ik wil ZOO graag terug, ik ben met de kerst een weekje geweest en het was ZO romantisch!!! Uhm.. waar je écht uit eten moet gaan is de Buddha Bar.. wel op tijd reserveren, want het was toen mega-druk! Bij Barrio Latino kun je ook superlekker eten en ook héél romantisch!! :love: Ewa ja, we hebben pannenkoeken gegeten bij MontMartre, Champs elysees natuurlijk, filmpje gepakt, pfff heb zoveel gedaan.. ff denken hoor!!

Ihsane2007
12-02-2008, 13:39
Oowww meid, nu je het over Parijs hebt... ik wil ZOO graag terug, ik ben met de kerst een weekje geweest en het was ZO romantisch!!! Uhm.. waar je écht uit eten moet gaan is de Buddha Bar.. wel op tijd reserveren, want het was toen mega-druk! Bij Barrio Latino kun je ook superlekker eten en ook héél romantisch!! :love: Ewa ja, we hebben pannenkoeken gegeten bij MontMartre, Champs elysees natuurlijk, filmpje gepakt, pfff heb zoveel gedaan.. ff denken hoor!! Thanx voor het reageren meid.. Denk maar na.. Wil alles weten:p

yara_xx
12-02-2008, 15:11
Binnenkort kun je met transavia naar Parijs vliegen...je bent er binnen een uurtje..

Ihsane2007
12-02-2008, 15:16
Binnenkort kun je met transavia naar Parijs vliegen...je bent er binnen een uurtje.. Denk dat het veel gezelliger is als je met de auto gaat.. Maar thanks meid!

missy1979
14-02-2008, 16:27
Springen van de eiffeltoren...:kweetnie: :hihi: geintje :o Je kunt een bezoekje brengen aan disney land :kus: