Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eerlijk !!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Lampjuh
28-11-2003, 16:21

Eerlijk zeggen als je mocht kiezen tussen die twee: 1 Een schoonheid, maar dom en slechte karakter 2 Of lelijk en heeel erg slim met mooie/goede karakter Welke wordt het? :DIk weet ik maak het je moeilijk :hihi:

Mariam_18
28-11-2003, 16:24
Assalaamoe 3eleykoem, We zijn allemaal Goeloek/ Creaties van Allah dus niemand is lelijk.Het gaat om het karakter.Dus ik zou voor het karakter gaan ongeacht hoe die persoon eruit ziet. Wa Salaamoe 3eleykoem Mariam

Lampjuh
28-11-2003, 16:25
Origineel gepost door Mariam_18 Assalaamoe 3eleykoem, We zijn allemaal Goeloek/ Creaties van Allah dus niemand is lelijk.Het gaat om het karakter.Dus ik zou voor het karakter gaan ongeacht hoe die persoon eruit ziet. Wa Salaamoe 3eleykoem Mariam Thx voor je reactie zou ik ook voor kiezen , alleen ben benieuwd wat de jongens gaan kiezen ;)

amiira
28-11-2003, 16:28
Wat heb je aan een mooie versierde kerstdoos die leeg is van binnen??

naadje83
28-11-2003, 16:30

Zeker optie 2......Ik ben van mening dat zodra je een bepaalde persoon leert kennen en hij staat je aan..dan word hij vanzelf wel mooier in jou ogen...

amiira
Origineel gepost door Lampjuh Thx voor je reactie zou ik ook voor kiezen , alleen ben benieuwd wat de jongens gaan kiezen ;) Die kiezen voor 1 en komen later hier klagen dat ze teleurgesteld zijn. wat dacht je? Ik wil niet generaliseren, maar de meeste jongens vallen toch op het uiterlijk.

Lampjuh
Origineel gepost door amiira Wat heb je aan een mooie versierde kerstdoos die leeg is van binnen?? En dan hopen dat ie een beetje voor geld kan zorgen :hihi: Neen je hebt niets aan :maf2:

Lampjuh
28-11-2003, 16:31
Origineel gepost door amiira Die kiezen voor 1 en komen later hier klagen dat ze teleurgesteld zijn. wat dacht je? Ik wil niet generaliseren, maar de meeste jongens vallen toch op het uiterlijk. Zwaar maar waar :( , hebben liever een met een zwakke karakter die ze onder de duim kunnen houden :kwaad:

amiira
28-11-2003, 16:34
Origineel gepost door Lampjuh Zwaar maar waar :( , hebben liever een met een zwakke karakter die ze onder de duim kunnen houden :kwa [ad: percies. lekker si seid spelen, al je maar aan je behoeftes komt. heel dom, sorry

Lampjuh
28-11-2003, 16:35
Origineel gepost door amiira percies. lekker si seid spelen, al je maar aan je behoeftes komt. heel dom, sorry Dom, maar daar hebben wij vrouwen niets aan zij wel :kwaad:

amiira
28-11-2003, 16:38
Origineel gepost door Lampjuh Dom, maar daar hebben wij vrouwen niets aan zij wel :kwaad: hun bedoel ik ook

younesel18
28-11-2003, 16:40
Origineel gepost door amiira Die kiezen voor 1 en komen later hier klagen dat ze teleurgesteld zijn. wat dacht je? Ik wil niet generaliseren, maar de meeste jongens vallen toch op het uiterlijk. Daar heb je helaas gelijk in :( . Maar hoe kan je nou weten of een vrouw nou een goed karakter heeft? Ik bedoel, het gaat hier toch om een topic over met welke van de 2 je het liefst zou trouwen?

Lampjuh
28-11-2003, 16:41
Origineel gepost door younesel18 Daar heb je helaas gelijk in :( . Maar hoe kan je nou weten of een vrouw nou een goed karakter heeft? Ik bedoel, het gaat hier toch om een topic over met welke van de 2 je het liefst zou trouwen? Je moet die vrouw ergens van kennen :eek:

amiira
28-11-2003, 16:42
Origineel gepost door younesel18 Daar heb je helaas gelijk in :( . Maar hoe kan je nou weten of een vrouw nou een goed karakter heeft? Ik bedoel, het gaat hier toch om een topic over met welke van de 2 je het liefst zou trouwen? lieverd ik wou dat ik je kon helpen. Maar wij vrouwen lopen tengen hetzelfde probleem met jullie mannen. Met alle respect.

younesel18
28-11-2003, 16:47

Origineel gepost door amiira lieverd ik wou dat ik je kon helpen. Maar wij vrouwen lopen tengen hetzelfde probleem met jullie mannen. Met alle respect. Zou jij het accepteren als op een dag een jongeman naar je toekwam en hij jou zou vertellen dat hij op zoek was om te trouwen en jou vroeg of je het goed vond of hij je (op een zo halal mogelijke manier) beter zou mogen leren kennen zodat hij kon bepalen of hij jou een goede vrouw zou kunnen vinden? Ik zat namelijk een beetje te denken hierover en ik vroeg me af wat nou een geschikte manier was, want om nou mijn pa te vragen of hij een vrouwtje voor me zou willen regelen...... Dat zag ik nie zo zitten.

Pagina's : [1] 2 3 4