Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negatieve reacties dat is wat je het meeste kunt verwachte!

Eliza
28-11-2003, 15:32

Wat ik maar altijd niet kan begrijpen is dat als een meisje die wil gaan trouwen en die het aan haar vriendinnen vertelt alleen vaak negatieve dingen te horen krijgt. Jaloezie denk ik dan. Dat kun je gewoon aan hun woorden en kijk merken. Sommige kijken je dan aan met grote ogen maar degelijker tijd ook met een blik die je niet meteen kunt plaatsen. Waarom is de vraag? De eerste reactie van zo een persoon is dan; ‘weet je wel zeker dat je dat gaat doen.’ En dan met zo een argwaangezicht. Ja! Natuurlijk, anders zou ik het je toch niet vertellen. Jammer is dat. Zelfs je naaste familie kan de hand voor de mond zetten en smoezen met degene die naast haar staan. ‘Kan zo een wicht als zij nou eigenlijk wel trouwen’

Wael_Beni_Saidi
28-11-2003, 16:32
marokkanen roddelen dat is hetgene waar ze goed in zijn :jammer:

Angel_82
28-11-2003, 16:48
JALOEZIE!!! Meer hoef ik toch niet te zeggen he.. :D

miss_saliha
28-11-2003, 18:30
Origineel gepost door Eliza Wat ik maar altijd niet kan begrijpen is dat als een meisje die wil gaan trouwen en die het aan haar vriendinnen vertelt alleen vaak negatieve dingen te horen krijgt. Jaloezie denk ik dan. Dat kun je gewoon aan hun woorden en kijk merken. Sommige kijken je dan aan met grote ogen maar degelijker tijd ook met een blik die je niet meteen kunt plaatsen. Waarom is de vraag? De eerste reactie van zo een persoon is dan; ‘weet je wel zeker dat je dat gaat doen.’ En dan met zo een argwaangezicht. Ja! Natuurlijk, anders zou ik het je toch niet vertellen. Jammer is dat. Zelfs je naaste familie kan de hand voor de mond zetten en smoezen met degene die naast haar staan. ‘Kan zo een wicht als zij nou eigenlijk wel trouwen’ ewa marokanen altijd met 1 eigenschap te herkennen en dat is JALOEZI jammer genoeg is dat standaaard zo nix aaan te doen... :(

cheima
28-11-2003, 19:06

Origineel gepost door Eliza Wat ik maar altijd niet kan begrijpen is dat als een meisje die wil gaan trouwen en die het aan haar vriendinnen vertelt alleen vaak negatieve dingen te horen krijgt. Jaloezie denk ik dan. Dat kun je gewoon aan hun woorden en kijk merken. Sommige kijken je dan aan met grote ogen maar degelijker tijd ook met een blik die je niet meteen kunt plaatsen. Waarom is de vraag? De eerste reactie van zo een persoon is dan; ‘weet je wel zeker dat je dat gaat doen.’ En dan met zo een argwaangezicht. Ja! Natuurlijk, anders zou ik het je toch niet vertellen. Jammer is dat. Zelfs je naaste familie kan de hand voor de mond zetten en smoezen met degene die naast haar staan. ‘Kan zo een wicht als zij nou eigenlijk wel trouwen’ Je hebt gelijk.. :) Jaloezie oe saffie..

marocalhoceima
28-11-2003, 20:54
ik kan begrijpen wat je bedoelt maar als mijn vriendin besluit te trouwen dan wil ik wel van haar horen dat ze het zeker weet, want trouwen is niet echt iets dat je 123 moet doen maar ik verw8 ook van haar dat ze dit aan mij vraagt daar zijn vriendinnen toch voor?? ik zou niet willen dat ze er na een paar maanden spijt van krijgt dan kan ze niet meer terug. :zwaai: