Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden met hoofddoek en korte rokken!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

marockaanse
28-11-2003, 14:56

Zien jullie dat ook wel eens???? Van die meiden met een hijab en dat ze dan rondlopen met een split tot op hun dijen (Of een keer zelfs echt een minirok). Hoe bedoel je schijnheilig. Ik draag zelf helemaal geen hoofddoek, maar toch vind ik het niet kunnen wat sommige meiden doen. Zien jullie het ook wel s en wat vinden jullie drvan????? (Ik heb het trouwens niet over de "modehoofddoek", maar echt meiden die altijd een hoofddoek dragen)

Uitgeblust
28-11-2003, 14:59
Origineel gepost door marockaanse Zien jullie dat ook wel eens???? Van die meiden met een hijab en dat ze dan rondlopen met een split tot op hun dijen (Of een keer zelfs echt een minirok). Hoe bedoel je schijnheilig. Ik draag zelf helemaal geen hoofddoek, maar toch vind ik het niet kunnen wat sommige meiden doen. Zien jullie het ook wel s en wat vinden jullie drvan????? (Ik heb het trouwens niet over de "modehoofddoek", maar echt meiden die altijd een hoofddoek dragen) Kijk niet naar wat anderen doen maar kijk goed naar jezelf, dat is veeeeeeeeel belangrijker :rolleyes:

Samiratoen
28-11-2003, 15:07
jah nou je het zegt.....ik liep vandaag in rdam moest iets terugbrengen en opeens groep meisjes hoofdoek dragend allemaal met paar jongens lopen ik d8 oke allah3lhem kunnen de broers ofzo zijn dus ik liep zo verder en je moest weten wat ze tegen elkaar zeiden......vond ik niet erg maar het ergste was nog wat ze aanhadden......moge allah hun vergeven en hun op het rechte pad wijzen......insja allah doet me pijn om je zusters zo erbij te zien lopen...draag zelf geen hoofddoek maar ik vind dat echt niet kunnen en nogmaals respect voor de meiden die hun hoofddoek dragen op een manier hoe het hoort....... MEIDEN DIE HENZELF HIERIN HERKENNEN VERANDER A.U.B DOE DIE HOOFDDOEK DAN AF ALS JE DAT NIET WILT DOEN....

RisLaine
28-11-2003, 15:08
Origineel gepost door Uitgeblust Kijk niet naar wat anderen doen maar kijk goed naar jezelf, dat is veeeeeeeeel belangrijker :rolleyes: Exactly..! Wat Gaat Het Mensen UberHaupt Aan, Hoe Andere Mensen ErBij Lopen?! :rolleyes:

HaagseHafida
28-11-2003, 15:14

Ach ja, dat zijn nou mensen. Er zullen er altijd wel een aantal tussen zitten die het op die manier interpreteren. Misschien doen zij in hun ogen wel iets goeds. Denken ze misschien wel bij zichzelf, oke ik draag strakke kleding maar in ieder geval wel een hoofddoek. Ach ja je weet maar nooit waarom ze dat doen. Ik zie er zelf natuurlijk uit als een echte Talibanstrijdster, H.H

chebbajosra
28-11-2003, 15:16
NOU die meidennnn hebben lelijk haarrrrrrrrrrr vandaar dat ze een doekje eroverheen doen. ;) byeeeeee :zwaai:

amiira
28-11-2003, 15:23
Origineel gepost door RisLaine Exactly..! Wat Gaat Het Mensen UberHaupt Aan, Hoe Andere Mensen ErBij Lopen?! :rolleyes: Daar gaat het denk ik niet om. Het gaat erom dat als je zelf wel een hoofdoek draagt. Dat mensen die generaliseren ook zo van jou gaan denken ook al ben je fatsoenlijk gekleed. Ik draag nl. wel een hoofddoek, en het kan me niet schelen hoe mensen over mij denken en of ze mij met anderen vergelijk of allerleid associalties daarbij halen. Als ik zelf maar een goed en zeker gevoel over heb. Ik wordt uiteindelijk niet door de mensen beeoordeeld maar door allah el alio el adim. Niemand behalve hem. DAt wil overigens niet wegenemen dat het wel pijnlijk is om je zuslters zo te zien en om uberhaupt mesnen te zien die misbruik maken van hun geloof.

chicamaroquia
28-11-2003, 15:23
Waarom moeten wij altijd overal een mening over hebben? *wat vind je van meisjes die... *wat vind je van jongens die... *wat vind je van negers die... *wat vind je van Turken die... Het belangrijkste is wat die mensen er zelf van vinden. Het is niet aan ons om daar een oordeel over te vellen en in sommige gevallen een mening over kenbaar te maken...

RisLaine
28-11-2003, 15:27
Origineel gepost door amiira Daar gaat het denk ik niet om. Het gaat erom dat als je zelf wel een hoofdoek draagt. Dat mensen die generaliseren ook zo van jou gaan denken ook al ben je fatsoenlijk gekleed. Ik draag nl. wel een hoofddoek, en het kan me niet schelen hoe mensen over mij denken en of ze mij met anderen vergelijk of allerleid associalties daarbij halen. Als ik zelf maar een goed en zeker gevoel over heb. Ik wordt uiteindelijk niet door de mensen beeoordeeld maar door allah el alio el adim. Niemand behalve hem. DAt wil overigens niet wegenemen dat het wel pijnlijk is om je zuslters zo te zien en om uberhaupt mesnen te zien die misbruik maken van hun geloof. Wat Mij Nu Totaal OntSchiet Is Het Feit Dat Je Hen, De Meisjes Die Over Je Roddelen En Jaloezie Vertonen, Je Zusters Kunt Noemen. :rolleyes: En Zoals Jij Zelf Al Zegt, Als Je Van Jezelf Maar Weet, Dat Je Goed Bezig Bent.

amiira
28-11-2003, 15:37
Origineel gepost door RisLaine Wat Mij Nu Totaal OntSchiet Is Het Feit Dat Je Hen, De Meisjes Die Over Je Roddelen En Jaloezie Vertonen, Je Zusters Kunt Noemen. :rolleyes: En Zoals Jij Zelf Al Zegt, Als Je Van Jezelf Maar Weet, Dat Je Goed Bezig Bent. Dat kunt je neit ontlopen. Die meiden maken mieschien misbruik van de hoofdoek of andere dingen, maar je kunt ze neit daarop beoordelen. Je weet niet wat hun omstandigheden zijn, hoe de thuissituatie is, de opvoeding............ En ze zijn toch moslims. Als ze foutenmaken kan je niet zeggen dat ze dat niet zijn.

RisLaine
28-11-2003, 15:40
Origineel gepost door amiira Dat kunt je neit ontlopen. Die meiden maken mieschien misbruik van de hoofdoek of andere dingen, maar je kunt ze neit daarop beoordelen. Je weet niet wat hun omstandigheden zijn, hoe de thuissituatie is, de opvoeding............ En ze zijn toch moslims. Als ze foutenmaken kan je niet zeggen dat ze dat niet zijn. 'K Heb Geen Les Nodig. Het Boeit Mij Eerlijk Gezegd Geen Zier, Wat Die Mensjes Allemaal UitSpoken. Ze Worden Individueel Berecht Bij Allah. Ik Heb Daar Niets Over Te Zeggen Dus. :rolleyes:

Eliza
28-11-2003, 15:42
Stiekem willen de meiden er ‘zogenaamd’ erbij horen, jammer. Het begint er op te lijken dat de hoofddoek niet meer is om te bedekken maar juist om je te laten zien. Als de ene het draagt dan doe ik het maar ook, What the HACK als ik er een korte rokje er bij draag. Helaas, wat kun je er aan doen. We kunnen hier wel eindeloos over gaan discussiëren, geloof mij het helpt weinig. Bij enkel dringt het door. Dus laat ze lekker, je kunt je er eigen te pleuris ergeren. Waar je uiteindelijk met zulke dames terecht komt is een partij scheldwoorden of een eindeloze ruzie.

vaderskindje
28-11-2003, 15:47
allah i3awnhoem............

amiira
28-11-2003, 15:52
Origineel gepost door Eliza Stiekem willen de meiden er ‘zogenaamd’ erbij horen, jammer. Het begint er op te lijken dat de hoofddoek niet meer is om te bedekken maar juist om je te laten zien. Als de ene het draagt dan doe ik het maar ook, What the HACK als ik er een korte rokje er bij draag. Helaas, wat kun je er aan doen. We kunnen hier wel eindeloos over gaan discussiëren, geloof mij het helpt weinig. Bij enkel dringt het door. Dus laat ze lekker, je kunt je er eigen te pleuris ergeren. Waar je uiteindelijk met zulke dames terecht komt is een partij scheldwoorden of een eindeloze ruzie. patij scheldwoorden en eindeloze ruzie??? Het is menselijk, ik begrijp je helemaal. Maar ik kan je ook garanderen dat je daarmee niks vooruit gaat. Integendeel je duwt ze (hoe schuldig ze ook zijn) alleen de put nog dieper in. En als je de islam wil helpen dan moet je zoveel mogelijk mensen zien te winnen die voor de islam( met de inhoud daarvan) kiezen en deze meiden horen er ook bij. Weet je hoeveel el ajar je hiermee wint. Het zal niet altijd lukken, zo is het nu eenmaal. Maar el ajar winnen: het is het proberen waard. en nogmaal ik begrijp je helmaal. ik kan daar soms ook zo aanirriteren, maar ja..............

seyma_meknesia
28-11-2003, 15:54

dat is waar dat zijn mensen die de hoofdoek niet van hun hart dragen maar van hun ouders moesten .

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11