Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje!

Pagina's : [1] 2

ikkiequeen
10-02-2008, 23:13

Ik plaats dit maar even hier gezien er hier meer leden actief zijn! De auto van mn vriendin is beschadigd aan de zijkant en bumper is beetje los wie weet hoeveel dit gaat kosten?? We gaan gewoon naar een garage dus geen verzekering.... Is het echt van belang dat de hele auto moet bespoten worden?? Of is er een andere manier??

Ongekend
10-02-2008, 23:33
Ik plaats dit maar even hier gezien er hier meer leden actief zijn! De auto van mn vriendin is beschadigd aan de zijkant en bumper is beetje los wie weet hoeveel dit gaat kosten?? We gaan gewoon naar een garage dus geen verzekering.... Is het echt van belang dat de hele auto moet bespoten worden?? Of is er een andere manier?? Jep, anders krijg je kleurverschil... Dat is lelijk.... Spuiten is duur, bumper erop gewoon weer monteren is minder... Als ze de auto spuiten, moet de bumper er sowieso af... Stiekem auto van iemand geleend? :hihi:

Oplicht3r
10-02-2008, 23:37
zoiets moet je eerst zien en dan pas vertellen wat er gedaan moet worden:D

Snowflake
10-02-2008, 23:39
Waarom geen verzekering :confused:

ikkiequeen
10-02-2008, 23:48

Jep, anders krijg je kleurverschil... Dat is lelijk.... Spuiten is duur, bumper erop gewoon weer monteren is minder... Als ze de auto spuiten, moet de bumper er sowieso af... Stiekem auto van iemand geleend? :hihi: Niet stiekem!! Maar de kosten zijn wel voor mij :( Een andere situatie had ik me doodgelachen maar nu kan ik geen lach opbrengen gewoon!

ikkiequeen
10-02-2008, 23:49
zoiets moet je eerst zien en dan pas vertellen wat er gedaan moet worden:D Uuh zijkant rechter voor en achter deur zijn beschadigd niet krassen maar gewoon beschadigd zeg maar "vegen"

Ongekend
Waarom geen verzekering :confused: Premie.... Fjieeeeet omhoog.... :zwaai: opgebouwde schadevrij jaren... Hallo, hogere rekeningen :o :hihi:

ikkiequeen
Waarom geen verzekering :confused: Omdat via een verzekering je dan hogere kosten krijgt

Ongekend
10-02-2008, 23:50
Niet stiekem!! Maar de kosten zijn wel voor mij :( Een andere situatie had ik me doodgelachen maar nu kan ik geen lach opbrengen gewoon! Wat is het voor een auto? Metallic lak? Welke kleur?

ikkiequeen
10-02-2008, 23:52
opel astra niet de nieuwe maar net ervoor volgens mij bouwjaar 2002 ofzo. Het is een zilvere auto

Snowflake
10-02-2008, 23:52
Omdat via een verzekering je dan hogere kosten krijgt Dan maar uit eigen zak he :D paar uurtjes extra schoffelen in de tuin. Geeft niks toch? Is mooi weer deze dagen :p

ikkiequeen
10-02-2008, 23:54
Dan maar uit eigen zak he :D paar uurtjes extra schoffelen in de tuin. Geeft niks toch? Is mooi weer deze dagen :p Ha Ha Ha!! Ik werk helemaal niet...

Oplicht3r
10-02-2008, 23:54
Uuh zijkant rechter voor en achter deur zijn beschadigd niet krassen maar gewoon beschadigd zeg maar "vegen" spuiten kan duur zijn, het moet vooral een spuitoven in, reken maar op minimaal € 1000:D als heel de zijkant gespoten en uitgedeukt moet worden, laten we zeggen spuiten € 450 a 600 en uitdeuken en die gedoe meeste vragen minimaal € 50 per uur per man:maf:

ikkiequeen
10-02-2008, 23:56
spuiten kan duur zijn, het moet vooral een spuitoven in, reken maar op minimaal € 1000:D als heel de zijkant gespoten en uitgedeukt moet worden, laten we zeggen spuiten € 450 a 600 en uitdeuken en die gedoe meeste vragen minimaal € 50 per uur per man:maf: Dus Maximaal 2000 euro??? Oh my god ik dacht aan zeker 4000euro ofzo damn wat een opluchting!!

Snowflake
11-02-2008, 00:00

Ha Ha Ha!! Ik werk helemaal niet... Kijk je buren lief aan en vraag of je mag komen schoffelen :D

Pagina's : [1] 2