Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Werkloze hangjongeren die uithangen op Marokko.nl

Da_flow
03-09-2002, 15:16

Ik heb vandaag maar eens gesolliciteerd daar ik gisteren begonnen moest zijn met een baan. Wat mij opgevallen is, is dat het ****ing irritant is, hoe die eigenwijze P&O mannetjes en vrouwtjes de wijsneus aan het uithangen zijn. Citaat: "Wij hebben een vacaturestop mijnheer, dus helaas kunnen we u niet van dienst zijn" "Daar heb ik toch niets aan nhar shitan, neem me in dienst" "Pardon" "U bent gepardoneerd" "Mijnheer ik ga maar een einde aan dit gesprek maken, want u wilt het maar niet begrijpen" "Wil je er een einde aan maken nhar &%$#@*&%" "piep, piep, piep" "*&%&$#¨&@" Zo ging het 2 x en toen ben ik maar weer dit zinloze bericht gaan typen.

mack_379
03-09-2002, 15:20
Hehehehehe Flow, Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel, neem effe contact op met careermakers . nl,,,,,,

Karmalita
03-09-2002, 15:21
I hate repeating myself...(especially whe it comes to you...) but... I Told You So!

Junkie
03-09-2002, 15:26
Er zijn er hier een heleboel die vanaf hun werkplek zitten te prikken.

Da_flow
03-09-2002, 15:48

Goed nieuws .. Ik heb net te horen gekregen dat er een vacature beschikbaar is bij Ettesh Nennesh B.V. ;) :) ;)

Karmalita
03-09-2002, 15:50
Origineel gepost door Da_flow Goed nieuws .. Ik heb net te horen gekregen dat er een vacature beschikbaar is bij Ettesh Nennesh B.V. ;) :) ;) Ettesch nennesh? Karmalita schudt maar met haar hoofd... :p :rolleyes:

fatimael
03-09-2002, 15:51
good luck on your first dayyyyy

Da_flow
03-09-2002, 15:56
Origineel gepost door Karmalita Ettesch nennesh? Karmalita schudt maar met haar hoofd... :p :rolleyes: :D :D :D Bij wijze van spreken heb ik het gewoon gezegd ... ;) Wollah dit geloof je nooit ... die brug waar we het over hadden die zijn ze gisteren gaan slopen ... Wollah dit is gewoon een teken, want ik wist er echt niets van, das nog es wat .. niet normaal gewoon. I just have PsyChicK Powers, you know :)

Karmalita
03-09-2002, 16:01
Origineel gepost door Da_flow :D :D :D Bij wijze van spreken heb ik het gewoon gezegd ... ;) Wollah dit geloof je nooit ... die brug waar we het over hadden die zijn ze gisteren gaan slopen ... Wollah dit is gewoon een teken, want ik wist er echt niets van, das nog es wat .. niet normaal gewoon. I just have PsyChicK Powers, you know :) Ok daar gaat die... --> Bij wijze van spreken... Dat moet je niet te vaak gaan gebruiken, je weet straks niet meer wat je bedoelt...Zaama spreekwoordelijk gezegd...:p --> Ze hebben dus de brug gesloopt... Kleine huisjes op de prairie hebben inderdaad bruggen die het gauw af laten weten... --> wallah dit is gewoon een teken... Teken van wat? Dat je te zwaar bent voor zo'n brug. Dat het bordje: "Verboden voor Flow" je niet is opgevallen? --> PsyChick Powers... Hier heb ik gewoon niks op te zeggen... You got me there... ;) PS: Laat je tegenactie niet te fel zijn... :p Of...Doe toch maar... Jij bent het maar! :P:P:P:P:P:P:P