Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : samsung e250 wie heeft die ???

Rajae_zinaa
10-02-2008, 17:20

wil weten of ik foto's ook op mijn pc kan zetten !?? want heb er geen usb kabel bij gekregen ???

Atey_Be_Na3Na3
10-02-2008, 17:25
Ik heb die gehad.. maar deed dat via mijn geheugenkaart, ik kon die zo in mijn laptop steken. Moet je gewoon een kabel apart kopen. Maarjah die gsm heb ik allang weggedaan. Elke marokkaan had die hier in Mechelen, was niet meer zo interessant dan :p

Rajae_zinaa
10-02-2008, 17:32
Ik heb die gehad.. maar deed dat via mijn geheugenkaart, ik kon die zo in mijn laptop steken. Moet je gewoon een kabel apart kopen. Maarjah die gsm heb ik allang weggedaan. Elke marokkaan had die hier in Mechelen, was niet meer zo interessant dan :p jaaa hij was maar 70 euro dus heb m gewoon gehaald :hihi: maar goed dan moet ik dat ding er nog bij hale uffff maja tnxx voor t reageree :D :kus:

Atey_Be_Na3Na3
10-02-2008, 17:37
jaaa hij was maar 70 euro dus heb m gewoon gehaald :hihi: maar goed dan moet ik dat ding er nog bij hale uffff maja tnxx voor t reageree :D :kus: is graag gedaan ;) heb je gewoon geen geheugenkaart? 70euro maar? ik had die toen voor 149euro gekocht :p najah ik heb al duizenden gsm's gehad, ik wou altijd het beste, dus met camera, bleutooth, video en al die brol.. Nu ben ik terug oldschool met een oude gsm zonder al die zaken en ik ben er tevreden mee.. hij mag vallen zovaak die wilt er gebeur niets mee :p

cotedor
10-02-2008, 17:39

bij de winkel een usb-bluethoot halen die je op de pc kunt aansluiten en je bent klaar.

Rajae_zinaa
10-02-2008, 17:44
is graag gedaan ;) heb je gewoon geen geheugenkaart? 70euro maar? ik had die toen voor 149euro gekocht :p najah ik heb al duizenden gsm's gehad, ik wou altijd het beste, dus met camera, bleutooth, video en al die brol.. Nu ben ik terug oldschool met een oude gsm zonder al die zaken en ik ben er tevreden mee.. hij mag vallen zovaak die wilt er gebeur niets mee :p haaha lekker simpel duss ik nu ook echt alle poespas moet ik erop hebben nee geheugenkaart moet ik ook halen maar k weet niet of die wel in me pc kan hoorr :rolleyes:

Rajae_zinaa
10-02-2008, 17:45
bij de winkel een usb-bluethoot halen die je op de pc kunt aansluiten en je bent klaar. aha okiee :D :goedzo: