Bekijk originele versie : Dj Bahija
Beste mensen,
Ik vroeg me af hoe dj bahija is en of iemand haar nummer heeft?
Zijn er mensen die haar onlangs hebben meegemaakt, reageer en laat me weten wat je van haar vond?
:zwaai:
hoeveel vraagt ze om te komen draaien
Alvast bedankt
Origineel gepost door lailasarah
hoi,
Ik heb haar 2 keer meegemaakt op een feest, ze is echt super goed, ze creeert echt sfeer, ik ga inschallah in maart ook trouwen en neem haar ook als dj.
Heb je toevallig ook haar nummer???
:zwaai:
ik heb haar ook gedaan op mij bruiloft ze was echt super . ze was toen [een jaar geleden] 650 maar nou heb ik gehoord dat ze 1000 is . sorry ik ben haar mmer kwijt .
Beni_Bouyachie17
03-12-2003, 19:26
Wa neri 1000 euro ???? :schok:
nouralayn
03-12-2003, 20:01
0622802639 is haar nummer, je kunt haar bellen volgens mij was ze nog steeds 650 + 50 euro reiskosten.
Succes.
Origineel gepost door nouralayn
0622802639 is haar nummer, je kunt haar bellen volgens mij was ze nog steeds 650 + 50 euro reiskosten.
Succes.
Dank je wel!
Ik ga haar vandaag bellen, dus ik hoor wel hoeveel ze vraagt en of ze wel kan op die datum.
Origineel gepost door nouralayn
Succes.
hahhahaah....50 euro reiskosten..wordt ze met de helikopter gebracht ofzo
peacefull
04-12-2003, 21:39
Sorry hoor..... :rolleyes: maar dan leg ik liever bij voor een orkest.
1000 Euro is echt wel hoog voor een dj :rolleyes:
Origineel gepost door nadorya
ik heb haar ook gedaan op mij bruiloft ze was echt super . ze was toen [een jaar geleden] 650 maar nou heb ik gehoord dat ze 1000 is . sorry ik ben haar mmer kwijt .
Nou ik heb haar gisteren gebeld, heb haar broer gesproken...maar wat de prijs betreft; hij had het over 750 euro als het om een evengrote zaal gaat als hilal (in amsterdam) voor grotere zalen komt er nog eens 100 euro bij.
Maar ik twijfel nu omdat ik veel negatieve dingen over haar hoor, dus als er mensen zijn die haar nog recent hebben meegemaakt, laat dan even weten hoe ze was? :confused:
Hoi Noriada,
Ik heb haar laatst nog meegemaakt en ze is echt geweldig. Ik heb veel bands meegemaakt en dan dacht ik wel eens zonde van je geld man. Maar zij is het echt waard en 750 euro is echt niets vergeleken met andere bands waar je 2000 euro voor moet neertellen en die zich meer bezig houden met telefoonnummers uitwisselen dan zingen. Ze brengt sfeer, houd tussendoor ook acts en betrekt de hele zaal mee. We hebben de hele avond gedanst en de dansvloer was maar niet leeg te krijgen. En laten we eerlijk wezen op een bruiloft wil je dat er gedanst wordt en dat er sfeer wordt gebracht en dat kan zij als de beste.
Ik heb bijna alle bands meegemaakt hier in nederland dus ik weet waar ik het over heb.
Succes meid.
Veel liefs Larisa
misshind
11-12-2003, 22:29
:confused: Ik snap niet waarom die dj bahija zo veel geld moet vragen als je kijkt wat voor zielig apparatuur ze gebruikt en er wordt niet eens gemixt er worden gewoon cd's gedraaid. Mijn nicht had laatst ene dj appie geboekt ik geloof voor 500 die kan tenminste mixen en had boxen bij zich die een band niet eens heeft. Dat noem ik pas een dj.
1000€ is zakken vullerij.
Groetjes Hind. :zwaai:
Beni_Bouyachie17
17-12-2003, 22:03
Origineel gepost door lailasarah
Hoi ik ga insch allah ook binnenkort trouwen en ik neem haar ook als dj en ik moet 675 euro betalen omdat er meer dan 150 gasten komen, komen er minder dan 100 gasten dan betaal je 500 euro, dus wat die broer zegt klopt niet, je zult zeker niet meer dan 675 euro betalen....
Hmm hoezo dan , gaat ze er vanuit dat ze elk gast de dansvloer moet op trekken :confused:
xxxHannan
17-12-2003, 22:42
Bahija is, voor als je een DJ wil nemen, de beste... Ze krijgt heel de zaal inderdaad op de dansvloer...ongelooflijk! Ze mixt ook wel... De nieuwe hits en nummers heeft ze...wat wil je nog meer!
en ze heeft volgens mij gewoon maar 1 prijs hoor!
Alloe meid,
Wilde ff aan je mededelen dat ik Bahija als DJ niet echt geweldig vind maar als zangeres en djeblia-imitator vind ik haar wel goed.
Ik ken haar broer Zoubir, die heeft ook een bandje en als je dat bedrag van 750 tot 1000 euro moet neertellen adviseer ik je toch voor een echte band te gaan kijken. Tenzij dit uiteraard niet mag van familie of toekomstige schoonfamilie. Je hebt ook een vrouwenband in Amsterdam en in Belgie. Die van Amsterdam is wel goed en je hebt live-muziek. Zij spelen voor de prijs € 1250,-.
En als je dus wel een mannenband op je bruiloft mag, zijn die ook niet erg prijzig hoor. Je hebt ze vanaf 1000 euro.
De duurste is 1400 euro! En dan heb ik het over Anghaam
Rbati is maar 1200 euro en Ismilia ook
En orchestra Arabesque is 1100,-!
En Zoubir (broertje van Bahija) heeft ook een dakka marakechiya groepje en een orchestra. Zal niet duurder zijn dan 1100 euro zijn, zijn band dus.
Anyway, good luck. Maar je moet gewoon de prijzen vergelijken. En als je perse Bahija wil, vraag je toch gewoon of je een avondje (wanneer ze draait) mee kan kijken hoe ze dat doet?!
Groetjes,
Pina
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.