Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : discussie

Pagina's : [1] 2

miryam196
28-11-2003, 10:54

wat vinden jullie van Blind daten met iemand die je kent?

Sfenza
28-11-2003, 11:10
Dat is toch geen Blind_date meer.

gizlain
28-11-2003, 12:04
Origineel gepost door miryam196 wat vinden jullie van Blind daten met iemand die je kent? Luister lieve schat weet je wel wat een blind date inhoud. :confused: Als je een afspraakje met iemand hebt die je al kent heet het geen blind date meer...

miryam196
28-11-2003, 15:05
kent wat versta jij daaronder ik versta eronder dat je iemand van binnen kent en niet het uiterlijk want zo dom ben ik niet hoor.

HaagseHafida
28-11-2003, 15:07

Soms pakt het goed uit en soms ook niet. Ben er geen voorstander van, zal denk ik toch altijd bang blijven dat het een of andere gek is. Sta je voor een dilemma? H.H

miryam196
28-11-2003, 15:09
nee hoor schat ik vroeg het me af weet je wel hoeveel marokkanen er echt een voorstender van zijn

HaagseHafida
28-11-2003, 15:19
Volgens mij gebeurt het vrij veel, m'n vriendin heeft op die manier haar vriend ontmoet. Volgens mij was ik nog erger aan het stressen als zij. Maar ja, je weet maar nooit wie je tegenover je hebt. H.H

miryam196
28-11-2003, 15:20
ja dat begrijp ik het is lastig heb het zelf een keer meegemaakt maar je wilt niet weten hoe het is afgelopen hoor echt waar

HaagseHafida
28-11-2003, 15:23
Nou vertel? Ik ben wel nieuwsgierig? Is het trouwens goed afgelopen, m.a.w zijn jullie nog samen? H.H

miryam196
28-11-2003, 15:25
nee we zijn niet meer samen het was echt top en heb het dan ook 6 maanden met hem gehad maar zijn oeder wilde dat we gingen verloven en dat wilde ik niet ja en dan gaat het mis weet je wel . maar heb echt goede tijden met hem gehad kijk ik heb niets tegen schoonmoeders zeker niet maar ik bedoel je zoon is oud genoeg om zelf te beslissen toch?

HaagseHafida
28-11-2003, 15:33
Ja dat is zo. Ik hou zelf ook niet van moederskindjes. Maar volgens mij is elke Marokkaanse jongen dat. Maar waarom wilde je eigenlijk niet verloven? H.H

Angel_82
28-11-2003, 16:42
leuke topic :goedzo: Zo heb ik mijn man ontmoet!!!! Was gewoon WOWWW die dag... kende hem al bijna een jaar via internet. Had geen foto gestuurd of wat dan ook. Ook hadden we elkaars nummer niet, dus ik wist niet eens hoe zijn stem was.. Tot ik met m afgesproken had. Nou ik had echt op een mooi uiterlijk gehoopt (zoals iedereen) maar toen ik m zag was t nog beter!!! :Iluvu:

younesel18
28-11-2003, 16:49
Origineel gepost door miryam196 kent wat versta jij daaronder ik versta eronder dat je iemand van binnen kent en niet het uiterlijk want zo dom ben ik niet hoor. Dus wil jij beweren dat jij zijn uiterlijk kan zien net zoals je een gezicht bij een blind date voor eerst ziet? Zo snel als het gaat bij het zien van een gezicht, zo snel gaat het ook bij zijn innerlijk? Was het maar zo een feest!

Sista
28-11-2003, 17:18
Eerlijk gezegd ik vertrouw da ni het kan tegenvallen langs beide kanten Van nature koppel ik graag mensen maar op een andere manier ik spreek bijvoorbeeld tergelijkertijd af met een vriend en een vriendin van mij en dan laat ik ze maar

SweetRose
28-11-2003, 18:04

Dat heb ik nooit gedaan! Ik had niet alleen schrik van de Ahmoed van m'n ouders of de roddels die zonder weten zullen rondgaan, maar ook om het feit schrik te hebben verliefd te worden op hem en zo een haramrelatie te gaan uitbouwen! En ik was daar zeker nog niet aan toe!! En je mag zeker niet vergeten dat het haram is als er geen mahram bij is!!

Pagina's : [1] 2