Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de jongen die ik nooit kende heeft me geraakt

miryam196
28-11-2003, 10:40

Ik heb laatst een jongen leren kennen ghier op marokko.nl een beetje gechat en een beetje gepraat door de telefoon, we hadden afgesproken voor vandaag maar hij had me denk ik een andere beeld van zichzelf gegeven dan ik had gedacht. Hij raakte mij door zijn praatjes en door zijn humor. ik ben een onzeker meisje ik blink niet met mezelf en heb hgem dat verteld waardoor hij een ander beeld geloof ik van mij heeft gekregen. En ervan af zag. ik wil jullie alleen zeggen wees niet net zoals mij en laat je niet gaan als je in contact komt met een jongen of meisje dat je op het eerste gezicht nooit hebt gezien maar die je qwel hebt geraakt. Het enige wat ik eraan heb overgehouden zijn een paar herrinerringen van dat ene gesprek. De sporen moeten gewist worden maar het is altijd moeilijker dan je zelf denkt. Heeft er iemand raad wat ik hiermee aanmoet? kusje van mij

Drugsdealer
28-11-2003, 10:45
Jah. Ik heb wel raad voor je, een jointje. Vergeet je gelijk alles. Kost 15 eurotjes exc. btw.

miryam196
28-11-2003, 10:47
Leuk hoor zulke jongens bedoel ik nou nemen je niet serieus vind je het erg als ik er niet op inga?

NoreJihan
28-11-2003, 10:48
Origineel gepost door miryam196 Ik heb laatst een jongen leren kennen ghier op marokko.nl een beetje gechat en een beetje gepraat door de telefoon, we hadden afgesproken voor vandaag maar hij had me denk ik een andere beeld van zichzelf gegeven dan ik had gedacht. Hij raakte mij door zijn praatjes en door zijn humor. ik ben een onzeker meisje ik blink niet met mezelf en heb hgem dat verteld waardoor hij een ander beeld geloof ik van mij heeft gekregen. En ervan af zag. ik wil jullie alleen zeggen wees niet net zoals mij en laat je niet gaan als je in contact komt met een jongen of meisje dat je op het eerste gezicht nooit hebt gezien maar die je qwel hebt geraakt. Het enige wat ik eraan heb overgehouden zijn een paar herrinerringen van dat ene gesprek. De sporen moeten gewist worden maar het is altijd moeilijker dan je zelf denkt. Heeft er iemand raad wat ik hiermee aanmoet? kusje van mij :confused: Veel meiden zijn onzeker niet alleen jij Het mag van mij wel gezegd worden ,alleen nietin diepe details :zwaai:

miryam196
28-11-2003, 10:53

Ja dat begrijp ik maar als een jongen niet begrijpt dat je ook leuk kan zijn en toch onzeker ik bedoel kan ik daar iets aan doen? Ja niet onzeker overkomen maar ja zo ben ik eenmaalmaar ja toch bedankt voor je reactie.

NoreJihan
28-11-2003, 11:06
Origineel gepost door miryam196 Ja dat begrijp ik maar als een jongen niet begrijpt dat je ook leuk kan zijn en toch onzeker ik bedoel kan ik daar iets aan doen? Ja niet onzeker overkomen maar ja zo ben ik eenmaalmaar ja toch bedankt voor je reactie. Ja dat klopt Vooral vrouwen zijn onzeker Je hoeft dan niet per definitie lelijk te zijn. Het komt goed insha allah :zwaai:

miryam196
28-11-2003, 11:09
Bedankt voor je ondersteuning, maar het si zo erg heb hem niet eens gezien en ben bij wijze van spreke al bezet door hem zal het aan hem liggen of aan mij

NoreJihan
28-11-2003, 11:12
Origineel gepost door miryam196 Bedankt voor je ondersteuning, maar het si zo erg heb hem niet eens gezien en ben bij wijze van spreke al bezet door hem zal het aan hem liggen of aan mij Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Hafsat
28-11-2003, 11:12
Eerlijk zijn vanaf het begin :confused:

tatouzient
28-11-2003, 12:15
iedereen is onzeker... heeft nix met jou te maken.... praat nog wa met hem en als je er klaar voor bent moet je pas met elkaar afspreken... je moet nix pushen da er ni is (of kan zn) bisous xxx

miryam196
28-11-2003, 15:07
dank jullie wel voor jullie steunende woorden echt waar ik stel het op prijs van jullie kusje van mij

RisLaine
28-11-2003, 15:11
Origineel gepost door Drugsdealer Jah. Ik heb wel raad voor je, een jointje. Vergeet je gelijk alles. Kost 15 eurotjes exc. btw. Vraag Me Constant Af, Waarom Mensen Zoals Jij Nog Bestaan. :jammer:

miryam196
28-11-2003, 15:13
ewa rare mensen staan ook op deze wereldbol