Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : medicijnvrouw gezocht

somaya_1984
09-02-2008, 23:02

hoi ik ken een medicijnvrouw die vodoo weg haalt en boze oog en als je problemen met je vriend\man heb dan kunt ze daar mee ook helpen dit geld alleen voor mensen die geholpen willen worden heb je intresse stuur mij een prive mail vriendelijke groet somaya

somaya_1984
09-02-2008, 23:54
Zwaaarrrr onzin Allen ALLAH(swt) ken zou iets weg halen het is helemaal geen onzin het is waarheid want ik had ook vodoo en heeft zij mij daar mee geholpen

Sharifa__
10-02-2008, 10:48
Dit is shirk dame!!!! :kwaad: Je zegt als je problemen hebt met je man/vriend... ja 3oedoebillah heb je nog nooit gehoord van praten en doe3a. Alleen Allah swt kan je helpen. Jeh heksen/ sjitans die hier gebruik van maken :maf2:

Moumtazah
10-02-2008, 16:43
Sorry, maar wat een nutteloze topic open jij hier zeg. Sihr bestaat wel degelijk maar er geen een die het weg kan halen, behalve jij zelf. Zulke mensen die je doen geloven dat ze het weg kunnen halen behoren enkel tot de musrikien. Verricht smeekbedes en Lees de koran en open je hart daarvoor en je zult genezen ! Allah (swt) is overal en dichterbij dan je denkt, daar hoef je echt geen (medicijn) man/vrouw voor nodig te hebben. ENKEL ONZIN! hoi ik ken een medicijnvrouw die vodoo weg haalt en boze oog en als je problemen met je vriend\man heb dan kunt ze daar mee ook helpen dit geld alleen voor mensen die geholpen willen worden heb je intresse stuur mij een prive mail vriendelijke groet somaya

farida27
10-02-2008, 17:41

hoi ik ken een medicijnvrouw die vodoo weg haalt en boze oog en als je problemen met je vriend\man heb dan kunt ze daar mee ook helpen dit geld alleen voor mensen die geholpen willen worden heb je intresse stuur mij een prive mail vriendelijke groet somaya meid, als deze vrouw een sa3wade is dan bega een hele grote shirk en alle mensen die je naar haar stuurt..zal jij ook in hun shirk delen ik zou deze topic verwijderen als ik jou was;) en geen mensen vergaren voor deze sa7ara:(