Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : probleem mbt relatie

Pagina's : [1] 2

Bachelorette
27-11-2003, 22:45

Ik heb een probleem, a major problem! Het zit zo! Ik heb/had een goeie vriend waar ik heel goed mee overweg kon. Hij vertelde mij alles, ik vertelde hem alles, hij stond voor mij klaar wanneer ik down was of ik had weer eens iets stoms gedaan! Kortom, een goeie vriend is hij. Alleen, meneer is getrouwd...gelukkig getrouwd. Zijn vrouw begon argwaan te krijgen, want telkens wanneer ik hun samen zag, deed ik afstandelijk ook al weet ze dat ik een goeie band met hem heb. De reden dat ik afstandelijk deed was omdat ik in het verleden iets naars heb meegemaakt met een koppel. ANYWAYS....Ik heb met hem een vette ruzie hierover gehad en ons vriendschap is weg, loezoe, alsof het er nooit is geweest. Zij denkt dat ik hem leuk vind en probeer af te pakken (wat dus zo niet waar is) Hij wilde dat k ook bevriend zou raken met zijn vrouw, maar het moment kwam er maar nie van en ik ging het ook uit de weg. Ik wil zijn vriendschap niet kwijt, ik voel me lullig omdat hij zoveel voor me gedaan heeft en ik dus maw geen eens dank je wel heb gezegd. Moet ik dan maar gewoon op dr afstappen en een praatje met er maken (ook al heeft ie gezgd dat et geen zin meer heeft) Ik voel me echt klote :( en k ben ook stom. k hoop dat jullie wat advies hebben.....

pok
27-11-2003, 22:57
Ik denk dat je het beter kan laten rusten! Things change!

Bachelorette
27-11-2003, 23:01
ja inderdaad, dat was ook een optie..dat contact wat verwatert.....en misschien in de toekomst het weer kunnen oppakken. alhoewel ik zelf denk dat de kans dan klein is. tnx :)

sneakynawal
27-11-2003, 23:02
Je moet het slikken en vergeten!

pok
27-11-2003, 23:05

Youre Welcome! Soms zijn veranderingen moeilijk te accepteren... maar die horen nou eenmaal bij het leven..

Bachelorette
27-11-2003, 23:06
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Je moet het slikken en vergeten! daar gaat het niet om liefie, k zat namelijk verkeerd. Begrijp best waarom zij denkt dat ik hem leuk vind als ik uren met hem aan het msnnen ben of heel vaak aan de tel. zij is ook maar een mens. hij is boos op mij omdat ik hem heb teleurgesteld. Hij vroeg me iets te doen en dat heb ik niet gedaan. Hij kon dus niet op mij rekenen.... dat wil ik dus goedmaken.

sneakynawal
27-11-2003, 23:08
Origineel gepost door Bachelorette daar gaat het niet om liefie, k zat namelijk verkeerd. Begrijp best waarom zij denkt dat ik hem leuk vind als ik uren met hem aan het msnnen ben of heel vaak aan de tel. zij is ook maar een mens. hij is boos op mij omdat ik hem heb teleurgesteld. Hij vroeg me iets te doen en dat heb ik niet gedaan. Hij kon dus niet op mij rekenen.... dat wil ik dus goedmaken. Stuur een bos bloemen! Of schrijf een brief! Maar dan krijgt zij het natuurlijk te zien... stuur hem een email...! En leg het uit.. Good Luck!

Bachelorette
27-11-2003, 23:12
Hmm, hoe moet ik het uitleggen. Hij heeft veel voor me gedaan....(gesteund in moeilijke tijden, gekoppeld met zn beste vriend waar k hem ook dankbaar voor ben ;) ) en hij vroeg me maar 1 ding te doen wat k niet heb gedaan. en dat was contact aanleggen met zijn vrouw.... vandaag sprak ik hem erover en hij zei dat het nu te laat s om het alsnog te doen....maar k heb et gevoel dat ik IETS moet doen hmm, zal wel me schuldgevoel zijn :rolleyes:

sneakynawal
27-11-2003, 23:22
Hij wilde dus, dat je een goede relatie zou krijgen met zijn vrouw.. aha.. Maar zoiets kan je toch nie afdwingen, dat had hij toch moeten weten :( anders is het zo'n nep-vriendschap!

Bachelorette
27-11-2003, 23:26
Origineel gepost door troetelduifje hoihoi daar ben ik weer mag ik weten wat je hebt gedaan dan waardoor hij niks meer van je moet hebben meschien weet ik dan wel een oplossing ik hoop dat ik wat voor je kan doen geen vriendschap aangaan met zijn vrouw omdat hij dat van me vroeg. zie ook reactie van sneakynawal ;)

Bachelorette
27-11-2003, 23:30
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Hij wilde dus, dat je een goede relatie zou krijgen met zijn vrouw.. aha.. Maar zoiets kan je toch nie afdwingen, dat had hij toch moeten weten :( anders is het zo'n nep-vriendschap! BINGO!!! dat heb ik hem ook meerdere malen gezegd, hij zag dat ook wel in, maar het moest toch gebeuren. Hij is teleurgesteld dat ik dat niet heb gedaan. Hij is een betwetertje, als ik bijv naar al zn adviezen zou hebben geluisterd dan waren de 'slechte' dingen nooit gebeurd. Allah Qader 3liena....niet hij...anyway.. zal k het alsnog proberen met zn vrouw? zonder dat ik het hem laat weten....k hou me voorlopig wel ff afzijdig..totdat het allemaal wat gekoeld is..

ChOcOtOfFfF
27-11-2003, 23:30
Zonder goedkeuren van zijn vrouw is er dus geen vriendschap, dat vind ik wel goed. Doordat je afstandelijk tegen haar deed, kreeg zij de verkeerde indruk over jou. Beter laat je het zo, ookal is het jammer dat je je goede vriend kwijt bent, straks krijgen hun problemen daardoor en dat zou je toch niet op je geweten willen hebben als die jongen je echt zo lief is? Sou

Bachelorette
27-11-2003, 23:36
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Zonder goedkeuren van zijn vrouw is er dus geen vriendschap, dat vind ik wel goed. Doordat je afstandelijk tegen haar deed, kreeg zij de verkeerde indruk over jou. Beter laat je het zo, ookal is het jammer dat je je goede vriend kwijt bent, straks krijgen hun problemen daardoor en dat zou je toch niet op je geweten willen hebben als die jongen je echt zo lief is? Sou ja, idd, dat is wel het allerlaatste wat ik wil. als het zo moet dan kan het niet anders.... *zucht*

sneakynawal
27-11-2003, 23:37
Jah hou je rustig... en het komt op den duur allemaal goed! En hij moest zoiets ook niet van jou verlangen!

Bachelorette
27-11-2003, 23:42

Origineel gepost door SnEakyNaWaL Jah hou je rustig... en het komt op den duur allemaal goed! En hij moest zoiets ook niet van jou verlangen! komt goed inshallah alles gebeurt met een reden...alles.

Pagina's : [1] 2