Bekijk originele versie : Vraagje..
lilmaroc
09-02-2008, 15:46
Ik heb een vraag betreft een huurwoning.
Mijn ouders wonen op dit moment in een sociale huurwoning, maar zij gaan over een 1.5 maand verhuizen naar een koopwoning.
Ik woon sinds kort bij een kennis van ons, maar ik zou graag in de huidige woning van mijn ouders willen wonen ookal gaan zij binnenkort verhuizen.
Is het mogelijk dat als ik me nu inschrijf in die huurwoning dat ik er dan in mag blijven?
Bedankt!
Zonnetje_78
09-02-2008, 16:03
Salaam meid,
Ik heb het gevraagd bij iemand die bij de woningbouw werkt:
Nee, een kind kan niet de woning van de ouders overnemen. Het huurcontract staat op naam van de ouders, als de ouders vertrekken eindigt de huurovereenkomst. Anderen die ingeschreven staan op dat adres moeten dan ook vertrekken. Stom he? Of je ouders moeten gewoon ingeschreven staan op hun oude adres? Maar volgens mij komen ze daar achter?
Misschien weet iemand een trucje hiervoor?
x Zonnetje
lilmaroc
09-02-2008, 17:00
Salaam meid,
Ik heb het gevraagd bij iemand die bij de woningbouw werkt:
Nee, een kind kan niet de woning van de ouders overnemen. Het huurcontract staat op naam van de ouders, als de ouders vertrekken eindigt de huurovereenkomst. Anderen die ingeschreven staan op dat adres moeten dan ook vertrekken. Stom he? Of je ouders moeten gewoon ingeschreven staan op hun oude adres? Maar volgens mij komen ze daar achter?
Misschien weet iemand een trucje hiervoor?
x Zonnetje
Bedankt voor de info, schat! :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.