Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eis je een AIDS-test van je toekomstige partner?

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
27-11-2003, 20:55

Owkey nu ben ik ff serieus :) Maar laten we deze stelling gewoon simpel en algemeen houden :rolleyes: Zou jij een Aids-test eisen van je toekomstige partner?Zowel man als vrouw. Reactie's waarom je het WEL of NIET zou doen... :zwaai:

Salaama
27-11-2003, 20:56
Ja tuurlijk,..

Marocca
27-11-2003, 21:00
Origineel gepost door Salaama Ja tuurlijk,.. Okey en nu een bijvraag in het algemeen(voor iedereen eigenlijk)... Denk je niet dat de meesten het negatief gaan interpreteren? Misschien denken ze dat je hem/haar niet vertrouwt?

Azrak
27-11-2003, 21:05
Misschien dit misschien dat wat is belangrijker je gezondheid of wat andere mensen denken?? Als hij het niet wilt uitvoeren kan hij de pot op mijn gezondheid komt op de eerste plaats.

Marocca
27-11-2003, 21:09

Origineel gepost door Azrak Misschien dit misschien dat wat is belangrijker je gezondheid of wat andere mensen denken?? Als hij het niet wilt uitvoeren kan hij de pot op mijn gezondheid komt op de eerste plaats. Doe rustig aan yoh... Het zijn STELLINGEN...Dus dient om te discussieren pfioeeew :hihi: Maar om op je antwoord terug te komen.Je hebt gelijk:gezondheid gaat voor maar ik denk dat het in de realiteit niet altijd gaat zoals we denken of hopen.Dus er zit wel degelijk een verschil in.

sneakynawal
27-11-2003, 22:59
Origineel gepost door je_weet_toch is dat in marokko niet al verplicht moet jij toch weten? eh..

sneakynawal
27-11-2003, 23:01
Origineel gepost door Marocca Owkey nu ben ik ff serieus :) Maar laten we deze stelling gewoon simpel en algemeen houden :rolleyes: Zou jij een Aids-test eisen van je toekomstige partner?Zowel man als vrouw. Reactie's waarom je het WEL of NIET zou doen... :zwaai: Natuurlijk doe ik dat!!! Was ik allang van plan... ik test hem en ik test mijzelf (nie dat het bij mij nodig is...)... Uitleg hoef ik nie te geven, je weet het inmiddels al, waarom mensen dat doen ;)

pok
27-11-2003, 23:03
Zeker dat mijn toekomstige partner een AIDS test moet nemen... heeft niks met vertrouwen te maken ... maar er zijn wel veel jongens die het zonder bescherming hebben gedaan of doen... En ben niet van plan om iets op te lopen(AIDS, SOA) omdat hij zo nodig ...s.e.x. wou hebben.

sneakynawal
27-11-2003, 23:04
Origineel gepost door je_weet_toch yep ik zou je maar testen als ik jou was wat je weet wel wat we laatse hebben gedaan toen je lag te kreunen van genot en e meer wilde dus hup naar dokter :confused: Zet je roze bril af! En oh ja... ik kan me haast niet voorstellen dat jij de moeite waard zal zijn om er nog eens lekker bij te kreunen.. dus get over it!

sneakynawal
27-11-2003, 23:18
Origineel gepost door je_weet_toch maak niet uit ik weet wie het zegt maar zeg eerlijk z'n reactie daar vraag je om met je zou jij moeten weten? eh Heerlijk om mensen te irriteren :D , vooral de mensen die ik NU veracht met hun dwaze opmerkingen!!!

Lampjuh
27-11-2003, 23:20
Als ik hem goed ken en weet dat hij maagd is dan zou ik dat niet doen denk ik, maar als ik zeker weet dat hij geen maagd meer is dan ga ik het wel vragen

sneakynawal
27-11-2003, 23:26
Origineel gepost door je_weet_toch wahahahhaha je iriteerd mij nie ik kan dagen weken lang zo door gaan Zullen we wel eens zien! En ik blijf erbij, je bent een hater! Krijg je te weinig liefde? Ik wil het je wel laten zien... hoe het ECHT moet!

sneakynawal
27-11-2003, 23:39
Origineel gepost door je_weet_toch nee elhamdoelilah ik heb genoeg liefde om me heen van een jode lover wil ik geen liefde Ok

C_warrior
28-11-2003, 00:26
Ik zou het niet vragen aan me partner aangezien ik der vertrouw en op der woord geloof dat ze maagd is en ik zou het ook een beetje beledigend vinden als ze het van mij zou vragen aangezien ik het nooit heb gedaan. Als je gaat trouwen en er is geen 100% vertrouwen is het alsof je in een bootje vaart waar een hele kleine gatje in zit

tatouzient
28-11-2003, 00:28

als ik weet da hij een seksueel verleden heeft gehad, yeps, dan moet hij een test ondergaan, lijkt me van zelfsprekend toch :confused: bisous xxx

Pagina's : [1] 2 3