Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : loonheffing!!!!! help me eens ...××

Lynn
09-02-2008, 00:42

Mn broertje meskien heeft een beetje lopen vakkenvullen, maar nadat hij werd uitbetaald bleek dat een beetje te weinig te zijn. Dus heb ik heb gisteren gevraagd of hij zn loonstrook wilt gaan ophalen dat heeft hij vandaag gedaan Hij moet ongeveer 200 NETTO krijgen maar hij kreeg maar 95 euro op zn rekening Dus waar is die 105 euro gebeven ? Nou ik heb dus naar zn loonstrookje gekeken en zag dat de aftrekpost loonheffing maar liefst 95 euro was Wtfff dacht ik, Hij is nog maar 15 dat klopt gewoon niet Als ik werk en ben een stuk ouder en verdien ook veel meer, mijn loonheffing is maar 10 15 euro ? Iemand enig idee, wat er mis is ?? __________________________

maroc_reddy
09-02-2008, 00:51
Kan het zijn dat je broetje in zijn proefperiode zit? Zo niet, dan klopt er iets niet of hij krijgt het later uitgekeerd als vakantiegeld of opslag.

Lynn
09-02-2008, 00:57
Kan het zijn dat je broetje in zijn proefperiode zit? Zo niet, dan klopt er iets niet of hij krijgt het later uitgekeerd als vakantiegeld of opslag. Tis een supermarktketen, vakantiegeld wordt 9vd 10 keer direct verrekend, en ook al zat hij in een proefperiode moet hij dan een heel jaar wachten tot mijn vader een belasting aangifte moet doen .. dat klopt niet. Opslag nee, dat zit er sowieso niet in ... volgens mij is het allemaal verkeerd verrekend, enof geknoeit met zijn kontrakt.. !! ja dat is normaal, tis een vrij slordige supermarkt

Jeblie
09-02-2008, 01:01
lieve dame..je moet ff kijken in welke tariefsgroep hij is ingedeeld. vaak komt het voor dat een medewerker in een te hoge tariefgroep is ingedeeld..en de werkgever kan dat dan aanpassen.

Lynn
09-02-2008, 01:04

lieve dame..je moet ff kijken in welke tariefsgroep hij is ingedeeld. vaak komt het voor dat een medewerker in een te hoge tariefgroep is ingedeeld..en de werkgever kan dat dan aanpassen. Jeeej, hier heb ik wat aan. :haha: papiertjes liggen beneden ik zal morgen kijken :) hopelijk dat het hieraan ligt..

maroc_reddy
09-02-2008, 01:05
Tis een supermarktketen, vakantiegeld wordt 9vd 10 keer direct verrekend, en ook al zat hij in een proefperiode moet hij dan een heel jaar wachten tot mijn vader een belasting aangifte moet doen .. dat klopt niet. Opslag nee, dat zit er sowieso niet in ... volgens mij is het allemaal verkeerd verrekend, enof geknoeit met zijn kontrakt.. !! ja dat is normaal, tis een vrij slordige supermarkt Ik vind dat supermarktgedoe echt zo zwaar onderbetaald, plus ze zeuren nog aan je kop.. 'ik kon echt heel goed opschieten met mijn leidinggevende toendertijd... je moest eens weten :hihi:' Er is gewoon geknoeid.. ik vind het echt niet cool voor je broertje meskien.. zn rug kapot maken en zn vingers bezeren voor een paar centjes.. maar ik zeg eerlijk.. die albarkaa die er dan inzit.. je wilt niet weten.. masha'Allah. Wordt eens tijd dat je even met je broertje dit met de leidinggevende gaat bespreken.. :)

Lynn
09-02-2008, 01:09
Ik vind dat supermarktgedoe echt zo zwaar onderbetaald, plus ze zeuren nog aan je kop.. 'ik kon echt heel goed opschieten met mijn leidinggevende toendertijd... je moest eens weten :hihi:' Er is gewoon geknoeid.. ik vind het echt niet cool voor je broertje meskien.. zn rug kapot maken en zn vingers bezeren voor een paar centjes.. maar ik zeg eerlijk.. die albarkaa die er dan inzit.. je wilt niet weten.. masha'Allah. Wordt eens tijd dat je even met je broertje dit met de leidinggevende gaat bespreken.. :) Jah, ik ga morgen ochtend even langs samen met mn broertje InschaAllah ik werkte vroerger ook in een supermarkt, maar verdiende best wel veel :haha: Weetje wat hij tegen mn broertje zei... ga maar naar je vader toe.. daar heb je vaders voor ... om het hem uitteleggen... volgens mij snapte hij er zelf ook geen ene ding van, en denkt dat mn broertje niet meer komt vragen :gniffel: als het aan mij lag dan was mn broertje daar weg, dan werk ik wel een paar extra uurtjes .. maar wij hebben het ook niet al te breed does Hamdolilah oe safii !!

maroc_reddy
09-02-2008, 01:13
Jah, ik ga morgen ochtend even langs samen met mn broertje InschaAllah ik werkte vroerger ook in een supermarkt, maar verdiende best wel veel :haha: Weetje wat hij tegen mn broertje zei... ga maar naar je vader toe.. daar heb je vaders voor ... om het hem uitteleggen... volgens mij snapte hij er zelf ook geen ene ding van, en denkt dat mn broertje niet meer komt vragen :gniffel: als het aan mij lag dan was mn broertje daar weg, dan werk ik wel een paar extra uurtjes .. maar wij hebben het ook niet al te breed does Hamdolilah oe safii !! Wal7amdoelillah... ik vind jou broertje dan echt een man.. al op jonge leeftijd zijn vader bij staan in de kosten. Moge Allah hem een godsvruchtige man laten worden en opgroeien op de weg van onze profeet, amien. Ik mag echt zulke jongens. Je moet echt blij zijn dat je zo een broertje hebt. Allahi inawarhoe. Laat hem in ieder op zoek gaan naar een andere baan en als hij wat gevonden heeft dan die supermarkt laten voor wat het is.

Jeblie
09-02-2008, 01:13
Jeeej, hier heb ik wat aan. :haha: papiertjes liggen beneden ik zal morgen kijken :) hopelijk dat het hieraan ligt.. Werkt hij bij de Albert Heijn??

el_marakchia
09-02-2008, 01:15
Mn broertje meskien heeft een beetje lopen vakkenvullen, maar nadat hij werd uitbetaald bleek dat een beetje te weinig te zijn. Dus heb ik heb gisteren gevraagd of hij zn loonstrook wilt gaan ophalen dat heeft hij vandaag gedaan Hij moet ongeveer 200 NETTO krijgen maar hij kreeg maar 95 euro op zn rekening Dus waar is die 105 euro gebeven ? Nou ik heb dus naar zn loonstrookje gekeken en zag dat de aftrekpost loonheffing maar liefst 95 euro was Wtfff dacht ik, Hij is nog maar 15 dat klopt gewoon niet Als ik werk en ben een stuk ouder en verdien ook veel meer, mijn loonheffing is maar 10 15 euro ? Iemand enig idee, wat er mis is ?? __________________________ wat staat er bij loonheffingstabel?

Lynn
09-02-2008, 01:18
Wal7amdoelillah... ik vind jou broertje dan echt een man.. al op jonge leeftijd zijn vader bij staan in de kosten. Moge Allah hem een godsvruchtige man laten worden en opgroeien op de weg van onze profeet, amien. Ik mag echt zulke jongens. Je moet echt blij zijn dat je zo een broertje hebt. Allahi inawarhoe. Laat hem in ieder op zoek gaan naar een andere baan en als hij wat gevonden heeft dan die supermarkt laten voor wat het is. Amien !! Ewa het is dicht bij huis en veel van zn vrienden zijn daar ook.. hij vermaakt zich wel.. Alleen jammer van zn loon .. En ja.. tegenwoordig is het al moeilijk om een klein baantje te vinden :) --- Nee hij werkt niet bij de AH .. :)

Lynn
09-02-2008, 01:19
wat staat er bij loonheffingstabel? ik lig al in bed met laptop op mn schoot :o heb niet echt zin om naar beneden te gaan het is TE donker :haha: :sjans: Ik praat morgen wel met zn chef .. :)

karabonita
09-02-2008, 15:33
Waarschijnlijk krijgt hij geen loonheffingskorting (en arbeidskorting). Dit kan komen doordat er iets verkeerd is ingevuld in de balastingformulier die je bij in dienst treden moet invullen. Ik denk wel bijna zeker dat het hier aan ligt. Wa alaikom oesalaam

Moooootje_Fes
09-02-2008, 18:09
dit klopt zowieso niet.. voor jongeren heb je namelijk de jongeren regeling... er gaat meer dan 52 % van zn rekening af... dat houdt dan in dat hij meer dan 45 000 euro ofzo per jaar moet verdienen. Misschien is die inderdaad vergeten om voor loonheffing te kiezen