Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vriendschap kan dat!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

Tarkiztia
27-11-2003, 18:50

hey mensen........ Ik heb ff een vraagje voor jullie......ik ben namelijk benieuwd of het binnen onze marokkaanse jongeren maatschappij mogelijk is om als jongen en meisje een vriendschappelijke relatie te hebben, het kan toch zo zijn dat je nou eenmaal beter met jongens kan omgaan en dat hoeft toch niet altijd te lijden naar een relatie wat de meeste meteen denken als vooroordeel jammer genoeg....................graag jullie mening hierover groetjes

Lady_moi
27-11-2003, 18:57
als ze het allebei echt willen dan vind ik dat da kan :zwaai:

Junkie
27-11-2003, 18:58
Dit geldt in alle gemeenschappen hoor. Bij ons mannen is het al gauw zo dat sympathie omslaat in begeerte. Dus ik denk dat het niet kan. Een vrouw zal nooit mijn beste vriend worden.

Miss_Right
27-11-2003, 19:02
Of het mogelijk is? Jazeker! Maar of het verstandig is? Hmm...., ikzelf denk dat je als een Marokkaanse moeilijk een vriendschap kan aangaan met een vrouw en man. Ik bedoel; mensen gaan toch sowieso kletsen, en zo veroorzaak je ellende.

turkgirl
27-11-2003, 19:11

Ik denk niet dat het kan, ik spreek ook een beetje uit eigen ervaring. Als je erg close bent met een jongen net zoals met een vriendin, dus heel veel tijd met elkaar doorbrengen enzo, gebeurt het toch meestal dat de een de ander leuker begint te vinden dan alleen vrienden. Maar beetje oppervlakkige vrienden, waarmee je niet echt heel veel samen bent, of waarmee je niet heel veel alleen bent, dat kan weer wel.

Angel_82
27-11-2003, 19:22
Ik weet zeker dat dit heeel erg kan. Ik ben bevriend met een jongen, die ik al wel 20 jaar ken. Hij is eerder een broer van me dan zomaar een vriend. ben altijd goed met hem omgegaan. En het grappige is dat de marokkaanse mensen in de stad waar ik woon gewoon denken dat hij mijn broer is. We wonen namelijk naast elkaar, in een buurt waar bijna geen andere marokkanen wonen. Mijn ouders hebben gelukkig nooit moeilijk gedaan. Omdat hij heel erg betrouwbaar is. En onze ouders dag en nacht bij elkaar zijn. Dus we zijn eigenlijk van jongs af aan zo met elkaar opgegroeid. Ik ben nu ook getrouwd, en heb gelukkig een begripvolle man, die het helemaal niet erg vind dat ik nog steeds met m omga. (mijn man en hij zijn ook goeie vrienden geworden) Natuurlijk komt t minder vaak voor dat je iets met zn 2en gaat doen, want nu gaat mn man gewoon voor! Maar soms komt t nog steeds voor dat ik kleren nodig heb en ik die goeie vriend mee vraag. (als mijn man of een vriendin niet kan) Kijk, hij is geen beste vriend of wat dan ook, wat ik tegen mijn vriendinnen zeg, zeg ik niet allemaal tegen hem. En ik zou hem nooit maar dan ook nooit als partner kunnen zien! Ik zie m echt als mijn broer. We hebben echt veel respect voor elkaar en de schaamte is er ook! En alleen dan kan een vriendschap blijven bestaan. Hij heeft trouwens ook al een vriendin nu, (die ik eigenlijk met m goedgekeurd heb) en daar ga ik nu ook veel mee om! Dus ik vind da het zekerrr kan!

Tarkiztia
27-11-2003, 19:52
hey mensen, Bedankt allemaal voor jullie reacties, maar de een zegt nu dat het wel kan en de ander weer dat het niet kan...........nou dat word moeilijk ik bedoel zelf heb ik het idee dat het wel mogelijk is als je maar beiden weet wat je precies van mekaar wil............ maar aaan de enne kant begrijp ik ook wel dat je naar elkaar kan toegroeien en dat de enne mischien wat meer voor de ander gaat voelen dan alleen maar vriendschap................ alhoewel ik toch zoiets heb van dat het niks met gevoel te maken heeft maar het meer iets is dat tussen onze oren zit , ik bedoel we kenne het niet en weten niet zo goed hoe we ermee om moeten gaan vandaaar ............. wat denken jullie?????????

Tarkiztia
27-11-2003, 19:56
juist ja,............en laat die mensen maar praten ze hebben blijkbaar niiks beters te doen toch!!!

cheima
27-11-2003, 19:57
Ja dat kan..:nerd:

Tarkiztia
27-11-2003, 20:01
hahaha juist ja..............waarom altijd meteen negatief toch

WOMAN_in_LOVE
28-11-2003, 00:49
salaam meid hier kan ik je nog heel veel over vertellen ik een marokkanse dame heb zelfs een beste vriend!! wat vind je daar van? ik zou je graag meer over willen vertellen maar het is nu laat en moet vroeg op, maar ik laat nog wat van me horen insha allah. groetjes :zwaai:

Tarkiztia
29-11-2003, 16:38
nou meid, ik zou zeggen ga je gang...............k ben een en al oor

praatjes
29-11-2003, 16:45
Normale vriendschap met een meisje ondenkbaar. Ik zal er nooit vanaf blijven. :)

Tarkiztia
29-11-2003, 16:48
omdat je met je .....denkt en niet met je brains misterrrrrrrrr............blijkbaar

LellaBerkane
29-11-2003, 17:23

Ja dat gaat zeker wel!! Ik heb ook 1 hele goeie vriend, en die is beter te vertrouwen dan mijn "zogenaamde" vriendinnen :(

Pagina's : [1] 2 3