Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mocros ondervertegenwoordigd in basiself Ajax.

Pagina's : [1] 2 3

Junkie
27-11-2003, 17:56

Gezien het aantal Marokkanen in Amsterdam en omgeving zijn er veel te weinig te vinden in "the pride of Mokum". Talent zat, maar waar zit de bottleneck?

Missy_Rose
27-11-2003, 18:08
Origineel gepost door Junkie Gezien het aantal Marokkanen in Amsterdam en omgeving zijn er veel te weinig te vinden in "the pride of Mokum". Talent zat, maar waar zit de bottleneck? Werd er niet vroeger verteld dat in Ajax alleen joden speelden of zo :confused: Misschien dat het daar iets mee te maken heeft

HaagseMoCro
27-11-2003, 18:16
het is voor een marokkaan een schande om voor een jodenteam te spelen.

Junkie
27-11-2003, 18:20
Origineel gepost door Missy_Rose Werd er niet vroeger verteld dat in Ajax alleen joden speelden of zo :confused: Misschien dat het daar iets mee te maken heeft Kul, we hadden er een. Nourdin Boukhari, maar die is Rotterdams. In het tweede elftal zitten er ook nog wal wat. Toegegeven, Ajax is destijds opgericht door Joden. Maar als je echt een diepgewortelde haat tegen Joden hebt moet je zeker niet in een stad als Amsterdam wonen. Dus hou maar ff op met dat antisemitisme. AntiZionisme, ok, daar kan ik me iets bij voorstellen.

Junkie
27-11-2003, 18:23

Origineel gepost door HaagseMoCro het is voor een marokkaan een schande om voor een jodenteam te spelen. Het is voor iedereen een schande om in de residentie te wonen.

roebla
27-11-2003, 18:25
Zat talenten die het niet halen omdat ze echt geen Mentaliteit hebben (dus niet op tijd komen helemaal niet komen vervelend doen) en misschien wel het voetballend vermogen Genoeg talenten die het niet halen omdat ze niet de Mentaliteit hebben zoals velen anderen om in de trainers konten te kruipen :hihi: en misschien wel het voetballend vermogen En dan heb je nog een groep die gewoon geen steunt krijgt kortweg gediscrimineerd lees maar in de VI van 4 weken geleden.

appie666
27-11-2003, 18:26
Origineel gepost door Junkie Het is voor iedereen een schande om in de residentie te wonen. Meteen gaan huilen als ik geen Hagenees zou zijn :D

Junkie
27-11-2003, 18:28
Origineel gepost door appie666 Meteen gaan huilen als geen Hagenees zou zijn :D Juist wel toch? :zwaai:

Scottie
27-11-2003, 18:52
Nou, ik heb gestemd op weinig motivatie van ouders. Eerder, na Nederland-Schotland vroeg ik me opeens af waarom er geen MaroNederlanders in dat of in zo'n team zitten. Die jongens voetballen zich de benen uit het lijf, maar zie je ergens zo'n opgeschoren Said opduiken in een elftal? Niet dat ik weet; "correct me if I am wrong ..." Weten jullie, voor Surinamers was en is voetbal een manier om maatschappelijk verder te komen. Dat leek vaak een strafprocessie: drie goals in een minuut en een dode tegenligger, ook in een minuut ... Maar het werkte. Hebben Maroboys het voetbal niet nodig om maatschappelijk hoger op te komen, of schoppen ze liever hun eigen glazen in ...?" Scottie, netwerk.

Junkie
27-11-2003, 19:12
Origineel gepost door Scottie Nou, ik heb gestemd op weinig motivatie van ouders. Eerder, na Nederland-Schotland vroeg ik me opeens af waarom er geen MaroNederlanders in dat of in zo'n team zitten. Die jongens voetballen zich de benen uit het lijf, maar zie je ergens zo'n opgeschoren Said opduiken in een elftal? Niet dat ik weet; "correct me if I am wrong ..." Weten jullie, voor Surinamers was en is voetbal een manier om maatschappelijk verder te komen. Dat leek vaak een strafprocessie: drie goals in een minuut en een dode tegenligger, ook in een minuut ... Maar het werkte. Hebben Maroboys het voetbal niet nodig om maatschappelijk hoger op te komen, of schoppen ze liever hun eigen glazen in ...?" Je ziet ze wel, maar altijd bij clubs als NAC, RKC of Excelsior. Da's leuk, respectabel en aardig. Maar waarom niet bij Ajax, Feyenoord of P$V? Scottie, netwerk.

IFRIQUIA
27-11-2003, 23:03
TJA AJAX IS EEN RIJKE CLUB IN HISTORIE EN ALLE VOETBALLERS WILLEN ER SPEELEN MAAR ER KUNNEN ER MAAR 23 A 24 SPEELERS ZITTEN DUS HET IS MOEILIJK ....DIT GELDT OOK VOOR TURKEN EN SOMALIERS ANTILIAANEN EN EGYPTENAREN DIE HEBBEN OOK PROBLEMEN OM IN DE SELECTIE TE BLIJVEN

IFRIQUIA
27-11-2003, 23:05
OF LIGT HET TOCH AAN AJAX ? EN DAT TERWIJL AJAX NAAR CASABLANCA WOU MIJN 2E STAD JAMMER DAT ZOU EEN MOOIE WEDSTRIJD ZIJN GEWORDEN ....

IFRIQUIA
27-11-2003, 23:07
DIE POLL IS MOOI MAAR DIE ENQUETE HOUDT GEEN REKENING MET VEEL ANDERE FACTOREN ZOALS GELUK ,

roebla
27-11-2003, 23:27
Origineel gepost door Scottie Nou, ik heb gestemd op weinig motivatie van ouders. Eerder, na Nederland-Schotland vroeg ik me opeens af waarom er geen MaroNederlanders in dat of in zo'n team zitten. Die jongens voetballen zich de benen uit het lijf, maar zie je ergens zo'n opgeschoren Said opduiken in een elftal? Niet dat ik weet; "correct me if I am wrong ..." Weten jullie, voor Surinamers was en is voetbal een manier om maatschappelijk verder te komen. Dat leek vaak een strafprocessie: drie goals in een minuut en een dode tegenligger, ook in een minuut ... Maar het werkte. Hebben Maroboys het voetbal niet nodig om maatschappelijk hoger op te komen, of schoppen ze liever hun eigen glazen in ...?" Scottie, netwerk. Nope, Hersens ! dat hebben ze en dat gaan ze gebruiken :) dus gewoon via scholing ! Ik hoop dat er binnenkort een onderzoek komt van het Cbs over het aantal Marokkanen op een hogeschool of Universiteit en de sterk stijgende lijn van de laatste 5 jaar. (dat kan je alleen zien aan de Marokkaans/Islamitische studentenverenigingen die als paddestoelen uit de grond schieten :) ) hmm of Misschien een combinatie ! Een ene Said Boutahar (Rkc) zat op het Vwo las ik laatst, van hem weet ik het toevallig :p P.s Ik weet niet of je het zo bedoelde maar je post klonk wel erg negatief alsof het alleen via sport kan en niet via "De normale manier" (ik kan het ook mishebben)

arabchrstn
27-11-2003, 23:34

Marokkanen zijn toch veel te intelligent om te gaan voetballen. Om te gaan voetballen is een bepaalde mate van domheid nodig, wie wil er nu anderhalf uur lang met zn allen achter een bal gaan hollen, die maar zeer sporadisch in een doel terechtkomt. Zwoegen om nis dat voetballen. Ga dan een echte sport doen. Reizen, alpinisme, himalayisme... Zie je ook gelijk wat van de wereld... Voetballers hebben vaak genoeg een wereldbeeld die niet echt realistisch is. Zie bv de vraag aan Marco van Basten: hoeveel verdient een bijstandsmoeder per jaar. Hij:...eeeh...een ton?

Pagina's : [1] 2 3