Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De huwlijken van tegenwoordig.

Laimela
27-11-2003, 16:53

Helemaal niks! Jongetjes van 22 jaar trouwen in een periode van waanzin. Een paar maanden later als ze een mooier meisje in de stad zien lopen krijgen ze spijt.

sneakynawal
27-11-2003, 16:55
Origineel gepost door Laimela Helemaal niks! Jongetjes van 22 jaar trouwen in een periode van waanzin. Een paar maanden later als ze een mooier meisje in de stad zien lopen krijgen ze spijt. Ervaring :D

Laimela
27-11-2003, 17:00
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Ervaring :D Zelf gelukig niet, maar ik zie het volop om me heen gebeuren. Een jongen die niet eens één maand getrouwd is (en eigenlijk nog in de wolken hoort te zijn van geluk) flirt erop los :jammer:

Johanna
27-11-2003, 17:12
dat zijn geen mannen, maar kleine kinderen

berbersbloedje
27-11-2003, 17:17

Dat zijn gewoon van zie zielige jongetjes

chicamaroquia
27-11-2003, 17:17
Je kan nooit jong genoeg beginnen... :D Ff serieus, er zijn genoeg mensen die jong getrouwd zijn en nog steeds stapel op elkaar zijn...

salimaforever
27-11-2003, 17:29
nee daar ben ik het niet mee eens, als er jongens zijn van 22 die jong trouwen, en dan een meid zien op straat en creperen van jaloesie dat ze niet meer so'n vrijheid hebben moeten ze hun vrouwtje eens aantrekkelijk terug maken en ja zo zullen ze bij hun vrouwtje blijven plakken, tot hun vrouwtje zegt "ga eens met je vrienden even weg" en ja dan wilt het meneertje niet meer, want is stapel verliefd op zijn vrouwtje!!! lief hé dus mannen jongens die al getrouwd zijn en er spijt van hebben, verwen je vrouw in alles, breng haar naar de zonnebank, naar de kapper,... en je zult smullen van haar je zult plakken bij u vrouwtje,... :D

Junkie
27-11-2003, 17:38
Er zijn ook vrouwen die trouwen en dan denken: "zo, ik zit onder de pannen" en vervolgens lopen ze de hele dag met een chagrijnige kop rond in een stomme pyama.

SweetRose
27-11-2003, 17:56
Origineel gepost door Junkie Er zijn ook vrouwen die trouwen en dan denken: "zo, ik zit onder de pannen" en vervolgens lopen ze de hele dag met een chagrijnige kop rond in een stomme pyama. Niet echt aantrekkelijk é. Een vrouw hoort 'mooi' te zijn wanneer haar man thuiskomt, het huis opgeruimd en dat het zo lekker ruikt dat de man met een grootse smile binnekomt. Dat noem ik pas een vrouw. Die echt haar best doet om het haar man naar z'n te maken (omgekeerd ook uiteraard) Maar een vrouw die dag in dag uit in een pyjama ongeschminkt levensloos thuis rondloopt, Welke man gaat haar dan nog 'mooi' vinden? :confused: Dit is zo m'n mening (ikkijk naar m'n schoonzussen :rolleyes: )

Angel_82
27-11-2003, 17:56
ja inderdaad! Als je nu naar de marokkaanse meiden kijkt buiten ---> iedereen loopt er in de laatste mode bij, en tip top verzorgt, zelfs de nageltjes krijgen elke dag de nodige aandacht. En zodra ze getrouwd zijn dan maakt het eigenlijk niet veel meer voor ze uit. Ze verzorgen zich minder goed, en besteden minder aandacht aan kleding etc.. En dan zeggen: waarom vindt mn man me niet meer aantrekkelijk. Ik in tegendeel doe nog meer mn best om wat meer aandacht aan mn uiterlijk te besteden sinds ik getrouwd ben. En nee, doe het niet ALLEEN maar voor mn man, tis gewoon heerlijk! Dus ergens kan ik die mannen wel begrijpen.. En jah, wat betreft de mannen die al gaan trouwen als ze net uit hun luiers zijn.. die jongentjes gaan verantwoordlijkheden aan die ze zich niet eens voor kunnen stellen... Ik vind ook dat dem ouders daar een grote rol in spelen. Ik zie mn broertje van 20 al naar mn ouders: pa en ma ik ga trouwen! HAHAHHAHA mn ouders lachen zich eerst helemaal dood en geven m daarna een draai om zn oren!!! hahahaha Maarja, ieder zn eigen manier he... Liefs Angel

Mariam_18
27-11-2003, 18:09
Origineel gepost door Angel_82 ja inderdaad! Als je nu naar de marokkaanse meiden kijkt buiten ---> iedereen loopt er in de laatste mode bij, en tip top verzorgt, zelfs de nageltjes krijgen elke dag de nodige aandacht. En zodra ze getrouwd zijn dan maakt het eigenlijk niet veel meer voor ze uit. Ze verzorgen zich minder goed, en besteden minder aandacht aan kleding etc.. En dan zeggen: waarom vindt mn man me niet meer aantrekkelijk. Ik in tegendeel doe nog meer mn best om wat meer aandacht aan mn uiterlijk te besteden sinds ik getrouwd ben. En nee, doe het niet ALLEEN maar voor mn man, tis gewoon heerlijk! Dus ergens kan ik die mannen wel begrijpen.. En jah, wat betreft de mannen die al gaan trouwen als ze net uit hun luiers zijn.. die jongentjes gaan verantwoordlijkheden aan die ze zich niet eens voor kunnen stellen... Ik vind ook dat dem ouders daar een grote rol in spelen. Ik zie mn broertje van 20 al naar mn ouders: pa en ma ik ga trouwen! HAHAHHAHA mn ouders lachen zich eerst helemaal dood en geven m daarna een draai om zn oren!!! hahahaha Maarja, ieder zn eigen manier he... Liefs Angel Assalaamoe 3eleykoem , De Profeet ( Salla Allahoe 3eleyhie Waselem ) zei in een overlevering : "De gene die kunnen trouwen laat hen trouwen en de gene die niet kunnen trouwen laat hen vasten" En jong trouwen is zo ie zo beter zo voorkom je ook Zina en dergelijke. Wa Salaamoe 3eleykoem Mariam

Junkie
27-11-2003, 18:11
Gelukkig zijn sommige vrouwen het een beetje met me eens. Volgens mij ben je ook volgens de Koran verplicht er goed uit te zien voor je partner. Dit geldt overigens ook voor de heren.