Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : van nl naar belgie... hoe????????

gariban
08-02-2008, 10:02

Ik ben 1 jaar geleden verhuist van BELGIE Naar NL OMDAT MIJN MAN IN NL WOONT… Nu wil ik graag terug naar BELGIE, maar mijn man wilt niet, omdat zijn ouders het niet willen… Hoe kan ik hun overtuigen??? Ik wil graag zo ver mogelijk van mijn schoonouders wonen…. Ik leef nu in bij hun, en ga binnenkort apart wonen… Nu is mijn vraag, ik heb de Belgische nationaliteit, kan ik ervoor zorgen dat ik Uit NL WORD GEZET??? Zo ja?? Hoe Waar moet ik naartoe omdat te laten gebeuren.. wie moet ik contacteren… Want ik wil natuurlijk dat mijn man/en schoonouders dit niet weten, dat er zogezegd een bericht komt een brief ofzo thuis, en dat ze dat geloven…. Help mij???????

mkrot
08-02-2008, 13:16
mskine , zo blijkbaar heb je het niet zo naar je zin met je schoonouders,is het dan zo erg,ja je ouders zouden het erg vinden als hun zoon opeens heel ver gaat wonen,ja maar heb je wel overnaged8 waar hij moet gaan werken in belgie, en een huis, maar jij mag gewoon in nederland wonen als het goed is,

gariban
08-02-2008, 13:49
mskine , zo blijkbaar heb je het niet zo naar je zin met je schoonouders,is het dan zo erg,ja je ouders zouden het erg vinden als hun zoon opeens heel ver gaat wonen,ja maar heb je wel overnaged8 waar hij moet gaan werken in belgie, en een huis, maar jij mag gewoon in nederland wonen als het goed is, nee kehb er niet over nagedacht als we beiden werken kopen we daar zo'n huis daarom wil ik uit het land worden gezet

juwairiya
08-02-2008, 16:07
nee kehb er niet over nagedacht als we beiden werken kopen we daar zo'n huis daarom wil ik uit het land worden gezet je kunt toch nooit uit het land gezet worden :confused:

Benisaidgirl
08-02-2008, 16:22

je moet een bank overvallen....hahahahah

fatna
08-02-2008, 16:51
Doe ff normaal zeg!

Sweetest_thang
09-02-2008, 00:55
je kan iets doen om uit t land te worden gezet, maar dan word je wel naar marokko gestuurd :hihi: heey meid, ik ben zelf verloofd met iem uit amsterdam en ik woon in antwerpen, ben ook van plan om te verhuizen en jouw topic maakt me bang eerlijk gezegd :(