Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Getrouwde mannen die uitgaan

Pagina's : [1] 2

Najiha
27-11-2003, 16:43

Ik snap niet dat er mannen die getrouwd zijn en nog steeds uitgaan??? Ik bedoel je bent getrouwd en normaal moet je die hoofdstuk toch afsluiten van partyen,uitgaan,café,.... Waarom kunnen ze het niet laten om er mee te stoppen met die dischotheken,... Vrouwtje lief zit thuis niets mis mee maar manlief zit daar tussen de drank,fitna,...

sneakynawal
27-11-2003, 16:43
Mannen :kwaad:

Najiha
27-11-2003, 16:50
Origineel gepost door azineunarif tjah.........maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar meen je dat nou........ Is dat wereldnieuws voor jou of zo?

turkgirl
27-11-2003, 16:50
Als hij zo graag met zijn vriendjes naar de disco ofzo wil, mag hij ook bij zijn vriendjes blijven slapen :D

sneakynawal
27-11-2003, 16:51

Origineel gepost door turkgirl Als hij zo graag met zijn vriendjes naar de disco ofzo wil, mag hij ook bij zijn vriendjes blijven slapen :D Hahahahaha InderdaaD :D :D :D

Najiha
27-11-2003, 16:52
Origineel gepost door turkgirl Als hij zo graag met zijn vriendjes naar de disco ofzo wil, mag hij ook bij zijn vriendjes blijven slapen :D Yeah right en dan met een scheiding zitten zeker.

tatouzient
27-11-2003, 17:08
eens in de zoveel keer eens uitgaan vind ik gn prob, zo kan hij zn vrienden terug zien, en lekker bijpraten. maar disco's vind ik echt jakkes, met uitgaan bedoel ik dan gewoon eens met de vrienden gaan eten, cinéke pakken en wa drinke of zo da moet kunnen vind ik bisous xxx

Johanna
27-11-2003, 17:10
hij mag van mij best naar de disco, maar niet zonder mij

Selina
27-11-2003, 17:16
Met zo man blijf ik echt niet heh:ego:

Noura16
27-11-2003, 17:16
Origineel gepost door Johanna hij mag van mij best naar de disco, maar niet zonder mij Nou jah ik vind et maar niks echt niet dat mijn man later naar een cafe mag of discotheek dan is tie niet uit leifde met jou getrouwd maar omdat het weer van zen ouders moet zo zijn ze echt whollah zehmah ja ik hou van klaar pats boemmmmmmmm en gaat zen leventje je wweer oppakken uitgaan tehsisth noum maar op net als bij me zus ik zal wel een verhaal overschrijven alleen een ander naam whajow weetje hoe erg ik die gast haat :kwaad: :kwaad: vaN MIJ WORDT DIE HARD GESTRAFT DOOR ALLAH :kwaad:

Junkie
27-11-2003, 17:26
Een man die uitgaat is m.i. volstrekt normaal. Ik moet er niet aan denken elke avond verplicht naar GTST te moeten kijken terwijl je vrienden in een bar een "good time" hebben. Hij moet natuurlijk wel in acht nemen dat ie in dat bootje gestapt is en zich louter toeleggen op zijn vriendenschare. Bij vrouwen ligt dit toch weer iets anders vind ik, want zij zijn meestal de prooi.

SweetRose
27-11-2003, 18:42
Ik mag en kan Hamdolilah zeggen dat mijn verloofde geen 'uitganer' is. Hij blijft liever geshellig thuis :D. Groot voordeel als ie getrouwd is ;).

turkgirl
27-11-2003, 18:51
Origineel gepost door Najiha Yeah right en dan met een scheiding zitten zeker. Hallo dat pik ik niet, alleen omdat ik niet wil scheiden. Natuurlijk moet je er alles aan doen om niet te scheiden, maar je moet je je ook niet laten onderdrukken.

naadje83
27-11-2003, 18:52
Uitgaan....wat versta jij eronder? Hij kan toch gerust met zijn vrienden iets gaan drinken...daar hoeft toch niet altijd drank bij in het spel te zijn....Ik moet er niet aan denken dat ze bij mij iedere keer een voetbalwedstrijd komen kijken....(1 keer oke, maar moet niet te vaak gebeuren..) Als hij weg is, dan nodig ik toch lekker mijn vriendinnen uit...

Lady_moi
27-11-2003, 18:53

gelukkig zijn ze nie allemaal zo he :)

Pagina's : [1] 2