Bekijk originele versie : Mooiboys.
Zonnebanktintje, olievette haartjes, een modebaardje/sikje, kapotlauwevettecatalogusstylo en zo zet het zich voort.
Jullie zijn kapot lelijk enzo.
Forever_
07-02-2008, 22:20
hahaha...I agree
Me either, maar dat wist je al..want duh enzo.
Forever_
07-02-2008, 22:22
Hmmm aight....waar zijn alle mensen;)
Zi_rkempoe
07-02-2008, 22:23
Hahahaha Off niey.. Echte sletjes hahahaha
hahaha Echt he!:haha:!
Zonnebanktintje, olievette haartjes, een modebaardje/sikje, kapotlauwevettecatalogusstylo en zo zet het zich voort.
Oftewel stringetjes
hahaha Echt he!:haha:!
WEO, die chick is wreed.
Arabmixer
07-02-2008, 22:25
Zonnebank? Niets mis mee hunney, wij hebben ook een gevoel die lekker ontspannen wilt voelen, en een lekker zomers kleurtje willen hebben;).
Olievette haartjes, lucky me, heb gelukkig gemilimeteerd haar of hoe jullie dat ok noemen.
Modebaardje? Scheer ik er allemaal af, toch het mooist zo.
Stylo? Soms van catalogus soms van jezelf, je moet geinspireerd worden en dat wordt namelijk door catalogus gedaan maar sommigen zijn zo nep die het dan letterlijk gaan overnemen.
Ach voel me totaal niet aangesproken, ik weet niet eens waarom ik eropin ga.
Maar goed je bent nog wat vergeten, epileren:banana: kan niet zonder!
Wenkbrauwkruller!!:love:
Gezichtsmasker, komkommer op je ogen, cremes, foundation, rouge, dat wit spul onder je ogen, lipgloss die glanst, en niet te vergeten hayak luchtje op!
Je moet nog veel leren.:zwaai:
Beslema 3liek.
:haha:,
Pff, jij ziet er ook zo uit. :likje:
Oftewel stringetjes
:s, leg es uit!
Mocro_chiickaa
07-02-2008, 22:26
Zonnebank? Niets mis mee hunney, wij hebben ook een gevoel die lekker ontspannen wilt voelen, en een lekker zomers kleurtje willen hebben;).
Olievette haartjes, lucky me, heb gelukkig gemilimeteerd haar of hoe jullie dat ok noemen.
Stylo? Soms van catalogus soms van jezelf, je moet geinspireerd worden en dat wordt namelijk door catalogus gedaan maar sommigen zijn zo nep die het dan letterlijk gaan overnemen.
Gezichtsmasker, komkommer op je ogen, cremes, foundation, rouge, dat wit spul onder je ogen, lipgloss die glanst, en niet te vergeten hayak luchtje op!
Beslema 3liek.
:hihi:
Beslema 3liek.
Haha, mijn intuitie zegt me dat je een stuk gayness hebt getypt. Ik bespaar mezelf het lezen.:haha:
GestOorde_Meid
07-02-2008, 22:27
Ben het met je eens, waar zyn de échte mannen?:moe:
Maissa050
07-02-2008, 22:27
Pff, jij ziet er ook zo uit. :likje:
Daarom lach ik ook, ik voel me aangesproken.
:s, leg es uit!
haha zo noem je jongens die je daarboven heb beschreven
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.