Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Latig he, het vinden van een huis in Marokko

Micaza
07-02-2008, 15:20

Er zijn zoveel leuke plekjes waar jij je droomhuis zou willen zien. Veel mogelijkheden en ideale droomplekjes. Alleen waar vind ik ze? Waar zijn de kopers? Waar kan ik een oproep plaatsen als ik opzoek ben naar een appartementje in Tanger? Of bouwgrond in de omgeving van Nador? www.micaza.nl is de oplossing. Micaza.nl is een platform voor vastgoed bezitters en zoekende. Het biedt de mogelijkheid om een oproep te plaatsen als je opzoek bent naar een huisje of derg. Of als je iets wilt verkopen of verhuren kan je natuurlijk ook een oproep plaatsen. De reden dat ik deze site ben opgestart is omdat je op internet niet een site vind waar vraag en aanbod zo dicht bij elkaar zitten. Overal vind je commerciele sites waar je voor moet betalen etc. Laten we eerlijk zijn. We moeten elkaar, onze broeders en zusters, een handje helpen. Hopelijk maakt deze site www. micaza .nl het een stuk makkelijker voor jullie. Ma3aSalam, micaza.nl

cute_mokro
07-02-2008, 16:00
Ja, goeie! Ik vind het wel jammer dat mensen nooit de vraagprijs vermelden. Dat is al een hele goede filter en bespaart tijd. Verder moet het aanbod natuurlijk nog groeien, maar dat gaat hopelijk snel. Succes.

Micaza
07-02-2008, 16:12
Ja, goeie! Ik vind het wel jammer dat mensen nooit de vraagprijs vermelden. Dat is al een hele goede filter en bespaart tijd. Verder moet het aanbod natuurlijk nog groeien, maar dat gaat hopelijk snel. Succes. Daar heb je helemaal gelijk in. Ik denk dat te maken heeft met het feit dat aanbieders zeker willen zijn dat de potientiele koper(s) serieus is/zijn. Hoe meer mensen er aanmelden en oproepen plaatsen des te meer aanbod er komt. Bedankt voor je reactie mijn beste broeder.