Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Positie Van Hayat

LZN
27-11-2003, 13:16

Hallo mensen, wie kent Salah en Hakim nog, die columnisten? Salah heeft een stuk geschreven over Marokkanen die niet op kamp mogen van hun ouders. Het stuk heet SCHOOLKAMP en staat op de voorpagina. Je gaat kapotlachen, elke Marokkaan herkent het gelijk, vooral het gesprek tussen de Marokkaanse vader en de juf. Schoolkamp van Salah staat op www. e l q a l e m . nl (spaties er niet tussen!!!) Vertel even wat jullie ervan vonden!.

yasmina.
27-11-2003, 15:04
hahahhaha echt ik heb me kapot gelachen! "joeli allimaal varkes, eet, slap mit hond........... ik nie gik...." hahahhaha toen lag ik helemaal scheef!

Mocro4eva
28-11-2003, 15:18
wahahahahahahah ik heb me rot gelachen lah yester hahaha ik mocht ook niet op kamp toen ik in groep 6 zat, ik kreeg wel het volle bedrag dat voor de kamp betaalt moest worden plus een nieuwe horloge en niet mijn moeder ging me missen maar mijn zusje kon niet zonder mij loooll en toen ik in de vierde zat deed ik niet eens de moeite om het aan mn pa te vragen ik zei meteen tegen de docent dat ik niet mee ging, dus hij zo waarom niet?? Ik zei ja bel mijn vader maar op hij zal het uitleggen, ik weet niet wat mn dada gezegd heeft maar die docent viel me nooit meer lastig met kamp maar dit keer kreeg ik het geld niet :kwaad: :p, maar een jaar later mocht mn zusje wel op kamp, discriminatie wela discriminatie?? :D en toen ik verhaal ging halen bij mn dada kreeg ik een boze preek, ja jij bent altijd ziek en ze gaan altijd in de herfst en wat zeur je, jij bent naar parijs geweest?!!...ahum ja idd 's ochtends vertrokken en 's avonds waren we weer thuis, ewa eerlijk wela eerlijk ?? :p

Mocro4eva
28-11-2003, 15:23
hahaha u can say that again, heb je nog meer aanraders, want ik heb echt geen tijd om alles te lezen nu.