Bekijk originele versie : trouwen met meisje die je ontmoet hebt bij..............
SAMIRASAID17
27-11-2003, 12:41
jongens zullen nooit trouwen met een meisje die ze bij uitgaan hebben onmoet
dat hoor ik heeel vaak...................
right????????
weet ik niet, ik ga nooit uit
SAMIRASAID17
28-11-2003, 11:32
Origineel gepost door Noufel
wat denk je zelf............ stel die vraag eens aan je zelf.
Zou jij met een jongen trouwen die hebt ontmoet in het uitgaansleven????
ik ga nooit uit dus ik zou het niet weten..........
Mijn neef is getrouwd met een meid die hij in het café heeft ontmoet en ze zijn heel gelukkig en hebben een kind.Hij is in Marokko geboren en je moet zien zo"n jongens zijn meestal heel erg gehecht aan hun tradities.
Mohiem ze was niet echt een bent annes en vele mensen roddelden over haar maar hij trok er zich er niets van aan.
Ze zijn nu heeel gelukkig en die slechte dingen die heeft ze nu weggelaten want hij zei voordat ze gingen trouwen dan ze wel moet stoppen met die fitna.Dat heeft ze ook gedaan ..
Origineel gepost door Najiha
Mijn neef is getrouwd met een meid die hij in het café heeft ontmoet en ze zijn heel gelukkig en hebben een kind.Hij is in Marokko geboren en je moet zien zo"n jongens zijn meestal heel erg gehecht aan hun tradities.
Mohiem ze was niet echt een bent annes en vele mensen roddelden over haar maar hij trok er zich er niets van aan.
Ze zijn nu heeel gelukkig en die slechte dingen die heeft ze nu weggelaten want hij zei voordat ze gingen trouwen dan ze wel moet stoppen met die fitna.Dat heeft ze ook gedaan ..
salaam
Zo hoort het, niet van het is een slecht meisje. Ik trouw niet met haar. Ik ken genoeg meisjes die verkeerd bezig waren, toen ze trouwde veranderde ze. En zo hoort het want anders zouden die meisjes slecht blijven. Hamdoellah
vaderskindje
28-11-2003, 11:58
hahah tnawies die is goed!
Origineel gepost door SAMIRASAID17
jongens zullen nooit trouwen met een meisje die ze bij uitgaan hebben onmoet
dat hoor ik heeel vaak...................
right????????
het hangt van de uitgangssituatie denk ik. Als je er een ergens in een discotheek ontmoet b.v., dan begin je naar mijn idee al verkeerd.
Trouwen is geen spellets mensen. Je hebt een stevige basis nodig om verder met elkaar te gaan. Het liefst wil je je hele leven doorbrengen met je partner en daarvoor zijn eeen heleboel ingriedienten nodig: b.v. vertrouwen, veiligheid, liefde, ..............
tangia19
28-11-2003, 12:02
kijk dit noem ik pas een man.Hij krijgt wie hij wil en met hasanat ook nog.Ik vind het jammer dat de mannen van tegenwoordig (niet allemaal voordat ik :aftel: krijg, de meisjes het rechte pad op helpen.
en anders om ook :D
Origineel gepost door tangia19
kijk dit noem ik pas een man.Hij krijgt wie hij wil en met hasanat ook nog.Ik vind het jammer dat de mannen van tegenwoordig (niet allemaal voordat ik :aftel: krijg, de meisjes het rechte pad op helpen.
en anders om ook :D
Maar niet alle jongens zijn zo want mijn andere neven zouden haar geen kans geven.
tangia19
28-11-2003, 12:08
Maar niet alle jongens zijn zo want mijn andere neven zouden haar geen kans geven.
elmakteb telt ook ;)
Jawhara23
28-11-2003, 12:13
bla bla bla..... er zijn zoooooooo veel jongens die toch met n meisje zijn getrouwd die ze in discotheek ofzo hebben leren kennen. ze zeggen wel: nee nooit!! maar toch gebeurd het lieverds! :D
wat betreft de meiden. tja als je zo kijkt zijn er veel jongens die uitgaan. dus met n jongen trouwen die niet uitgaat ..... onmogelijk.
maar ja. ieder zijn/haar mektab!!!
Origineel gepost door TnAwIeS
Ik ga echt niet met een wijf trouwen die met haar billen stond te shaken op de dansvloer! Leuk voor een tijdje, maar daarna moet je je weg weer vervolgen!
mensen veranderen :maf2:
Dan weet je toch tenminste dat je vrouw goed kan shaken ga je met dr trouwen dan gaat ze het alleen voor jou doen :hihi:
lady_maroc86
28-11-2003, 12:23
we zeggen ook op ieder pot past een deksel
dus het maakt niet uit waar je diegene ontmoet als die maar de juiste is voor je je moet wel de rest van je leven mee leven met diegene.
En als ze echt van mekaar houden dan zijn ze wel bereid hun levens style te veranderen
en voor ieder probleem is er een oplossing.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.