Bekijk originele versie : Vraagje over vraagprijs mercedes
Salaam alikoem iedereen,
Ik had een vraagje voor de kenners.
Ik wil een auto te koop zetten, maar ik weet niet wat ik ervoor kan vragen. Het gaat om:
Mercedes E300, van het bouwjaar 1998. Hij is donkerblauw. Type: volgens mij Elegance, bestaat dat?. Bekleding volledig leer.
Het is wel een automaat,volgens mij half automaat, elektrische ramen, airco, lichtmetalen velgen, ehm hoe neem je dat...die mooie koplampen met dat mooie licht :hihi:
stoelverwarming voorstoelen, radio/cd speler, centrale vergrendeling, cruise control.
Apk pas gehad. Hij is verder erg netjes, zitten ook port-bagage bij originele van mercedes!!!!
Het is niet die superoude versie, maar wel met die ronde koplampen.
Eigenlijk zit alles er op en eraan
Graag serieus van de kenners.
Soekran:goedzo:
Hij lijkt sprekend op deze
http://img520.imageshack.us/img520/1059/mercedesxb1.th.jpg (http://img520.imageshack.us/my.php?image=mercedesxb1.jpg)
kilometerstand?
best veel, 300.000 km :rolleyes:
best veel, 300.000 km :rolleyes:
hah awist ik wel, is meestal zo bij deze autos.
Zet gewoon vraagprijs 8.000, dan zie je wel wat je ervoor kunt krijgen:nijn:
hah awist ik wel, is meestal zo bij deze autos.
Zet gewoon vraagprijs 8.000, dan zie je wel wat je ervoor kunt krijgen:nijn:
vooral bij marokkanen hè, maar ja het is een mercedes die kan zoveel wel hebben, toch :confused:
In ieder geval bedankt :goedzo:
EL_Mohdadi
07-02-2008, 18:32
diesel of benzine
dan nog onderscheid turbo diesel of gewone!
turbo is duurder namelijk
maar je kan 7500/8000 voor krijgen
diesel of benzine
dan nog onderscheid turbo diesel of gewone!
turbo is duurder namelijk
maar je kan 7500/8000 voor krijgen
het is volgens mij wel een turbo diesel.
Oke dank je wel :goedzo: . Ik denk dat ik gewoon 8500 euro ga vragen en dan zien waar het op uitkomt
Soekran!
als je slim bent kijk je eerst zelf kijk bv ff op marktplaats.nl
en vergelijk je auto hij is wel minstens 7500 euro waard mits je kan bewijzen dat i goed onderhouden is en je km stand :)
als je slim bent kijk je eerst zelf kijk bv ff op marktplaats.nl
en vergelijk je auto hij is wel minstens 7500 euro waard mits je kan bewijzen dat i goed onderhouden is en je km stand :)
Heb ik al gekeken ;) , daar is de vraagprijs wat hoger. Daar heb ik in ieder geval geen auto gevonden die precies hetzelfde is, maar nu heb ik wel ongeveer een richtprijs.
Heb ik al gekeken ;) , daar is de vraagprijs wat hoger. Daar heb ik in ieder geval geen auto gevonden die precies hetzelfde is, maar nu heb ik wel ongeveer een richtprijs.
ok suc6 verder!
ben zelf ook zoeken na een auto golf5 of mercedes! maar tevergeef nog steeds niet de juiste gevonden:)
ok suc6 verder!
ben zelf ook zoeken na een auto golf5 of mercedes! maar tevergeef nog steeds niet de juiste gevonden:)
golf 5 rijdt heerlijk, ik heb die een half jaartje gereden. 1.9 tdi, ik heb nog nooit zo fijn gereden, top waggie :goedzo:
golf 5 rijdt heerlijk, ik heb die een half jaartje gereden. 1.9 tdi, ik heb nog nooit zo fijn gereden, top waggie :goedzo:
jaaa klopt volkswagen zijn top alleen ik vind die C klasse vanaf 2004 ook wel wat hebben hoor mooie uiterlijk:)
jaaa klopt volkswagen zijn top alleen ik vind die C klasse vanaf 2004 ook wel wat hebben hoor mooie uiterlijk:)
niet mijn smaak die C klasse, golf V is nou ook weer niet zo hot, maar belangrijkste is dat hij heerlijk rijd en dat je bijna iedereen eruit kan racen :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.