Bekijk originele versie : Je boekhouding uit handen laten nemen of je Belastingaangiften laten doen? KLIK HIER
Mahdoumeh
06-02-2008, 20:51
Waarom Best Choice?
Wij zijn een kleinschalig administratiekantoor en kunnen voor u uw gehele boekhouding en belastingaangiften verzorgen. Doordat wij niet naar uw bedrijf als een nummer kijken maar met u meedenken, zullen wij er altijd voor zorgen om belastingtechnisch het optimale uit uw onderneming te halen.
Indien u uw boekhouding en/of uw belastingaangiften door ons laat verzorgen verdient u dit dubbel en dwars terug doordat wij zeer accuraat te werk gaan en alles uitzoeken wat voor u van positieve invloed kan zijn. Onze werkzaamheden bieden wij aan tegen scherpe prijzen en wij zorgen ervoor dat u een boekhouding heeft om trots op te zijn.
Emailadres: info@administratiekantoor-bestchoice.nl
marocguy25
07-02-2008, 02:47
hoelang doen jullie het al???
Winterbloesem
07-02-2008, 05:30
TARIEVEN
Tarieven administratiekantoor Best Choice in 2008
Deze combinatie maakt het mogelijk onze werkzaamheden op zeer efficiënte wijze te organiseren wat leidt tot een voor u zeer aantrekkelijke prijs. Door de verschillen in kennis en ervaring kunnen wij als klein kantoor toch de juiste prijs voor de juiste werkzaamheden rekenen. Uw grootste nachtmerrie is natuurlijk dat uw ervaren (dure) administrateur zelf gaat inboeken! Voor onze diensten zijn voor het jaar 2008 de volgende tarieven van toepassing. Bij afname van meer diensten kunt u een offerte aanvragen van de kosten op jaarbasis. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan, u kunt vertrouwen op ons lage tarief. De vermelde prijzen zijn exclusief 19% omzetbelasting.
Aangifte inkomstenbelasting
· T-biljet voor studenten en scholieren € 21,-
· Particulieren aangifte inkomstenbelasting € 35,- (alleenstaanden).
· Particulieren aangifte inkomstenbelasting € 55,- (fiscaal partnerschap)
· Ondernemers aangifte inkomstenbelasting € 150,-
Aangifte omzetbelasting
· Aangifte omzetbelasting € 25,- per aangiftetijdvak.
· Indienen suppletie aangifte (incidenteel) omzetbelasting € 35,- per jaar.
Na het doen van de aangiften omzetbelasting en inkomstenbelasting zal de belastingdienst aanslagen voor genoemde belastingen aan u opleggen. Natuurlijk is het controleren van deze aanslagen in de bovengenoemde prijs inbegrepen. Zo houden wij de vinger aan de pols van uw administratie, een comfortabel gevoel.
Voeren administratie
· Boekhouding met een omzet tot € 25.000 kost circa € 500,- per jaar
· Boekhouding met een omzet tot € 50.000 kost circa € 750,- per jaar
· Boekhouding met een omzet tot € 100.000 kost circa € 1.000,- per jaar
· Boekhouding met een omzet tot € 200.000 kost circa € 1.500,- per jaar
Bovenstaande prijzen voor het voeren van administraties zijn een indicatie van de gemiddelde prijs. Wilt u veel tijd steken in het geheel geordend en gesorteerd opleveren van uw administratie dan bespaart u op de kosten. Natuurlijk kunt u ook uw schoenendoos met bonnen achterlaten en verder geen omkijken willen hebben naar uw administratie, de prijs zal dan boven de gemiddelde prijs liggen. Eén ding weet u wel zeker: u weet vooraf wat het gaat kosten, want wij geven u voordat wij de werkzaamheden aanvangen zekerheid over de prijs (en bevestigen dat middels een schriftelijke prijsafspraak). Bovenstaande opsomming is niet limitief, staat uw omzetklasse er niet bij, neem dan contact met ons op voor prijsopgave. De reden hiervoor is dat bij een hogere omzet dan circa € 200.000 de te voeren administratie sterk afhankelijk is van de branche waarin u opereert.
Opstellen jaarrekening
· Jaarrekening met balans, winst en verlies en toelichting op beiden in overzichtelijk begrijpelijk opgesteld rapport € 250
· Zelfde als hierboven, maar dan inclusief bedrijfseconomische analyse en kengetallen € 300
Alle overige werkzaamheden c.q. adviezen hebben een uurtarief van € 45,-
Tevens hebben wij een haal en brengservice voor onze cliënten. Wij halen en brengen uw boekhouding en dit zit bij de prijs inbegrepen. U hoeft indien gewenst dus niet zelf de deur uit om uw boekhouding weg te brengen. Indien bovenstaande uw nieuwsgierigheid wekt dan doet u er goed aan om contact met ons op te nemen!
http://www.administratiekantoor-bestchoice.nl/tarieven.htm
Mahdoumeh
07-02-2008, 08:36
hoelang doen jullie het al???
Mijn man en zijn vennoot/ partner bieden deze diensten aan.
Ze zijn officieel per 1 januari jl. begonnen, maar ze hebben al een paar klanten goed geholpen met aanslagen van jaren terug. (ze werken ook al een jaar actief aan hun kantoor)
Mijn man is een ervaren accountant en heeft ook op gebied van administratie veel ervaring. U kent het wel, voor Marokkaanse familieleden belastingaangiften doen en familieleden met bedrijven. Een greep uit hun klantebestand; Zo hebben zij zowel een pizzeria, psychiaterspraktijk, schoonmaakbedrijven en particulieren als klanten.
Voor meer vragen kunt u altijd mailen.
Veel succes toegewenst :goedzo:
ikrametje
07-02-2008, 14:44
ik werk zelf bij de belastingdienst en dit is wel een echte aanrader als het echt allemaal zo is
Mahdoumeh
07-02-2008, 16:08
ik werk zelf bij de belastingdienst en dit is wel een echte aanrader als het echt allemaal zo is
het is gelukkig echt zo. Ze hebben al hele tevreden klanten. :)
Ben blij dat ik (en de hele familie) nooit meer zelf iets hoef te regelen voor belastingdienst :o Ik ben namelijk een ramp met cijfertjes e.d.
Mahdoumeh
07-02-2008, 16:09
Veel succes toegewenst :goedzo:
Dank ik zal het doorgeven hihi
Jullie succes met het regelen van jullie bruiloft. Allahi kemmel bigeer :goedzo:
Dank ik zal het doorgeven hihi
Jullie succes met het regelen van jullie bruiloft. Allahi kemmel bigeer :goedzo:
Amien!!! ik zal het ook doorgeven :hihi:
Mahdoumeh
10-02-2008, 21:09
CONTACT
U kunt ons bereiken via mail of telefoon.
Emailadres: info@administratiekantoor-bestchoice.nl
Adres: Postbus 28128
Postcode: 3828 ZJ AMERSFOORT
Telefoonnummer: 06-42296717
Telefoonnummer: 06-15378427
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.