Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : E3oek

Analfabeet
03-09-2002, 11:17

Ik word met de dag vroeger wakker , strax kan ik mijn welverdiende titel als Koning der Luiheid inleveren...Potverdrie Bipsharen nog aan toe ...ik heb jaren lang stapsgewijs moeten strijden tot ik eindelijk bekroond werd als Koning...Als Ridder der Denkbeeldige Doorzichtige Tafel...En nu safi weg Titel..Weg eer...Weg doelstelling...E3oek E3oek...Welke Duuvel ( Op zn Belf Geseet ) heeft shien voodoo spell over me gecast ...Jallah zied Biecht op ...My Soul wont rest till we get even...Ahum...Ze3ma dreigende Marokkaan...Oke ben weer uitgeijld...Toedeloeeeeeeeee

Junkie
03-09-2002, 11:19
Origineel gepost door Analfabeet Ik word met de dag vroeger wakker , strax kan ik mijn welverdiende titel als Koning der Luiheid inleveren...Potverdrie Bipsharen nog aan toe ...ik heb jaren lang stapsgewijs moeten strijden tot ik eindelijk bekroond werd als Koning...Als Ridder der Denkbeeldige Doorzichtige Tafel...En nu safi weg Titel..Weg eer...Weg doelstelling...E3oek E3oek...Welke Duuvel ( Op zn Belf Geseet ) heeft shien voodoo spell over me gecast ...Jallah zied Biecht op ...My Soul wont rest till we get even...Ahum...Ze3ma dreigende Marokkaan...Oke ben weer uitgeijld...Toedeloeeeeeeeee  Hey, zit je nu al aan de Sambuca? Of is je dosis van gisteren nog niet uitgewerkt?;)

Ramzi
03-09-2002, 11:20
Origineel gepost door Analfabeet Ik word met de dag vroeger wakker , strax kan ik mijn welverdiende titel als Koning der Luiheid inleveren...Potverdrie Bipsharen nog aan toe ...ik heb jaren lang stapsgewijs moeten strijden tot ik eindelijk bekroond werd als Koning...Als Ridder der Denkbeeldige Doorzichtige Tafel...En nu safi weg Titel..Weg eer...Weg doelstelling...E3oek E3oek...Welke Duuvel ( Op zn Belf Geseet ) heeft shien voodoo spell over me gecast ...Jallah zied Biecht op ...My Soul wont rest till we get even...Ahum...Ze3ma dreigende Marokkaan...Oke ben weer uitgeijld...Toedeloeeeeeeeee   It waznt me...:confused:

Analfabeet
03-09-2002, 11:23
Origineel gepost door JunkieXL  Hey, zit je nu al aan de Sambuca? Of is je dosis van gisteren nog niet uitgewerkt?;) Ik ben 1 met Sambuca...Sambuca=me...Me=Sambuca...Sinds de dag dat mijn tong in aanraking kwam met dat zoete sterke smaakje van sambuca...Sinds die dag is mijn ziel niet nuchter meer geweest...Dronken van Liefde...Dagelijks een Kater verwerkend omdat mijn Engel des Aarde : Sambuca in de schappen van de Slijterij op me wacht...I want her ... :kwaad:

Junkie
03-09-2002, 11:25

Origineel gepost door Analfabeet Ik ben 1 met Sambuca...Sambuca=me...Me=Sambuca...Sinds de dag dat mijn tong in aanraking kwam met dat zoete sterke smaakje van sambuca...Sinds die dag is mijn ziel niet nuchter meer geweest...Dronken van Liefde...Dagelijks een Kater verwerkend omdat mijn Engel des Aarde : Sambuca in de schappen van de Slijterij op me wacht...I want her ... :kwaad: www.jellinek.nl (http://www.jellinek.nl/)  :zwaai:

Analfabeet
03-09-2002, 11:28
Origineel gepost door JunkieXL www.jellinek.nl (http://www.jellinek.nl/)  :zwaai: Hehehe...Zomaar yek...Waarom Waarom moet de Marokkaanse Maatschappij mijn liefdes altijd afkeuren ? ... :confused:

Junkie
03-09-2002, 11:41
Origineel gepost door Analfabeet Hehehe...Zomaar yek...Waarom Waarom moet de Marokkaanse Maatschappij mijn liefdes altijd afkeuren ? ... :confused: Ik keur het niet af. Ik heb er zelf onder behandeling gestaan. Als je wat ouder wordt zul je merken dat veel en overvloedig gebruik van alcohol je leven negatief gaat beinvloeden. Nu zit je nog in de fase misschien dat alles heel leuk en gezellig lijkt, maar er komt een dag dat het tegen je gaat werken. En dan zul je denken: "had ik maar naar Junkie geluisterd.":verdriet:

Analfabeet
03-09-2002, 11:44
Origineel gepost door JunkieXL Ik keur het niet af. Ik heb er zelf onder behandeling gestaan. Als je wat ouder wordt zul je merken dat veel en overvloedig gebruik van alcohol je leven negatief gaat beinvloeden. Nu zit je nog in de fase misschien dat alles heel leuk en gezellig lijkt, maar er komt een dag dat het tegen je gaat werken. En dan zul je denken: "had ik maar naar Junkie geluisterd.":verdriet: ..Zo Neeh nu denk ik waar heeft die gast het over hehe...don't take me eeuh 2 serious :)..maar eeuh eeeuh ik drink zelden...Oops...Alleen als Analfabeetje op stap gaat...anders no way hose...

Diano
03-09-2002, 12:31
Origineel gepost door Analfabeet Ik word met de dag vroeger wakker , strax kan ik mijn welverdiende titel als Koning der Luiheid inleveren...Potverdrie Bipsharen nog aan toe ...ik heb jaren lang stapsgewijs moeten strijden tot ik eindelijk bekroond werd als Koning...Als Ridder der Denkbeeldige Doorzichtige Tafel...En nu safi weg Titel..Weg eer...Weg doelstelling...E3oek E3oek...Welke Duuvel ( Op zn Belf Geseet ) heeft shien voodoo spell over me gecast ...Jallah zied Biecht op ...My Soul wont rest till we get even...Ahum...Ze3ma dreigende Marokkaan...Oke ben weer uitgeijld...Toedeloeeeeeeeee lekker geslapen :melig: DiaNo

Analfabeet
03-09-2002, 13:48
Origineel gepost door Diano lekker geslapen :melig: DiaNo Neeh niet Bepaald...Te vroeg eruit...and You ?

Diano
03-09-2002, 13:55
Origineel gepost door Analfabeet Neeh niet Bepaald...Te vroeg eruit...and You ? Saad heeft me wakker gebeld :kwaad: DiaNo

Analfabeet
03-09-2002, 13:56
Origineel gepost door Diano Saad heeft me wakker gebeld :kwaad: DiaNo Nergens goed voor zij... :giechel:

Diano
03-09-2002, 14:05
Origineel gepost door Analfabeet Nergens goed voor zij... :giechel: Saad zegt: ja maar k ben wel lief en aardig en gezellig DiaNo

Analfabeet
03-09-2002, 14:09
Origineel gepost door Diano Saad zegt: ja maar k ben wel lief en aardig en gezellig DiaNo Hahaha Analfabeet zegt: a kssssssst ksssssssssst...

Diano
03-09-2002, 14:14

Origineel gepost door Analfabeet Hahaha Analfabeet zegt: a kssssssst ksssssssssst... Saad is gone DiaNo *watishiergaande* :confused: