Bekijk originele versie : Arrogante Amerikanen!
Safira75
03-09-2002, 10:32
Wie heeft dat hele gedoe met het Internationaal Strafhof en de weerstand van de Amerikanen? Wat vind je daar nou van.
Die Amerikanen worden steeds arroganter en zieker.
De Engelsen en de Italianen zeggen nu bereid te zijn om aparte afspraken met de Amerikanen te maken over uitlevering e.d. Dat is toch gewoon belachelijk!! Dan heeft dat hele strafhof toch geen zin meer.
Ik snap niet dat dat steeds maar gepikt wordt...pffffffffffff
Tja Safira ik vind het ook onvoorstelbaar..
Engeland is het knuffelbeertje van de VS, Rome heeft een rechtse anti islamitische regering!
Het wordt voor veel landen daarentegen (en dat is hoopgevend) steeds duidelijken dat er hier sprake is van grootheidswaanzin en machtsmisbruik van een (voor aardse begrippen) machtig land..
Handyman
03-09-2002, 17:37
Make the money, get the power!! Iets typisch Amerikaans.
The game is over volgens mij..iedereen weet wat en wie Amerika in werkelijkheid is..Amerika kan niet met haar super power omgaan..laat staan met anderen die niet Amerikaans zijn..
Voor mij is Amerika "groot Israïl"..je moet het heel breed zien om het te begrijpen..Er vloeit joods bloed in de Amerikaanse aders.
Origineel gepost door Pim
Van grootheidswaanzin weten moslimlanden alles van...toch? :p
ja dus.. ?
om je te nuanceren..sommige moslimlanden..
Als jij mijn vragen gewoon beantwoordt zal ik jou op dezelfde manier jouw vragen beantwoorden Pimmetje..
Safira75
04-09-2002, 00:01
Van grootheidswaanzin weten moslimlanden alles van...toch? :p
even if that would be true....2 wrongs don't make a right Pim, do they?!
Zo dus nu ga je wel antwoord geven op mijn vraag? hmm raar ventje ben je..
Maar goed, ik vroeg je dus waar je op gestemd hebt en wat jouw politieke voorkeur is? Omdat je het over regeerakkoorden etc. had werd mijn nieuwsgierigheid naar jouw politieke betrokkenheid wat aangewakkert...
Safira75
04-09-2002, 10:47
Origineel gepost door butterfly1983
Arrogante amerikanen ...en dan bedoel je toch de regering of niet dan? Ik ken zelf een paar amerikanen en heb veel familieleden en kenissen daar wonen, en zij zelf zijn totaal niet arrogant.
ik heb het over de establishment uiteraard
Als je gewoon kunt doen wel ja en ik dacht dat je dat ook van plan was, maar nu ben je weer verbaasd en noem je me een raar ventje..
Waarom doe je zo vreemd? Kereltje, ventje.....beetje denigrerend kom je over...dus dat is wel gelukt.
Man *** niet over regeer akkoorden, je wilde gwoon horen dat ik LPF heb gestemd, nou dat heb ik niet, wat ik wel heb gestemd vind je waarschijnlijk nu niet meer interessant, of wel soms.
Meneer Pim, mijn vraag is nog steeds niet beantwoord?
Origineel gepost door butterfly1983
Arrogante amerikanen ...en dan bedoel je toch de regering of niet dan? Ik ken zelf een paar amerikanen en heb veel familieleden en kenissen daar wonen, en zij zelf zijn totaal niet arrogant.
Nee ze bedoelt zonder uitzondering elke amerikaanse burger, nou goed??? Doe niet zo dom..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.