Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : adoptie

Lovely4ever
26-11-2003, 14:00

Hallo allemaal, Even snel maar een belangrijk vraagje! Mijn moeder wil heel graag een kindje adopteren! Het liefst uit Marokko, hoe doe je dit? Alle informatie is welkom! Bedankt!!! Liefs

Lovely4ever
27-11-2003, 16:04
Is er niemand die me kan helpen???? Please???

Selina
27-11-2003, 17:20
Via kinderberscherming in nederland daar kan zij een aanvraag doen

romaisa22
27-11-2003, 20:48
Nee niet via kinderbescherming!!! Als het een kindje uit marokko is dan kan ze bij de vreemdelingen dienst een MVV aanvragen voor dit kindje. het is bijna dezelfde procedure als je een partner uit marokko wilt over laten komen. Ik wilde nl mijn neefje uit marokko adopteren. En heb deze info gekregen via de vreemdelingen dienst. Hoop dat je hier wat aan hebt. Groet, romaisa

__WoMaNpOwEr__
28-11-2003, 00:29

dankjewel voor deze informatie...me moeder d8 er namelijk ook aan...dus shoukran;)

zeg_het_maar
28-11-2003, 01:12
Toevallig uit Tetouan? Zuster dan kan ik je verderhelpen insha'Allah. Moge Allah jullie zaken vergemakkelijken want het adopteren van een yatim...masha'Allah, weet je hoeveel hasanaat? En hoeveel baraka je huis niet heeft dan?? Masha'Allah, ik hoop écht dat het jullie lukt!

Selina
28-11-2003, 02:50
Origineel gepost door romaisa22 Nee niet via kinderbescherming!!! Als het een kindje uit marokko is dan kan ze bij de vreemdelingen dienst een MVV aanvragen voor dit kindje. het is bijna dezelfde procedure als je een partner uit marokko wilt over laten komen. Ik wilde nl mijn neefje uit marokko adopteren. En heb deze info gekregen via de vreemdelingen dienst. Hoop dat je hier wat aan hebt. Groet, romaisa Bij jou ging dat om familie,bij haar misschien is het geen familie dan moet zij het wel via de kinderbescherming

Lovely4ever
28-11-2003, 08:37
He bedankt allemaal voor jullie reacties!!! Hoe is dat precies in z'n werk gegaan? Hoe vraag je dat aan? Wat is het nummer? Alvast bedankt!!! Liefs