Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aangeboden: een woning in amesterdam

Ajdir
26-11-2003, 13:40

Beste mensen, Mijn woning in Amsterdam is sindskort weer vrij en wil het weer onderverhuren. Het is een 4 kamerwoning in Bos en Lommer, vlakbij station sloterdijk. De vraag prijs is 550 euro exlusief gas/electriciteit, maar wel inclusief kabel, verzekering en onroerend-belasting. ewa als iemand geinteresseerd is, dan hoor ik het wel oke? N.B. Je kan helaas niet inschrijven op dat adres!!. Groetjes, Ajdir.

Azrak
26-11-2003, 13:42
Waarom kun je niet inschrijven op dat adres?

Ajdir
26-11-2003, 13:49
Ik sta op dat adres alleen ingeschrijven en ik wil zo houden, sorry meid :) In het verleden heb ik veel problemen gehad van mensen die ik op dat adres heb laten inschrijven!!! Je kan tegenwoordig niemand vertrouwen!

Azrak
26-11-2003, 13:55
Origineel gepost door Ajdir Ik sta op dat adres alleen ingeschrijven en ik wil zo houden, sorry meid :) In het verleden heb ik veel problemen gehad van mensen die ik op dat adres heb laten inschrijven!!! Je kan tegenwoordig niemand vertrouwen! Dus de mensen kunne die adres niet doorgeven aan het stadhuis iwa ja ik denk niet dat je veel reacties zult krijgen.Wonen in een huis zonder dat je officiƫle huis in mag schrijven bij de instelling.

talliban
26-11-2003, 20:05

Waarom onderhuur?

Bent_Fes
26-11-2003, 20:19
Mag niet! :D

oemDua
26-11-2003, 20:35
Je hebt zeker een uitkering en daarom mogen er geen mensen inschrijven, ken die smoesjes :D . Verder is de vraagprijs erg duur, exclusief. :rolleyes:

talliban
26-11-2003, 20:55
Origineel gepost door oemDua Je hebt zeker een uitkering en daarom mogen er geen mensen inschrijven, ken die smoesjes :D . Verder is de vraagprijs erg duur, exclusief. :rolleyes: jah echt duur, deze meneer gaat lekker 2 maanden bij zn ouders wonen of wie dan ook. Verdient 1100 euro en schopt je er zo weer uit!! Het is onderhuur dus hij kan je zo eruit knikkeren. Zit jij lekker op straat!!! Jongeman, maak er nou eens een leukere, betere aantrekkelijkere aanbieding van want ik ken echt iemand die een huurwoning zoekt in amsterdam, en graag in bos en lommer zelfs. Kom op joh, marketing!!

najatsaid
27-11-2003, 14:43
jah man hoe bedoel je ik probeer mij eigen broeders en zusters optelichten kom wat beters volgende keer. kom meer geloofwaardig over. haha

YeDis_an_AbDaRs
27-11-2003, 18:40
en hoe weten jullie nou of hij een oplichter is of niet? :rolleyes: misschien studeert hij nog en wil hij bij zijn ouders blijven wonen? ik weet dat er veel vraag is naar (huur)woningen in A'dam maar weining aanbod....misschien wil hij op deze manier zijn broeders/zusters (in nood) helpen?