Bekijk originele versie : Waarom gaan mannen vaker vreemd dan vrouwen ...
Fitfwyuh
26-11-2003, 13:06
ik merk dat mannen vaker vreemd gaan dan vrouwen ..ik merk dat vrouwen vaak toch wat naiever zijn en trouw en dat mannen/jongens vaak als ze een relatie hebben toch andere meiden/vrouwen versieren en ook echt vreemdgaan... ik zie het vaak gebeuren ..wat kunnen de mannen hierover zeggen ..ik wil niet iedereen over 1 kam scheren maar het valt gewoon op
01LaHbIbAh09
26-11-2003, 13:18
Ze willen VrijHeid! Denk ik :confused:
LQwaad4life
26-11-2003, 13:21
Origineel gepost door Fitfwyuh
ik merk dat mannen vaker vreemd gaan dan vrouwen ..ik merk dat vrouwen vaak toch wat naiever zijn en trouw en dat mannen/jongens vaak als ze een relatie hebben toch andere meiden/vrouwen versieren en ook echt vreemdgaan... ik zie het vaak gebeuren ..wat kunnen de mannen hierover zeggen ..ik wil niet iedereen over 1 kam scheren maar het valt gewoon op
ik heb het tegen over gestelde mee gemakt.
HaKiM_HaKeeM
26-11-2003, 13:34
mannen denken met hun geslachtsdeel , de meerste toch he , als ze zaken zien bv. een auto denken ze met hun hersens en zien ze een griet tjahhh ... de zin kan je wel verder aanmaken he ;)
ja inderdaad valt het op , het valt mij ook op daarom doe ik het ook niet :engel:
C ya HakimPTje ... :zwaai:
sweetness1984
26-11-2003, 14:21
uitgekeken op hun vrouwtje misschien weet je soms zie ik getrouwde vrouwen die altijd high class gekleed waren netjes enz.. en zodra ze trouwen interesseert het ze niet meer dan denk ik ook van jaaahh waarom weet je?? zo ben je toch ook niet met hem getrouwd.... en nu in ene heb je lak aan jezelf enz...misschien is dat wel een reden waarom een man vreemd gaat???? omdat ie zijn vrouw niet meer aantrekkelijk vindt??? I DONT KNOW!!!!
RitaMaria
26-11-2003, 14:25
"VREEMD GAAN" is niet minder dan dat je thuis je behoeften
niet (genoeg) worden bevredigt en dat je "daarom" je heil elders zoekt..
(los van de vraag of dit terecht of onterecht is) vrouwen gaan net zo
goed vreemd, als manlief bv liever z'n aandacht schenkt aan de
gokautomaat ipv van aan zijn vrouw. :kwaad:
ChOcOtOfFfF
26-11-2003, 15:46
Waar een man vreemd gaat, is een vrouw voor nodig :confused:
Dus het zou wel ongeveer gelijk zijn.
Zorg dat je man/vrouw thuis genoeg te "eten" krijgt en hij/zij zou niet buiten de deur gaan"eten"
:zwaai:
RitaMaria
26-11-2003, 16:10
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Waar een man vreemd gaat, is een vrouw voor nodig :confused:
Dus het zou wel ongeveer gelijk zijn.
Zorg dat je man/vrouw thuis genoeg te "eten" krijgt en hij/zij zou niet buiten de deur gaan"eten"
chocotofjes bv.. :D
big boessa Rita :zwaai:
ChOcOtOfFfF
26-11-2003, 16:15
Origineel gepost door RitaMaria
chocotofjes bv.. :D
big boessa Rita :zwaai:
http://******************/neutebeut/smilies/diversen/kopop.gif
:blauwkus: terug :zwaai:
Bachelorette
26-11-2003, 16:39
Origineel gepost door LQwaad4life
ik heb het tegen over gestelde mee gemakt.
:rolleyes:
weet je wat het is, wanneer een meisje vreemd gaat, is de relatie gelijk over. gaat een jongen vreemd, dan geeft de meid hem meestal een tweede kans....of niet LQwaad?
:jammer:
celine_4ever
26-11-2003, 16:53
dat is bullshit dat een vrouw ze man niet bevredigd..
de man wil gewoon meer aandacht van huis en van buiten...
:kwaad: het ligt echt niet aan de vrouwen die thuis de kinderen verzorgen en hem verzorgen....
het ligt gewoon aan hun gene..
meer kan je er niets van maken..
tenzij de vrouw het buiten ook op zoekt en de man weet het...
dan gaat ie het natuurlijk ook buiten zoeken....
ach ik weet het niet ik zeg maar wat... :)
salam alejkoem
wel een goede man zal zijn vrouw nooit bedriegen en (omgekeerd ook natuurlijk) als zijn vrouw niet meer zo aantrekkelijk is omdat ze zich niet verzorgd dan kan hij tenminste de moeite doen om het te zeggen naar zijn vrouw, vind je niet
trouwen is niet alleen maar om SEX hoor
Communicatie is heel belangrijk
ik denk dat bij vreemd gaan met een ander altijd een andere helft nodig is en dat is de vrouw dus het aantal mannen die vreemd gaan is evenveel als de vrouwen
Origineel gepost door abadi
ik denk dat bij vreemd gaan met een ander altijd een andere helft nodig is en dat is de vrouw dus het aantal mannen die vreemd gaan is evenveel als de vrouwen
Salaam broeders en zusters
Daar heb je gelijk in Maar een marokkaanse meid zou niet direkt een relatie nemen met een getrouwde man en je hebt van die mannen die het verzwijgen tot op een dag komt alles uit.En ja sommige marokkaanse mannen gaan vreemd met een nederlandse zo zie je maar,en vreemdgaan is voor mij ook meiden versieren op straat en hen lastig vallen,...
Lady_moi
26-11-2003, 21:44
ik vind juist dat de laatste tijd meer meiskes vreemd gaan dan jongens :verdomme:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.