Bekijk originele versie : Wat is jullie lijfspreuk .
wat is de rode draad in jullie leven . :zwaai:
tasoesit
03-09-2002, 09:23
:Iluvu: yoooooooooooooooooooooooo :Iluvu:
mack_379
03-09-2002, 09:31
Origineel gepost door tasoesit
:Iluvu: Ik ben een internet-junk :Iluvu:
He Tasoesit :zwaai:
Origineel gepost door younnes
wat is de rode draad in jullie leven . :zwaai:
Door mijn leven loopt een zijden draad.:hihi:
Marocana
03-09-2002, 09:41
.....................................Respect!
dont worry be happy, maar die gaat niet meer op.
tasoesit
03-09-2002, 09:46
Origineel gepost door mack_379
He Tasoesit :zwaai: hhahaa jij rat ze3ma moijn woorden verdraaien, yooooooo alles goed verder :p :p al gelukt internet(dankzij mij) of nog niet :rolleyes:
hhahaa jij rat ze3ma moijn woorden verdraaien, yooooooo alles goed verder :p :p al gelukt internet(dankzij mij) of nog niet :rolleyes:
niet alle eer voor jezelf opstrijken :kwaad:
tasoesit
03-09-2002, 09:48
Origineel gepost door sss
niet alle eer voor jezelf opstrijken :kwaad: o ja oeps foutje ook dankzij sssss(5x dan he want die van 3 heeft niks gedaan :p :D )
o ja oeps foutje ook dankzij sssss(5x dan he want die van 3 heeft niks gedaan :p :D )
ik vind het ook erg van mijn naam :rolleyes: maar iemand is me voorgeweest en toen had ik de keuze uit 1,2,3,4,6,7,8,9,,10,.... S en toen koos ik die 3,
tasoesit
03-09-2002, 09:52
Origineel gepost door sss
ik vind het ook erg van mijn naam :rolleyes: maar iemand is me voorgeweest en toen had ik de keuze uit 1,2,3,4,6,7,8,9,,10,.... S en toen koos ik die 3, o jammer dan ;) de mzzl ik ga weggos :( :( :(
o jammer dan ;) de mzzl ik ga weggos :( :( :(
ik ook, shoptime. :D
mack_379
03-09-2002, 09:57
hhahaa jij rat ze3ma moijn woorden verdraaien, yooooooo alles goed verder :p :p al gelukt internet(dankzij mij) of nog niet :rolleyes:
Hehehehehe met mij gaat alles goed, eigenlijk bijna perfect.... Ik ben afgelopen donderdag aangenomen bij een leuk bedrijf....
Mack zit nog 1 maandje hiero en dan gaat hij lekker ergens anders geld verdienen..... ik denk alleen dat ik overdag niet meer kan prikken....
Maareh ik heb nog geen internet thuis, waarschijnlijk is me modem kapot, dus ik moet effe een nieuwe modem kopen...
Maar nog bedankt, allebij dan......
Enjoy life, because no-one can enjoy life for you!
We moeten van het leven genieten, en anderen laten/leren genieten, want niemand zal ons leven voor ons gaan genieten...
DUS GENIET!
Origineel gepost door nl-girl
Enjoy life, because no-one can enjoy life for you!
We moeten van het leven genieten, en anderen laten/leren genieten, want niemand zal ons leven voor ons gaan genieten...
DUS GENIET!
maar maak er geen misbruik van, het moet niet ten koste gaan van anderen natuurlijk. Dus geen auto jatten, omdat je daar zo van geniet ofzo.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.