Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden

roba16
26-11-2003, 12:31

hallo allemaal ik heb zoiets van wat kan mij dat nou boeien wat andere meiden doen zolang ik op mij zelf let en en dat mijn ouders mij kunnen vertrouwen is alles goed xxxx arnhemgirl

ne3ne3
02-12-2003, 11:34
Origineel gepost door roba16 hallo allemaal ik heb zoiets van wat kan mij dat nou boeien wat andere meiden doen zolang ik op mij zelf let en en dat mijn ouders mij kunnen vertrouwen is alles goed xxxx arnhemgirl hallo, precies zolang jij weet hoe het zit moet je je niet druk maken om wat andere zeggen doe je ding en meer niet..... groetjes ne3ne3

yasminne
02-12-2003, 11:37
Origineel gepost door tahlala GET A LIFE HONEY!! Hoe zo moet ze een leven zoeken, als ze iets kwijt wil hier dan kan dat ook. :lekkerpuh

divalatifa
02-12-2003, 11:49
so weiiiiiiiiiiird!!! :rolleyes: wat een rare topic...zomaar zet je iets neer, geen bewering nix...wat is je point?

roba16
02-12-2003, 12:18

hallo ik ben roba ik heb het zelf niet geschreven iemand loopt te kloten met mijn naam en wachtwoord oke en waar slaat dat op get i life volgens ben jij echt zo een hoertje ****

CARLTON
02-12-2003, 12:20
Origineel gepost door divalatifa so weiiiiiiiiiiird!!! :rolleyes: wat een rare topic...zomaar zet je iets neer, geen bewering nix...wat is je point? :D

Missy_Cheima
02-12-2003, 12:32
Origineel gepost door roba16 hallo allemaal ik heb zoiets van wat kan mij dat nou boeien wat andere meiden doen zolang ik op mij zelf let en en dat mijn ouders mij kunnen vertrouwen is alles goed xxxx arnhemgirl :watte?:

Futbolista_fem
02-12-2003, 14:53
Origineel gepost door roba16 hallo ik ben roba ik heb het zelf niet geschreven iemand loopt te kloten met mijn naam en wachtwoord oke en waar slaat dat op get i life volgens ben jij echt zo een hoertje **** waar slaat dit in hemelsnaam op? ben je nou helemaal van de pot gerukt? Scheld je hacker maar de huid vol! Triest geval.

Najat_the_Don
02-12-2003, 14:56
joelie doen niettttt :maf: be3be3 :)