Bekijk originele versie : Waarom moeten marokkanen altijd alles verpesten!!
laatje83
03-09-2002, 02:16
Rond een uur of tien belde ik mijn vriend op om te kijken of alles goed met hem gaat. Hij deed een beetje vreemd aan de telefoon en ik vroeg hem wat er aan de hand is. Als antwoord kreeg ik dat hij te horen had gekregen van twee jongens die hij kent uit mijn buurt, dat ik iemand anders had dan alleen mijn vriend. Mijn vriend gelooft hun. En nu ben ik hem kwijt.
Als het nou waar was dan zat ik er niet zo mee, maar dit is zo klote als iemand achter je rug om aan het roddelen is om een relatie kapot te maken.
Het ergste is, dat we binnenkort zouden gaan verloven.
Waarom zijn marokkanen zo!!!!!!
Origineel gepost door laatje83
Rond een uur of tien belde ik mijn vriend op om te kijken of alles goed met hem gaat. Hij deed een beetje vreemd aan de telefoon en ik vroeg hem wat er aan de hand is. Als antwoord kreeg ik dat hij te horen had gekregen van twee jongens die hij kent uit mijn buurt, dat ik iemand anders had dan alleen mijn vriend. Mijn vriend gelooft hun. En nu ben ik hem kwijt.
Als het nou waar was dan zat ik er niet zo mee, maar dit is zo klote als iemand achter je rug om aan het roddelen is om een relatie kapot te maken.
nou ten eerste wil ik je zeggen dat ik het heel erg voor je vind .. maar ik denk en hoop niet dat dit het einde is van jullie relatie hoor.. 'k bedoel als jullie van plan waren om te gaan verloven zou hij heus niet meteen jullie relatie verbreken door zoeiets... en als hij dat wel zou doen nou dan zou hij jou niet eens waar dzijn want wat als je dan met hem getrouwd bent en er komt weer zo'n roddel.. wat dan .. beter te vroeg dan te laat iets ontdekken... maar aan de andere kant en ook eigenlijk de reden waarom ik reageer is dat je een hele groep op iets aanspreekt waarvan 2 jongens de schuld hebben en ondanks het feit dat je er 'kapot' van bent is dat nog geen reden om ons (marokkanen, waaronder jij dus ook) roddelaars te noemen hoewel er wel veel van zijn helaas...
Abdelouahed :zwaai:
laatje83
03-09-2002, 02:32
Ja dat is waar ook, ik moet niet iedereen over één kam scheren. Maar wat ik zo erg vind is dat die mensen geen hart hebben. Wat hebben ze eraan om een relatie kapot te maken.
Petit_Taxi
03-09-2002, 02:34
I am sorry to hear that :(
I kan je niet vertellen waarom "marokkanen" zo zijn, volgens mij kan niemand dat overigens omdat het TE generaliserend is (I get what u mean though.
Wel kan ik je vertellen dat het wederzijdse vertrouwen dat twee individuen in elkaar zouden moeten hebben opdat uberhaubt aan verloving gedacht kan worden in jouw geval dus ontbreekt.
Ik probeer je dus te vertellen dat hij naar jouw had moeten komen met dat verhaal voordat hij zijn conclusies trok.
I wish u the best, keep in mind that maybe it is for the better this way, even though that may sound a bit harsh at this moment.
Good luck.
Aaaaaw,Laatje kap toch met die gast. He's a pain in the ass.
Ja dat is waar ook, ik moet niet iedereen over één kam scheren. Maar wat ik zo erg vind is dat die mensen geen hart hebben. Wat hebben ze eraan om een relatie kapot te maken.
roddelen wordt in de islam zeer ernstig genomen en is echt een hele erge daad.. duss wat dat betreft zullen de roddelaars gestraft worden..
laatje83
03-09-2002, 02:37
Petit- Taxi dank je wel voor je uitspraak, en JunkieXL ik begrijp wel wat je bedoelt.
trouwens, ik neem aan dat jullie al een lange tijd een relatie hebben omdat jullie dus wilden verloven.. NOU DAN VIND IK HET WIL HEEL ERG ZIELIG EN ONACCEPTABEL OM HET VIA DE TELEFOON TEN EINDE BRENGEN!!
Petit- Taxi dank je wel voor je uitspraak, en JunkieXL ik begrijp wel wat je bedoelt.
Dat mag ik hopen.;)
laatje83
03-09-2002, 02:42
Hij heeft me alleen verteld wat hij heeft gehoord en heeft me ook gezegd dat hij ze geloofd. Ik vroeg hem wat nu en hij gaf me als antwoord jij pakt je eigen weg en ik de mijne. Later voegde hij er bij laatje ik bel je morgen wel. Ik gebrijp hem wel, dat je in de war raakt als je zoiets hoort. Maar toch ik het ***!!!!
Hij heeft me alleen verteld wat hij heeft gehoord en heeft me ook gezegd dat hij ze geloofd. Ik vroeg hem wat nu en hij gaf me als antwoord jij pakt je eigen weg en ik de mijne. Later voegde hij er bij laatje ik bel je morgen wel. Ik gebrijp hem wel, dat je in de war raakt als je zoiets hoort. Maar toch ik het ***!!!!
so there's still hope :)
laatje83
03-09-2002, 02:48
Weet je wat het is Mtalsi, als het toch weer goed komt, dan blijf ik er aan denken dat hij me niet vertrouwd heeft, terwijl ik wel te vertrouwen was.
Weet je wat het is Mtalsi, als het toch weer goed komt, dan blijf ik er aan denken dat hij me niet vertrouwd heeft, terwijl ik wel te vertrouwen was.
nou je moet het met hem erover hebben .. een seriues gesprek das t begin van een lange weg.. en k vind dat ie z'n excuses moet aanbieden... een als je die twee vrienden van 'm ziet roep me dan ff dan kan ik ze :stomp: :auw: :D
Ik heb nooit slaap maar ga nu toch naar bed. Welterusten allemaal.
laatje83
03-09-2002, 02:55
Hey mtalsi
je bent echt een schat. Dank je wel dat je ze voor me wil neerschieten, maar ik doe het toch liever zelf, dat geeft me dan een kick.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.