Bekijk originele versie : Uithuwelijken komt nog steeds voor!!!
lela_Hanan
26-11-2003, 11:19
Salaam alle moslim broeders en zusters
Ik zie veel mensen in mijn omgeving die worden uitgehuwlijkt oor hun ouders ...tegen hun wil...! Ik vind het maar raar...de jongeren moeten hun iegen keuze maken...hoe dan ook!!!
Aid Mabroek!!! :)
ja ja mensen zijn nog steeds onwetend!!!
missriffia03
26-11-2003, 11:25
jaja....................................
het gebeurd inderdaad nog steeds, ouders willen alleen maar het beste voor hun kinderen en denken dat ze dit op deze manier kunnen bereiken
sweetness1984
26-11-2003, 12:38
en wat zouden jullie doen als jullie byv. uitgehuwelijkt werden???
tatouzient
26-11-2003, 12:43
Origineel gepost door sammmy
ja ja mensen zijn nog steeds onwetend!!!
mensen zn ni onwetend, doen onwetend omda het misschien hun beter uitkomt
bisous
Fitfwyuh
26-11-2003, 13:12
ik ken ook een paar kennissen die zowel hun dochters als zonen uithuwelijken..en een van die zonen is dus gelukkig getrouwd ..maar hij blijft omgaan met zijn oude (nederlanse en marokaanse vriendinnetjes en heeft echt ook buitenechtelijke relaties) dus het is nep en voor hem is het makkelijk , zijn vrouw is lekker traditioneel thuis vor de kinderen aan het zorgen en hij feest lekker door . Het belangrijkste voor zijn ouders is dat hij getrouwd is en een vrouw van hun keuze heeft genomen
FrEaKoFnAtUrE
26-11-2003, 14:03
het komt zeker nog voor......but what are you going to do about it......als die meisjes niet zelf er tegen gaan protesteren dan kun je ze moeilijk helpen......
:zwaai:
missie_19
26-11-2003, 15:15
UITHUWELIJKEN, DAT IS DUS IETS WAT IK NIET KAN VATTEN. jE KAN HET JE EIGEN DOCHTER/ZOON NIET AANDOEN OM TEGEN ZIJN/HAAR WIL IN TE TROUWEN MET EEN OF ANDERE ONBEKENDE SOMS CREEP
miss_saliha
26-11-2003, 16:44
Origineel gepost door sweetness1984
en wat zouden jullie doen als jullie byv. uitgehuwelijkt werden???
ik zou noooit eeen goed leven kunnen lijden....
en van me leven eeen hel maken...ik zou noooit met iemand kunnen leven tegen mijn wil! noooooooit!
ten zei ik van die gene begin te houden maaar dat komt niet vaak voor denk ik.... :confused:
Origineel gepost door miss_saliha
ik zou noooit eeen goed leven kunnen lijden....
Een goed leven leid je en tijdens een slecht leven lijd je.
Sorry, kon het niet laten ;)
Uithuwelijken is in Nederland verboden trouwens.
edit: ga ik zelf spelfouten maken... :giechel:
miss_saliha
26-11-2003, 16:58
Origineel gepost door Erwin
Een goed leven leid je en tijdens een slecht leven lijd je.
Sorry, kon het niet laten ;)
Uithuwelijken is in Nederland verboden trouwens.
edit: ga ik zelf spelfouten maken... :giechel:
ja hooooor....heb ik gevraaagd om spellingscontrole??:D
MANNEN altijd bezig.....bazzzzz..:D
oumaira_girl
26-11-2003, 17:03
Weet je wat ik heel frapant vind. Dat mensen denken als je gearrangeerd getrouwd bent. Dat je dan gelijk bent uitgehuwelijkt.
Ik snap echt niet waar die mensen de link leggen.
hannie90
26-11-2003, 17:09
Meid Dit onderwerp is al lang en breed uit gekauwd, We hebben geen zin in een herkauwende koe.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.