minga
26-11-2003, 09:26
Laatst had ik em hier gezet maar later stond ie bij gedichten admin...plzz laat em staan aub ....thank ya.. De Marokkaanse meiden van Tegenwoordig Tussen geluidjes: Ewa azin, ereghed ereghed(kom..kom) als je Tamazight bent, Ezjie Engoelek als je Arabisch bent ik wil je wel leren kennen en misschien ook wel verwennen Heren mag ik jullie even storen Ik wil jullie namelijk wat laten horen Luister goed en denk goed na klopt hetgeen wat je hier hoort roep dan Ja. Wie denken zij wel niet dat ze zijn? De Marokkaanse dames voelen zich fijn Ze zwerven hier en daar op enkele stations En geven de anderen grote bekken Zijn ze eenmaal thuis Dan gedragen ze zich als een muis en hoor je geen enkel geruis Ze praten schijnheilig over de Marokkaanse jongens Terwijl ze niet eens denken aan hun eigen tijden Loopt er een Hadja langs dan doen ze schijnheilig Tegenwoordig is er geen enkele plek voor hun veilig. Kom op dames en denk eens goed na Is dit geen schande voor je eigen pa en ma? Ikke Ikke Ikke en de marokkaanse heren kunnen stikken ze mogen de toileten schoon gaan likken. Rijd er 1 langs met een Cabrio van de merk BMW Hey psssssst , pssssst stap in en ga met me mee Doet zich voor als Prinses van "Schoonheid" en denkt ik kan alles krijgen want ik ben heel erg knap. Dan denk ik bij mezelf: Meid heb je geen leven Het antwoord daarop is `Alstublieft heel even` De 1 heeft krulletjes en de ander lang haar Bijna allemaal zijn ze even gaar. De 1 draagt een gouden ketting en de ander een ring Doe ´m maar af, want je blijft nog steeds een lelijke heks. Vraag je hun wat over de geschiedenis dan raken ze het mis, maar geven ze antwoord op hun verblijvenis in de hoeren huis. Zoek een leven en blijf recht lopen want van iets slechts kan je alleen slechte dingen kopen Ikke Ikke Ikke en de marokkaanse heren kunnen stikken ze mogen de toiletem schoon gaan likken. Ze komen naar je toe en versieren je met praatjes Zoals je weet vullen praatjes geen gaatjes Ze willen graag in contact blijven En doen dit door te zeiken... Ik wil met je trouwen zeggen ze dan Ik maak je gelukkig en blijf je vrouw Het enige wat ik horen wil is Ja en geen gemaar.. Langzamerhand begint zij je te haten Totdat ze zegt:‘lieverd,ik ga je verlaten’ Dit zegt ze zonder een teken van emotie Ik kijk haar aan en denk bij me zelf‘getsie wat een sletje’ Ik zeg:"Je kent de gat van de deur" En dat brengt mij in een chaotisch humeur Zullen ze ooit nog kunnen trouwen? zonder altijd rond te blijven hangen? Dit zal alleen gebeuren als ze zich aan de regels van de Islam houden Gelukkig zijn er dames die wel goed zijn heren denk aan hun dan voel je je fijn Ikke Ikke Ikke en de marokkaanse heren kunnen stikken ze mogen de keuken dit keer weer eens schoon gaan likken Sommigen hebben niets te doen in hun vrije tijd en beginnen met slechte dingen op jonge leeftijd Zoek toch een baan en laat je leven niet gaan Wat ik je zeg is niet overdreven Vermijdt de slechte dingen uit jouw leven want voordat je het weet heb jij geen leven en begin je tussen de anderen te zweven ;)