Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Al mijn vragen in 1 topic. Krijg ik dan nu wel de juiste tips?

Colonya
03-02-2008, 20:34

Oké, ik zit dus met een paar pc-problemen. De problemen luiden als volgt. 1> Geen goed gekleurde beeldscherm, meer een blauw/grijs. Ik wil de oude kleuren weer terug. Kan dat? 2> Mijn geluid doet het niet meer. Het geeft aan dat mijn geluidskaart niet geinstalleerd is. Type/merk: VIA AC'97 Enhanced Audio Controller PCI 3> Daarnaast doet het crollen ook heel raar. Als ik mijn pagina naar boven of beneden wil crollen dan gebeurd dat heel langzaam!! Soort van kleine stappen.. Ik hoop jullie hier voldoende bij te hebben geinformeerd. Nu de oplossingen nog. Shokrán.;)

gabriel1890
03-02-2008, 20:45
Makkelijker vermeld. je bent je drivers kwijt of je heb je pc geformatteerd. Geef je pc naam liefst met type code !!! en wij regelen wel je drivers.

Colonya
03-02-2008, 20:46
Makkelijk vermeld. je bent je drivers kwijt of je heb je pc geformatteerd. Geef je pc naam liefst met type code !!! en wij regelen wel je drivers. Pc format. Bagger zooi:moe: Pcnaam & de benodigde codes. (( waar kan ik die exact vinden))

gabriel1890
03-02-2008, 20:51
Pc format. Bagger zooi:moe: Pcnaam & de benodigde codes. (( waar kan ik die exact vinden)) Meestal zit er een geplakte label op ! Bijv: Compaq Presario SR5200 Niet die van Windows Xp/ Vista ( meestal een rechthoekige groenachtige kleur label)

Colonya
03-02-2008, 20:59

Meestal zit er een geplakte label op ! Bijv: Compaq Presario SR5200 Niet die van Windows Xp/ Vista ( meestal een rechthoekige groenachtige kleur label) Aha, die! De PackardBell AMD Sempron.

gabriel1890
03-02-2008, 21:11
Aha, die! De PackardBell AMD Sempron. goed zo, alleen nu de type nummer.

Colonya
03-02-2008, 21:19
goed zo, alleen nu de type nummer. Utow-Bal. Kan dit kloppen?

cotedor
03-02-2008, 21:57
Aha, die! De PackardBell AMD Sempron. kijk eens op de doos van je computer daar staat alle info op de sticker geplakt.

Colonya
04-02-2008, 00:31
kijk eens op de doos van je computer daar staat alle info op de sticker geplakt. Klopt! Bij het merk/type staat Utow-Bal

zoefjan
04-02-2008, 08:53
Oké, ik zit dus met een paar pc-problemen. De problemen luiden als volgt. 1> Geen goed gekleurde beeldscherm, meer een blauw/grijs. Ik wil de oude kleuren weer terug. Kan dat? 2> Mijn geluid doet het niet meer. Het geeft aan dat mijn geluidskaart niet geinstalleerd is. Type/merk: VIA AC'97 Enhanced Audio Controller PCI 3> Daarnaast doet het crollen ook heel raar. Als ik mijn pagina naar boven of beneden wil crollen dan gebeurd dat heel langzaam!! Soort van kleine stappen.. Ik hoop jullie hier voldoende bij te hebben geinformeerd. Nu de oplossingen nog. Shokrán.;) Ga eens start-> alle programma s -> bureauassoires-> systeemwerkset-> dan op systeeminfo klikken . wat staat er bij systeem model? Soms word daar het systeemmodel ook niet aangeven maar dat kunnen we wel achter halen met het programma everest als het niet word weergegeven :)

zoefjan
04-02-2008, 09:07
Ik hoop jullie hier voldoende bij te hebben geinformeerd. Nu de oplossingen nog. Shokrán.;)[/QUOTE] Ga eens start-> alle programma s -> bureauassoires-> systeemwerkset-> dan op systeeminfo klikken . wat staat er bij systeem model? Soms word daar het systeemmodel ook niet aangeven maar dat kunnen we wel achter halen met het programma everest als het niet word weergegeven :)

_C_C_P_
04-02-2008, 15:36
Dit wordt ook zo amaturistisch opgelost. Dat je een merk en type pc hebt wil niet zeggen dat de standaard hardware erin zin. Ga niet af op je gevoel maar op de feiten af. Colonya als je door mij geholpen wilt worden heb ik dat voor jou in minder dan een kwartier geregeld. Aan jou de keus. :)

Colonya
04-02-2008, 16:30
Dit wordt ook zo amaturistisch opgelost. Dat je een merk en type pc hebt wil niet zeggen dat de standaard hardware erin zin. Ga niet af op je gevoel maar op de feiten af. Colonya als je door mij geholpen wilt worden heb ik dat voor jou in minder dan een kwartier geregeld. Aan jou de keus. :) Tuurlijk wil ik dat. ;) Bedankt voor het bod. Vertel...

MrAnderson
04-02-2008, 16:32
1> Geen goed gekleurde beeldscherm, meer een blauw/grijs. Ik wil de oude kleuren weer terug. Kan dat? 3> Daarnaast doet het crollen ook heel raar. Als ik mijn pagina naar boven of beneden wil crollen dan gebeurd dat heel langzaam!! Soort van kleine stappen.. Drivers van je video kaart updaten of herinstalleren --------------------------------------------------------------------------------------------- 2> Mijn geluid doet het niet meer. Het geeft aan dat mijn geluidskaart niet geinstalleerd is. Type/merk: VIA AC'97 Enhanced Audio Controller PCI http://www.soundcard-drivers.com/drivers/126/126588.htm

gabriel1890
04-02-2008, 17:30

Denk dat dit jou type pc is. ( omdat dit een klant en klaar pc is de kans groot dat je hardware niet zijn upload, dus zullen de drivers gewoon moeten werken ) in de lijst kun jij kiezen welke driver je nodig heb. beeld of geluid of dergelijke. http://support.packardbell.com/nl/item/?sn=048505920070&g=2000 http://fotosop.nl/output/1202142610.jpg (http://fotosop.nl/foto/naamloos.jpg-8089.html)