Bekijk originele versie : deze eeuw is voor de islam
"deze eeuw is voor de islam."
dat zei de leider van hamas Ahmad Yasseen.
ik vind dat hij voor een groot deel gelijk heeft.
in vergelijking met het vorige jaar zie ik dat de moskeen nu steeds voller en voller worden. Er komen nogal veel jongeren. Vandaag bijv: was het zo druk dat sommige bidders in de parkeerplaatsen moesten bidden.
Eergisteren heeft het geregend in Mekka. het was weer een teken van genade.
De jihad is nu al begonnen en de media liet de nietmoslims zien wat er aan de hand is in palestina en andere moslim landen.
israel en amerika worden door meer en meer mensen gezien als de bedreiging van de wereldvrede..
moslims zijn steeds meer en meer bewust van de inhoud van hun boodschap.
De vijanden van de islam zijn heeel veeeeel. precies zoals onze profeet voorstelde.
vinden jullie ook dat vanaf 11/09 de toekomst zich heeft hergeschreven?.
"iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen"
Beetje voorbarige voorspelling. De eeuw is pas net begonnen.
Origineel gepost door abdarrahman
"deze eeuw is voor de islam."
dat zei de leider van hamas Ahmad Yasseen.
ik vind dat hij voor een groot deel gelijk heeft.
in vergelijking met het vorige jaar zie ik dat de moskeen nu steeds voller en voller worden. Er komen nogal veel jongeren. Vandaag bijv: was het zo druk dat sommige bidders in de parkeerplaatsen moesten bidden.
Eergisteren heeft het geregend in Mekka. het was weer een teken van genade.
De jihad is nu al begonnen en de media liet de nietmoslims zien wat er aan de hand is in palestina en andere moslim landen.
israel en amerika worden door meer en meer mensen gezien als de bedreiging van de wereldvrede..
moslims zijn steeds meer en meer bewust van de inhoud van hun boodschap.
De vijanden van de islam zijn heeel veeeeel. precies zoals onze profeet voorstelde.
vinden jullie ook dat vanaf 11/09 de toekomst zich heeft hergeschreven?
Vanaf 11/9 ...zie ik alleen chaos, als dat zijn vooruitzichten zijn voor de eeuw van de Islam...wil ik niet weten hoe hij de toekomst van de islam ziet in z'n glazen bol...
Antileech
25-11-2003, 15:46
Origineel gepost door tonk
Beetje voorbarige voorspelling. De eeuw is pas net begonnen.
Ik denk dat die man de Islamitische jaartelling bedoelt :rolleyes:
Antileech
amazigharifi
25-11-2003, 15:46
molims zijn op hun hoede nou.... alleen nog herenigen en dan is het gedaan de terreur van Amerika en Israel. de terreur van de joden die meer dan een halve eeuw duurt zal spoedig de kop ingedrukt worden. de joden hebben hun eigen graf gegraven met 11/9. en de schuld in de schoenen van molims schuiven is de grootste fout die ze ooit hebben gemaakt. en molims terorriseren via de middelen van amerika zal de amerikanen te gronde trekken. it's payback time.
Nou, hetemaal met Tonk eens.
Ik zeg: vogeltjes die zo vroeg zingen, zijn voor de poes ... !
Maar die vorige eeuw, die ging toch ook al steeds over die islam?
Je begrijpt het niet, ingeburgerd, mogen de taal spreken, kriijgen een mooie cultuur terug, eigen moskee, besnijdenis in het ziekenfonds, ritueel slachten, ramadan houden, suikerfeesten doen, importbruiden, overal tegen, Nederlanders uitschelden voor varkens hun maatschappelijk ongenoegen wordt begrepen en nou is het nog niet goed.
Ontevreden mensen.
Scottie.
Origineel gepost door amazigharifi
molims zijn op hun hoede nou.... alleen nog herenigen en dan is het gedaan de terreur van Amerika en Israel. de terreur van de joden die meer dan een halve eeuw duurt zal spoedig de kop ingedrukt worden. de joden hebben hun eigen graf gegraven met 11/9. en de schuld in de schoenen van molims schuiven is de grootste fout die ze ooit hebben gemaakt. en molims terorriseren via de middelen van amerika zal de amerikanen te gronde trekken. it's payback time.
Jij kijkt teveel naar Arnold Schwarzenegger.
Origineel gepost door Scottie
Nou, hetemaal met Tonk eens.
Ik zeg: vogeltjes die zo vroeg zingen, zijn voor de poes ... !
Maar die vorige eeuw, die ging toch ook al steeds over die islam?
Je begrijpt het niet, ingeburgerd, mogen de taal spreken, kriijgen een mooie cultuur terug, eigen moskee, besnijdenis in het ziekenfonds, ritueel slachten, ramadan houden, suikerfeesten doen, importbruiden, overal tegen, Nederlanders uitschelden voor varkens hun maatschappelijk ongenoegen wordt begrepen en nou is het nog niet goed.
Ontevreden mensen.
Scottie.
Ja precies..ik zei het al een van mijn reacties...nederland is een van de meest tolerante samenlevingen op de wereld, en wat krijgt ie ervoor terug? stank voor dank!!!
Origineel gepost door abdarrahman
"
vinden jullie ook dat vanaf 11/09 de toekomst zich heeft hergeschreven?
Nee, maar het heeft Bush en Co en elke conservatieve l.ul overal in de wereld machtiger gemaakt dan ze ooit durfde te dromen.
Bedankt Osama :D
appie666
25-11-2003, 18:11
Origineel gepost door grendel
Nee, maar het heeft Bush en Co en elke conservatieve l.ul overal in de wereld machtiger gemaakt dan ze ooit durfde te dromen.
Bedankt Osama :D
Sinds de aanslagen van 11/9 is Amerika achteruit gegaan.
Zoals Bush zelf zegt: 'we moeten terrorisme over de gehele wereld bestrijden', hoe machtig moet je zijn omdat voor elkaar te krijgen? Een onmogelijke opgave, denk ik helemaal omdat Al-Qaeda steeds meer cellen heeft en steeds meer cellen laat activeren. Deze strijd kan jaren duren.
Als Bush buiten de Vn een oorlog mag binnen dan mag Al-Qaeda dat ook.
Origineel gepost door appie666
Sinds de aanslagen van 11/9 is Amerika achteruit gegaan.
Zoals Bush zelf zegt: 'we moeten terrorisme over de gehele wereld bestrijden, hoe machtig moet je zijn omdat voor elkaar te krijgen? Een onmogelijke opgave, denk ik helemaal omdat Al-Qaeda steeds meer cellen heeft en steeds meer cellen laat activeren. Deze strijd kan jaren duren.
Als Bush buiten de Vn een oorlog mag binnen dan mag Al-Qaeda dat ook.
Bush en Co hebben zich vergist in het feit dat Al Qaida geen "land" is, in principe kan een boer uit Friesland ook een slapende cel van Al Qaida zijn.
Ga daar maar oorlog mee voeren :D
In ieder geval is het beter als Bush niet herkozen wordt.
Als zelfs iemand van het Clingendael instituut dit verkondigt (Parool gisteren) dan is het tijd voor een frisse wind in Washington.
appie666
25-11-2003, 18:21
Bush en Co hebben zich vergist in het feit dat Al Qaida geen "land" is, in principe kan een boer uit Friesland ook een slapende cel van Al Qaida zijn.
Ga daar maar oorlog mee voeren :D
In ieder geval is het beter als Bush niet herkozen wordt.
Als zelfs iemand van het Clingendael instituut dit verkondigt (Parool gisteren) dan is het tijd voor een frisse wind in Washington.
Maar de politieke adviseurs, de grootse boosdoeners, zal je altijd blijven houden!
Origineel gepost door appie666
Maar de politieke adviseurs, de grootse boosdoeners, zal je altijd blijven houden!
Hoezo ?
die kunnen ook vervangen/ontslagen worden :D
Als er een democraat wordt verkozen zullen Wolvowitz/Cheney/Rumsfeld enz allemaal het veld ruimen.
Dat lijkt mij een logische stap.
appie666
25-11-2003, 18:32
Hoezo ?
die kunnen ook vervangen/ontslagen worden :D
Als er een democraat wordt verkozen zullen Wolvowitz/Cheney/Rumsfeld enz allemaal het veld ruimen.
Dat lijkt mij een logische stap.
Als democraten worden gekozen, dat hoop ik ook. Maar ik geloof niet dat men de tactiek zal veranderen, die smerige sadisten achter de schermen zal je denk ik altijd blijven houden. Zoals mensen van de Cia enzo.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.